Megjelent: 3 éve

Új felsővezetők a Telenor Magyarország marketing divíziójánál

Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, melybe két új igazgatót is kineveztek. Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl, aki a régió telekommunikációs piacán szerzett több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik.

A közgazdász végzettségű Petra Stangl Németországban született és nevelkedett; karrierjét a biztosítási szektorban kezdte. 2000-től a Mobilkom Austria (ma Telekom Austria) telekommunikációs szolgáltatónál töltött be marketinges pozíciókat, többek között a lojalitásprogramokért volt felelős, majd fogyasztói marketing vezetőként dolgozott. 2010-ben marketing vezérigazgató-helyettesként csatlakozott Szerbiában az osztrák tulajdonban lévő Vip Mobile-hoz, ahol vezetése alatt megduplázódott a havidíjas ügyfelek száma. 2012-ben a Telekom Austria nemzetközi marketing igazgatójának nevezték ki, ahol a vállalat közép-kelet-európai régiós marketingaktivitásainak összehangolásáért volt felelős. Az elmúlt két évben független konzultánsként startupok számára nyújtott üzleti tanácsokat.

Új pozíciójában Petra Stangl a Telenor Magyarország lakossági kártyás és számlás ajánlatainak fejlesztésért, a Telenor pozícionálásáért és a márkaépítésért, valamint a vállalati értékesítésért és a marketing részlegekért felelős. Az új vezérigazgató-helyettes Mike Michel helyébe lép, aki 2017 januárjában távozott a Telenor Magyarországtól. Az elmúlt hetekben a marketing területen két új igazgató kinevezésére is sor került, akik Lukas Antos, korábbi lakossági marketing igazgató feladatait veszik át. A szakember három év után, 2016 decemberében távozott a Telenor Mianmarhoz. A két új igazgató mellett a vállalati értékesítési igazgató is Petra Stanglnak jelent.

A Telenor Magyarország új lakossági marketing igazgatója Mila Kusheva, aki a Telenor Bulgária fogyasztói és kisvállalati marketingért felelős vezetői posztjáról érkezett. A tizenhárom éve a távközlési szektorban dolgozó bolgár szakember széles körű, marketing területen szerzett tapasztalattal rendelkezik, többek között a vállalati márka terén. Kinevezése jól mutatja a Telenor Csoport közép-kelet-európai klaszterében működő leányvállalatok közti szoros együttműködést. Mila Kusheva marketing, reklám és üzleti kapcsolatok szakon szerzett alap-, valamint nemzetközi kapcsolatok szakon mesterdiplomát a bolgár University of National and World Economy egyetemen; továbbá a London Business School stratégiai marketing szakát is elvégezte.

A Telenor Magyarország új brand- és marketingkommunikációs igazgatója Civin Péter. A szakember 2013 óta dolgozik a vállalatnál, ahol korábban a digitális szolgáltatások marketingtevékenységéért, illetve a vállalati értékesítési marketingért felelős vezető volt. Civin Péter a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerzett pénzügyi diplomát, karrierjét pedig a Kraft Foods Magyarországnál kezdte. Számos számítástechnikai és távközlési vállalatnál szerzett iparági tapasztalatot, 2007 és 2012 között pedig a Microsoft ír és magyar központjainál töltött be különböző pozíciókat.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A Glencore csehországi leányvállalatát a magyarországi cégcsoport vezetője irányítja

A Glencore cégcsoport csaknem 290 embert foglalkoztat Magyarországon. Teljes cikk

Új HR-vezető a Diageo budapesti szolgáltató központjánál

Októbertől Zács Kristóf tölti be a Diageo Kft. HR-vezetői posztját. A szakember a budapesti szolgáltató központ mellett HR Business. Partnerként a... Teljes cikk

Új kommunikációs vezető az SAP-nál

Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért... Teljes cikk