Megjelent: 3 éve

Mészáros Kinga lett a Central Médiacsoport új vezérigazgatója

Május 15-től Mészáros Kinga veszi át Varga Zoltán tulajdonostól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait, aki ezután az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában - írja a MédiaPiac.

Mészáros Kinga feladata lesz, hogy technológiai innovációkkal erősítse a cégcsoport hazai piacvezető pozícióját, és régiós vállalkozások integrálásával nemzetközi szereplővé tegye, ami - a szervezetfejlesztés folytatása mellett - megalapozza a cégcsoport jövőbeni stabil növekedését - írják.

Mészáros Kinga 2017 novemberében érkezett a Central Médiacsoporthoz stratégiai vezérigazgató-helyettesként, azelőtt a reklámszakmában dolgozott, 18 évnyi ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. 2005-ben csatlakozott a Saatchi & Saatchi nemzetközi ügynökséghez, 2007-től átvette az ügyfélkapcsolati osztály vezetését, majd 2009-től a cég ügyvezetője lett. A Publicis Groupe 2016 évi átszervezését követően a magyarországi Publicis One ügynökségi csoport vezetőjévé nevezték ki.

MédiaPiac
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter