137 cikk a(z) marketing címkével - 1. oldal
Dolgozók TikTok-influencerek lettek a Rossmannál
3 hónapja A Rossmann bolti dolgozói egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak létrehozása volt, amelynek eredményeként hat munkatárs szerződést kapott havi videós tartalomgyártásra. A drogérialánc TikTok-csatornája most érte el a 200 ezer követőt. Teljes cikk...
Podcast stúdió bérlés, mint munkáltatói márkaépítő eszköz
6 hónapja Az elmúlt években a munkáltatói márkaépítés (employer branding) központi témává vált a cégek életében. A tehetségek megnyerése és megtartása többé nem csupán a juttatásokon vagy a munkakörnyezeten múlik, hanem azon is, hogy egy vállalat miként kommunikálja értékeit és kultúráját. Teljes cikk...
Ezek voltak a legnépszerűbb marketingeszközök a magyar kkv-knál 2024-ben
5 hónapja A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa. Teljes cikk...
A hirdetések is fontos részét képezik a marketingünknek
6 hónapja Bármilyen tevékenységgel is foglalkozunk nagyon fontos, hogy kellő figyelmet szenteljünk a marketingünkre. Elvégre hiába van egy jó szolgáltatásunk vagy termékkörünk, ha nem tud róla a célközönségünk, akkor csak kevés ügyfélre, vásárlóra számíthatunk. Teljes cikk...
Online marketing tippek vállalkozóknak
12 hónapja A digitális korban a vállalkozások sikere nagyban függ online jelenlétük hatékonyságától. Teljes cikk...
Nem lehet provokáció és megdöbbentés nélkül boldogulni: a marketing szakma közelről
9 hónapja Forradalmi és formabontó ötletekkel nem lehet keretrendszerek „börtönében” előrukkolni. Kreativitásra akár a káosz is jobb lehetőséget teremt. Különösen fontos a képzelőerő, az ambíció, az álmodozás, egy marketinges számára, ha olyat akar alkotni, amire rezonál a közönség. Ez annál is inkább fontos, mert a marketingesek – egy kutatás szerint – konformistábbak, mint a katonák, miközben egy olyan világban kell alkotniuk, amikor az emberek 75%-át nem érdekelné, ha eltűnnének a márkák. Kormányos Péterrel, a TBWA/neboko adidas Amszterdamban dolgozó globális stratégiai igazgatójával, a holnap kezdődő BrainBar jövőfesztivál előadójával beszélgettünk kreativitásról, stratégiai tervezésről, tudatos karrierépítésről. Teljes cikk...
A dolgozók több mint fele szerint hátrányba kerülhet a munkaerőpiacon az AI miatt
10 hónapja A kutatás szerint a marketing és a gyártás az AI leggyakoribb alkalmazási területe. Teljes cikk...
Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon
1 éve A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette, számos szemléletformáló kampányban vett részt, legyen szó széles körben sikeres vagy szervezeten belüli projektről, büszkén tekint vissza az új kihívások küszöbén. Teljes cikk...
Google Ads és a hirdetői személyazonosság
1 éve Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a marketingünk akkor fog igazán jól és hatékonyan működni, ha tudatos tervezés áll mögötte. Akár online, akár offline területről van szó, fontos, hogy legyen egy stratégia, ami mentén haladhatsz. Az nem vezet eredményekhez, ha hirtelen, koncepció nélkül elkezdesz posztolni a social média platformokon, vagy gyorsan elindítasz google hirdetéseket. Teljes cikk...
Mire használható a mesterséges intelligencia a marketingben?
3 éve A digitalizáció térhódításával és az adatok egyre növekvő mennyiségével a marketing területén is egyre inkább előtérbe kerül a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása. Az MI számos módon segíthet a marketing tevékenységek hatékonyságának növelésében és az üzleti eredmények javításában. Teljes cikk...
Top 5 marketingstratégia, amit az online kaszinók alkalmaznak napjainkban
5 éve A digitális korban az online kaszinók népszerűsége napról napra nő az egész világon, aminek köszönhetően szinte havonta jelennek meg Magyarországon is új internetes játéktermek. Az óriási verseny miatt egyre nagyobb a harc a játékosok kegyeiért, és ez nemcsak a játékokban és a technológiában, hanem a marketing terén is tetten érhető. Teljes cikk...
Az online marketing ügynökség kiválasztásának 5 aranyszabálya
3 éve A digitális korban az online jelenlét és a hatékony marketingstratégia elengedhetetlen a vállalkozások számára. Egy jó online marketing ügynökség kiválasztása kulcsfontosságú a sikerhez. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbbet? Íme az öt aranyszabály, amelyek segítenek a döntésben. Teljes cikk...
Bemutatjuk az Év Marketingesét
2 éve A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből. Teljes cikk...
Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek
2 éve Az online marketing terén a legtöbbünknek általában a PPC (Pay Per Click) hirdetések egyik típusa, a Google hirdetések jutnak elsőként eszünkbe. Ez nem is csoda, hiszen a segítségükkel rövid időn belül indítható vevőszerző kampány. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor kell fizetnünk utána, ha kattintás, konverzió is társul hozzá. Teljes cikk...
A professzionális fordítás segít a HR és a Marketing munkában
2 éve A modern üzleti környezetben a vállalatok és szervezetek egyre inkább globálisan működnek, és a nemzetközi kommunikáció és együttműködés elengedhetetlen. A professzionális fordításnak kritikus szerepe van a HR (Humán Erőforrás) és marketing szakemberek mindennapi munkájában. Bár a gépi fordítás technológiája fejlődik, az emberi fordításnak továbbra is meghatározó szerepe van, különösen a nyelvi és kulturális nuanszok, valamint a szakmai specifikumok kezelésében. Teljes cikk...
Ennyit keresnek az online marketing szakemberek
7 éve Az online marketing szakma gyorsan fejlődő, dinamikus terület, ahol a szakértelem és a tapasztalat meghatározó tényezők a bérezésnél. Ahogy a vállalatok egyre inkább a digitális marketingre támaszkodnak, a szakértők iránti igény növekszik, amit a fizetések is követnek. De mennyit is keresnek valójában az online marketing szakemberek? A cikk a Hays Salary Guide 2023-as kiadása alapján készült. Teljes cikk...
Google hirdetéskezelés profi marketingesekkel
6 éve A digitális marketing területén folyamatosan változnak az eszközök és módszerek a célközönség elérése és megszólítása érdekében. Az online hirdetések egyik legfontosabb eszköze a Google hirdetéskezelés, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a hatékony hirdetési kampányok tervezésére, végrehajtására és optimalizálására. Ez a cikk a Google hirdetéskezelés fontosságát és hatékonyságát fogja bemutatni az online marketing és a bevételszerzés terén. Teljes cikk...
Ez a négy marketinges taktika nyugodtan alkalmazható a HR-stratégiában is
2 éve Bár az utóbbi évtizedek technológiai fejlődése sokat tett annak érdekében, hogy könnyebben el tudjuk érni a jelölteket, de egyben meg is nehezítette a dolgunkat, mivel intenzívebbé tette a versenyt a cégek között a munkaerőpiacon. Teljes cikk...
Új marketing és PR-vezető az Allianznál
2 éve Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A szakember 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...
Új marketing és kommunikációs igazgató az Euronicsnál
2 éve Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját márciustól. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Teljes cikk...
Itt a Yettel három új igazgatója
2 éve A kereskedelmi divízióban két szakember, Szafonov Olga és Bulla Ákos, a technikai divízióban Mang Balázs tölt be igazgatói posztot április elsejétől a Yettel Magyarországnál. Teljes cikk...
Átadták a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
3 éve Az idei díjazott számára a szervezet elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést múlt hét csütörtökön. Teljes cikk...
Motivációs levél minta, letölthető: online marketing munkatárs vagy digital marketing specialist
3 éve Online marketing munkatárs pozícióra készítettünk letölthető motivációs levél mintát. Ahogy minden hasonló motivációs levél estén, fontos, hogy a szöveget a meghirdetett pozíció konkrét leírásához igazítsuk, szerepeljenek benne az álláshirdetésben megjelenő kulcsszavak. A minta támpontul szolgálhat a motivációs levél megírásához. Teljes cikk...
Marketingesből vissza a pedagógusi pályára: ritkaság az álláspiacon
3 éve Az oktatásügyben kialakult nehéz helyzetben egészen meglepő, ha valaki pont most tér vissza a tanári pályára, pláne úgy, hogy előtte egy trendinek számító területen tevékenykedett. Ezt tette Koszorú Csaba, aki 10 év kitérő után tért vissza eredeti szakmájába, iskolaigazgatónak Kecskeméten. Teljes cikk...
Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben
4 éve Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket! Teljes cikk...
Új igazgatót nevezett ki a Tesco Magyarország
4 éve A korábban a Nestlénél dolgozó Szilva Mónika lett a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazgatója. Teljes cikk...
Mennyit keresnek a marketing szakemberek?
4 éve Tavaly tarolt a digitális piac, aki marketingesként erre specializálódott, kapós volt az álláspiacon. A kezdő fizetések bruttó 300 ezer forinttól indulnak, regionális marketing igazgatóként bruttó 2 millió forintot is meg lehet keresni havonta. Íme a bérek pozíciónként. Teljes cikk...
Mit jelent a remarketing és hogyan használd?
6 éve A remarketing vagy újracélzás egy olyan taktika, amely segítségével személyre szabott Google Ads hirdetéseket tudunk megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik jártak már a weboldalunkon. Teljes cikk...
Így jár kéz a kézben a HR és a marketing vezető
5 éve Martin Gyöngyvér sorozatának új részében a HR vezető és a marketing vezető kapcsolatát veszi nagyító alá. Mindketten meghatározó szerepet játszanak az ügyfélélmény minőségében és az ügyfelek megtartásában. Melyek ezen kívül még a közös vonások, az együttműködési területek, hogyan vesznek részt közösen az üzleti értékteremtésben? Teljes cikk...
Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?
5 éve A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...
Mi kell ahhoz, hogy digitális szabadúszóként sikeres legyél?
5 éve Ugyan még csak 26 éves, mégis lassan évtizedes munkatapasztalat áll mögötte. Diákként a vendéglátásban kezdte egy mexikói étteremben, majd pénzügyi asszisztensként folytatta üzleti szolgáltatóközpontban (shared service center), ahonnan nagyvállalati marketing területre váltott. Aztán rájött: nem az ő világa másnak dolgozni szigorú keretek között. Most vállalkozóként online marketing tanácsadó és a hazai szabadúszó mozgalom egyik arca. Majsai Richárdot kértük meg, hogy Szakmák egy napja sorozatunkban ossza meg, hogyan néznek ki munkanapjai. Teljes cikk...
Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek
6 éve A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...
Hirdetés helyett KAMPÁNY a toborzások kulcsa!
6 éve Az talán már egyetlen felkészült toborzó kollégát sem lep meg, hogy ha gyors eredményeket szeretnénk elérni a munkaerő-keresésben, az álláshirdetés önmagában több, mint kevés. A HR számtalan területe ma már kezd a marketinges munkakörre hajazni, de legalábbis elválaszthatatlan egymástól a két terület, így nem meglepő, hogy a sikeres toborzásra is érdemes kampány szinten tekinteni. Hogy ez pontosan mit jelent, milyen eredmények érhetőek el, és mit tartogat az év vége? Erről beszélgettünk tapasztalt szakemberekkel. Teljes cikk...
Milyen marketingesre vágynak a munkaadók?
6 éve Az innovációknak és a piaci kihívásoknak köszönhetően folyamatosan változnak azok a készségek, melyekre a marketingeseknek szükségük lesz a jövőben. Éppen ezért fontos, hogy rendszeresen képezzék magukat, több területre legyen rálátásuk és több irányból is meg tudjanak közelíteni egy-egy feladatot. Egy friss felmérésből kiderült ugyanis, hogy a munkaadók számára vonzó marketingesek ma már nem csak kiváló kommunikációs készségekkel rendelkeznek, jó értékesítők és otthon vannak a digitális csatornák kezelésében, hanem értenek a projekt menedzsmenthez, pszichológiai ismereteik vannak, valamint ismerik a viselkedési közgazdaságtant is - írja közleményében a Fizetesek.hu. Teljes cikk...
A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát
6 éve Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...
Videóban keres marketingest a Katona József Színház
6 éve A szpotban a Katona néhány színésze és a színház igazgatója bukkan fel, nem kifejezetten együttműködést tanúsítva a láthatatlan marketinges kolléga iránt - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...
A cégek fele használja a digitális gazdaság vívmányait
7 éve A magyar cégeknek csak az 50 százaléka használja a digitális gazdaság vívmányait, pedig ezekkel optimalizálhatóvá válhatnának a költségek - írja az MTI. Teljes cikk...
Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?
7 éve Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...
A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!
7 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...
Ennyit lehet keresni startup cégeknél
7 éve A fejlődő startup cégek már messze nem csak szoftverfejlesztőket keresnek, hanem az értékesítéstől a HR-ig a pozíciók széles skáláját hirdetik meg. Az xLabs azt mérte fel, melyek a leggyakrabban megjelenő nem-informatikai pozíciók és mekkora fizetéseket kínálnak ezekben a cégek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...
Új marketing igazgató érkezik a Central Médiacsoporthoz
7 éve 2018 márciusától Dr. Baráth Andrea látja el a cégcsoport marketing igazgatói feladatait, aki a Procter&Gamble-tól érkezik a Central Médiacsoporthoz - írja a MédiaPiac. Teljes cikk...
Nézem, de nem látom - a vizuális álláshirdetések hiányának problémája
7 éve A világ kommunikációs narratívája jelentősen átalakult az elmúlt évek során. A munkaerőpiacon tevékenykedő cégek nagy része azonban egyáltalán nem foglalkozik a jelenséggel. Cégek százai panaszkodnak a munkaerőhiány okozta károkra, de arra már kevesen törekszenek, hogy a jelenlegi trendeknek megfelelő álláshirdetéseket adjanak fel, ezzel megkönnyítve saját helyzetüket. Lássuk, mi a probléma! Teljes cikk...
Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál
8 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...
Személyi változások a Canon Hungaria marketing és kommunikációs szervezetében
8 éve A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. A Canon Hungaria Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője pedig augusztustól Oláh Viktória. Teljes cikk...
Új ügyvezető igazgató irányítja a Syngentát
8 éve Matthew Pickard lett augusztus elsejétől a Syngenta Magyarország ügyvezető igazgatója. A magyarországi vállalat eddigi vezetője, Czigány Tibor a Syngenta afrikai divíziójában folytatja pályafutását. Teljes cikk...
Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?
8 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...
Mennyit keres egy marketingspecialista?
8 éve Már több szakma kereseti lehetőségeit bemutattuk sorozatunkban, most lássuk hogyan alakult a marketingspecialisták bére az elmúlt években, valamint hogy miként befolyásolja a várható bért a pozícióban eltöltött évek száma. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk. Teljes cikk...
Új felsővezetők a Telenor Magyarország marketing divíziójánál
8 éve Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, melybe két új igazgatót is kineveztek. Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl, aki a régió telekommunikációs piacán szerzett több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...
Coachok mumusa: az értékesítés
8 éve Azt tapasztaltam, hogy sok coach számára mumus az értékesítés, nem tudnak strukturáltan megvalósítani értékesítési stratégiát, nem tudják önmagukat terméknek kezelni, így fontosnak tartom, hogy korábbi tapasztalataimat felhasználva segítsem a coachokat a saját értékesítésükben. Teljes cikk...
Tömeges elbocsátásokra készül a Telenor Magyarországon
8 éve A Portfolio több forrásból is úgy értesült, hogy csoportos létszámcsökkentést hajt végre Magyarországon a Telenor, a vállalat 100-120 főt bocsáthat el, és mivel a legutóbbi ismert alkalmazotti létszám 1059 fő, a leépítés a dolgozók 9,4-11,3 százalékát érintheti. Teljes cikk...
Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?
8 éve Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be. Teljes cikk...
Invitel: nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k
8 éve Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából. Teljes cikk...
Pénzügyi tanácsadóhoz igazolt a HVG Online volt vezérigazgatója
9 éve A médiacégeknél töltött 17 év után Dely Tamás a német központú WTS Global közép-kelet-európai központjának üzletfejlesztési és marketingigazgatója lett - írja közleményében a WTS Klient Csoport. Teljes cikk...
Rendesen fizeti tagjait a Puskás Akadémia
9 éve 112 munkatársa után 103 millió forint állami támogatást igényelt a Puskás Akadémia. Csak a legmeglepőbb adatok: 22 takarító, 23 karbantartó, 6 kommunikációs és 3 marketingmunkatárs szerepel a listán - írja az index. Teljes cikk...
Fánkokkal maximalizálta az interjúesélyeit
9 éve Zseniális húzással igyekezte növelni álláskeresési esélyeit Lukas Yla. Az álláskereső marketinges jól tudja, hogy az életrajzok egy része egyenest a kukában landol. Hogy ezt elkerülje, kifutófiúnak öltözött és fánkos dobozban szállította cégekhez az életrajzát, írja a Metro. Teljes cikk...
Új értékesítési vezető az Apollo Vredesteinnél
9 éve Több mint két évtizedes autóipari tapasztalattal rendelkezik az Apollo Vredestein új értékesítési vezetője, Matthias Urban. A szakember júliustól tölti be a pozíciót az abroncsgyártó vállalatnál. Elődje, Jaap van Wessum új kihívások felé fordul - áll a portálunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...
HR és kommunikáció együttműködése: avagy (meg)értjük egymást? (...és mások értenek minket?)
9 éve Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez. Teljes cikk...
Boldogsághormonok segítik az eredményesebb kommunikációt
9 éve Miért akkor örülünk legjobban, amikor meglátjuk a pincért a rendelésünkkel? Miért kapunk ösztönösen a fejünkhöz, ha valaki hibázik? Ösztönös viselkedésink hátterében a hormonok állnak. Hogy hatékonyabban tudjunk kommunikálni, nem árt tudni, hogyan működnek. Teljes cikk...
Ingyen utaznál vagy Hawaiira mennél tanítani?
9 éve Egyre többször jön szembe az emberrel a világ legjobb álláshirdetése, ami persze nem egyszer ügyes marketing fogás, és csak egy-egy embernek ad lehetőséget, de mégis érdekes az a stratégia, hogy az embereket álmuk állásával szeretnék megfogni, most két példát szeretnénk megmutatni. Persze olyan is előfordul, amikor ennél komolyabb probléma húzódik meg a hirdetés mögött. Teljes cikk...
Először sales-est, marketingest keresnek az épülő cégek
9 éve Bár már – nagyjából – meghatározott munkakörökre kerestek a startupok embereket , a RoadRun-R inkubátorház által szervezett, első, kifejezetten menedzsment startup állásbörzére, minden asztalnál a kínált pozíció is rugalmasan változott. Hiszen a startup működésmódra jellemző gyorsasággal változik a munkakör is. Létrejöttek ígéretes találkozások, és – remélhetőleg – a beszélgetések folytatódnak a rendezvény után is. A csapatok fontosságáról, a startup menedzsment feladatairól beszélgettünk fiatal vállalkozókkal, szervezőkkel, és egy neves HR-vezetővel, aki maga is startupperré vált. Teljes cikk...
Maradandó Karácsonyi ajándék partnereinknek, kollégáinknak - gesztus és jó befektetés!
10 éve A rohanó üzleti világ is lelassít egy lélegzetvételnyi időre Karácsonykor, számot adva az elmúlt év eredményeiről, terveket szövögetve a következő esztendőre és természetesen kipihenni a fáradalmakat. Ám a marketingesek, ügyfélkapcsolattal foglalkozók ilyenkor sem pihenhetnek, hiszen személyesen vagy közvetett módon fel kell keresniük üzleti partnereiket, megköszönve az egész éves munkát, és természetesen prognosztizálni egy fényesen csillogó közös jövőt is. Teljes cikk...
Vezetőt igazolt a Viacom
10 éve Vezetőt igazolt a Viacom: szeptember elsejétől Dóczi Melinda a nemzetközi médiavállalat régiós marketingigazgatója. A szakember a közép-kelet-európai régió 13 országában felügyeli a marketingkommunikációs terület működését, így Magyarországon, Csehországban és Romániában is. Teljes cikk...
Nyilvánosságra hozták a ponthatárokat: közel hatezren kaptak esélyt
10 éve Nyilvánosságra hozták az idei felsőoktatási pótfelvételi ponthatárait szerdán délután a www.felvi.hu oldalon. Az Educatio kft. és az Oktatási Hivatal tájékoztatása szerint a mostani eljárásban jelentkező 8200 diák közül 5900-at vettek föl. Teljes cikk...
A HR az új marketing
10 éve Eldőlt az évtizedes vita, hogy a munkaadói márkaépítés a HR vagy a marketing feladata-e, és kiderült, hogy a vállalat felelőssége, és nem akasztható egyetlen funkció nyakába. Nem marketing és nem HR feladat, mert alapja a vállalat dolgozóinak elkötelezettsége. Teljes cikk...
Új vezetőt nevezett ki a UPC Magyarország
10 éve Májustól Carra Anita tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói pozícióját. Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni - tájékoztatta a vállalat portálunkat. Teljes cikk...
Új szakember erősíti a MultiSoft csapatát
11 éve Kulcsár Melinda lett a MultiSoft Számítástechnikai Kft. értékesítési és marketing csapatának vezetője. Teljes cikk...
Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k
11 éve Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok. Teljes cikk...
Kreatív névjegyek - plasztikai sebész, jógaoktató, bicikliszerelő
11 éve Egy jó névjegy fél siker, a cég arculatának fontos része. Következzen néhány sablonosnak semmiképpen sem mondható névjegy, melyekkel tulajdonosa biztosan kitűnik szakmájának többi képviselője közül. Teljes cikk...
Superbrands-díjat kapott az Erzsébet-utalvány
11 éve Díjazta a világszerte közel 90 országban működő Brand Council az Erzsébet-utalványt, mint üzleti márkát. A független szervezet azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikert értek el, illetve e kivételes eredmény fenntartását biztosítják – írja az Erzsébet Utalványkibocsátó közleménye. Teljes cikk...
Lufi-e a munkáltatói márka?
11 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...
Marketinges Mariann - Jobangel önéletrajz mintája marketingeseknek
11 éve Marketingasszisztensi tapasztalatokkal keres munkát Marketinges Mariann, Jobangel önéletrajzának sablonjának fiktív szereplője. Teljes cikk...
Új marketing-, pr- és kommunikációs vezető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara élén
11 éve Január végétől Fekete Zsanett tölti be a szervezeti átalakítást követően létrehozott Marketing-, PR- és Kommunikációs Igazgatóság vezetői pozícióját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaránál (NAK). Teljes cikk...
A Wall Street farkasa: önmarketing mesterfokon
11 éve Inspirálóan hatott a Wall Street farkasa című film egyik bloggerünkre. Sikerman HRBlogjában arról ír, hogy coaching szempontjából miért tartja fontosnak a filmet. Teljes cikk...
Márkaépítés a Facebookon, toborzás a LinkedInen
11 éve Ömlik ránk a reklám a közösségi oldalakon: a marketing szakma felfedezte a benne rejlő lehetőségeket. Vajon a HR is képes a maga hasznára fordítani a Facebookot és a Twittert? Ki tudja bányászni a profilok és kommentek közül azt az egyet, aki neki kell? Toborzás a közösségi oldalak segítségével - erről kérdeztünk három szakértőt. Teljes cikk...
A toborzás is brandépítés
12 éve Az alaposan körülírt elvárások és a jól kommunikált kiválasztási folyamat is építi a cég munkáltatói márkáját, elősegíti a legjobb jelöltek becsalogatását. Teljes cikk...
Miként boldogul ma egy startup ötvös?
12 éve Visy Dóri szakképző iskolában tanult ötvös szakon, majd egy évet Firenzében töltött, ahol az ötvösség művészi oldalát sajátíthatta el mestereitől. A 26 éves lány ezzel nem érzi úgy, hogy kitanulta volna a szakma minden fortélyát, hiszen tanulni mindig lehet. A művészet közelebb áll hozzá, mint a vállalkozói lét. Pedig a kettő együtt jár: a pályája elején álló művész széles körben ismertté kívánja tenni különleges ékszereit. Teljes cikk...
Mennyire szúr a szög?
12 éve A valódi értékesítés nem arról szól, hogy minél több mindent sózzunk rá embertársainkra. Sokkal inkább arról, hogy kitaláljuk, mire vágynak, mielőtt ők maguk tudnák. Teljes cikk...
Új marketingvezető a TVK-nál
12 éve Szimics Dragant nevezte ki a TVK Nyrt. a polimer marketing és értékesítési vezetői posztra - tudta meg a Portfolio.hu. Teljes cikk...
Költsek marketingre vagy ne?
12 éve Régóta közszájon forog Ogilvy mondása, hogy a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. Csak azt nehéz eldönteni, hogy melyik 50 százalék az, ami hasznos volt és melyik nem. A mai gazdasági környezetben a cégek minden lehetséges módon csökkentik a költségeiket és ennek igen gyakran áldozatául esik a marketing költségvetés is. A nagy kérdés, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti a túlélési potenciálját. Teljes cikk...
Erre tényleg nem gyakornokot kellene alkalmazni
12 éve Gyakran vesznek fel gyakornokokat, természetesen fizetés nélkül arra, hogy az adott cég közösségi oldalát kezeljék, adminfeladatokat lássanak el. A mashable.com cikke alapján a jobline összegyűjtötte azokat az érveket, miért is kellene mindenképp fizetni ezért a pozícióért. Teljes cikk...
Újra növekedési pályán a Mapei
12 éve A Mapei Kft. fordítani tudott az előző év csökkenésén és visszaállt a növekedési pályára: főként a belföldi értékesítés lett eredményesebb. A cég szerint a növekedés hátterében az építőipar élénkülése mellett a termékfejlesztés, a szakemberek képzése és az értékesítési partnerekkel együtt működtetett marketing áll. Teljes cikk...
"Nem vagyok egy feedback-vámpír" - az író és a marketing
12 éve Romantikus foglalkozásnak tűnik írónak lenni. Az emberek fejében él egy kép: hullanak a falevelek, a pokrócba bugyolált ember ül a teraszon, teázik, ölében a laptop és ír. Vajon ma is ezt jelenti írónak lenni? Mennyire alakítja át ezt a képet az olvasókért folyó harc, melyből már nemcsak a kiadó, hanem maga az író is ki kell, hogy vegye a részét. Rados Virág már hatévesen azt mondta: "ha nagy leszek, író leszek." Az éppen most zajló 84. Ünnepi Könyvhéten jelenik meg a negyedik regénye. Teljes cikk...
Jó stratégiával használják-e a cégek a közösségi médiát?
12 éve Facebook vagy LinkedIn? Mire jók a közösségi oldalak? Mennyire fontos, hogy egy cég jelen legyen rajtuk, és vajon profitál-e belőle? Egyre több a magát közösségimédia-szakértőnek valló ember. Kinek hihetünk? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértővel. Teljes cikk...
A jó időben könnyebben nyílnak a pénztárcák
12 éve Tavasszal végre a szekrény mélyére száműzhetjük a téli holmikat, szabadabb, könnyebb lesz az élet. Ezt a marketingesek is jól tudják. Teljes cikk...
Már nem vált kétévente munkahelyet a marketinges
12 éve Duplájára nőtt egy marketingigazgató egy munkahelyen eltöltött ideje az USA-ban. Az csökkenő mobilitás hátterében mi más állna mint a recesszió és a gazdasági instabilitás, írja a Kreatív. Teljes cikk...
Alig vannak már céges rendezvények
12 éve Tovább szűkül a rendezvénypiac. A legnagyobb vállalatok a korábbinál még kevesebbet költenek kongresszusokra, konferenciákra, kiállításokra, termékbemutatókra, ügyfél- és partnertalálkozókra, szemináriumokra, tréningekre és csapatépítő rendezvényekre - cikkezi a Népszava. Teljes cikk...
Gerillákat nevel a Magyar Marketing Szövetség
13 éve A Magyar Marketing Szövetség fontosnak tartja, hogy egyre több "naprakész" marketing szakember legyen a piacon, ezért számos workshopot szervezett tavaly. Idén is ez a cél, így az Internet Marketing Klubbal karöltve már januárban kétnapos kiképzést rendeznek "Legyél Te is gerilla!" néven - tudatták közleményükben. Teljes cikk...
Új taggal bővül a TV2 vezetése
14 éve Új taggal bővül a TV2 vezetése: B. Csejtei Ildikó végzi a jövőben a Marketing és Kommunikációs Igazgatóság irányítását. Teljes cikk...
Személyi változások a műhold-üzemeltetőnél
14 éve Barbara Uzunowa-Drymer lett a SES kelet-közép-európai marketingvezetője, Niclas Friese-Greene pedig a marketingért és vállalati kommunikációért felelős első alelnök, olvasható a cég sajtóközleményében. Teljes cikk...
Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai
14 éve Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság. Teljes cikk...
Hogyan vonzzuk magunkhoz a tehetségeket?
14 éve A vállalatok felismerték, hogy nem csak a fogyasztók felé kell megfelelően kommunikálni, nem csak őket kell megszólítani marketing és pr eszközökkel, hanem a toborzás során is érdemes ezeket az eszközöket alkalmazni. A megfelelő munkaerő ugyanis csak így fog jelentkezni a vállalathoz. Teljes cikk...
Felhívás kkv-knak: az online megjelenés versenyelőny
14 éve A kis- és közepes vállalatok (kkv) versenyhátránya sokszor abból adódik, hogy nem megfelelő a digitális marketingjük - mondta Nyitrai Zsolt, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára szerdán Budapesten sajtótájékoztatón. Teljes cikk...
Új marketingigazgatóval erősít a Malév
14 éve Langsteiner Marianne irányítja a Malév marketing és e-business, valamint termék- és ügyfélszolgálati területeit december 20-tól - közölte a légitársaság az MTI-vel hétfőn. Teljes cikk...
Új marketingigazgató a Heinekennél
15 éve Novembertől új igazgató irányítja a Heineken Hungária Zrt. marketingkommunikációját. Bram Westenbrink (34) az anyavállalat hollan-diai cégétől érkezett - értesült a Világgazdaság. Teljes cikk...
A PSZÁF leállítaná a nyugdíjpénztárak marketingjét
15 éve Bár a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) szerint nem helyes, továbbra is ajándékokkal csábítanak a nyugdíjpénztárak. Szinte minden magánnyugdíjpénztárnál találni valamilyen jutalommal kecsegtető promóciót a kasszák honlapjai szerint - cikkezi a Világgazdaság. Teljes cikk...
A Corvinus Egyetemen a világ legjobb üzleti-marketingesei
15 éve A Corvinus Egyetemre érkezett 30 ország 250 egyetemének vezető kutatója azért, hogy szeptember 2-4 között részt vegyen a marketing világ egyik legnagyobb tudományos tanácskozásán. A Corvinus Közép-Európai helyszínként először ad otthont az Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) Nemzetközi Konferenciájának - áll a lapunknak eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...
Máté Gábor lett a Katona József Színház igazgatója
15 éve Új direktora lesz februártól a pesti Katona József Színháznak: az eddigi főrendező, a színész-rendező Máté Gábor - erről döntött csütörtökön a fővárosi közgyűlés. Máté a Népszabadságnak elmondta: a Katonában olyan változás nem lesz, amely nyugtalanító lenne. Teljes cikk...
Kinevezés a MTV Networks-nél
15 éve Balogh Szonját nevezték ki az MTV Networks kereskedelmi és marketingosztályának regionális head of digital pozíciójára, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...
Előléptetés az HBO-nál
15 éve Fülöp Tamás az HBO Magyarország country managere lett, tájékoztatta lapunkat a cég. Teljes cikk...
Oros Attila a BMW Magyarországnál folytatja
15 éve Oros Attila tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját, adja hírül a világgazdaság. Teljes cikk...
Toborzás karrier oldallal - tippek és tanácsok
15 éve A vállalati honlapok szerepe hazánkban is ugrásszerűen felértékelődött az elmúlt néhány évben a hagyományos csatornákhoz képest. Jellemzően a multinacionális cégek készítenek külön karrier oldalt, de a kis cégek is egyre gyakrabban jelenítik meg álláshirdetéseiket saját weboldalukon. Néhány alapszabály a karrier oldal működtetéséhez. Teljes cikk...
Új pozíció az LG-nél
15 éve Májustól marketingigazgató erősíti az LG Electronics Magyar Kft. menedzsmentjét. A hazai régiós központ újonnan kialakított pozíciójában Somogyi Márk, Magyarországgal együtt a leányvállalat 9 országot magába foglaló marketing és kommunikációs tevékenységet koordinálja, kiemelt feladata a marketingkommunikáció lesz. Teljes cikk...
Új vezető a Canon csapatában
15 éve A Canon magyar csapata Kátai Csaba személyében új marketingigazgató munkatárssal bővült, áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
Elbocsátás a Coca-Cola háza táján
15 éve Létszámcsökkentésbe kezd európai marketing részlegénél a Coca-Cola üdítőital-óriás, adja hírül a Figyelőnet. Teljes cikk...
Új marketingvezető az Indotek Groupnál
15 éve Márciustól Huszta Helenát (31) nevezték ki az ingatlan-beruházással, üzemeltetéssel és kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó, a "B" kategóriás iroda- és raktárpiacon vezető Indotek Group marketingigazgatói posztjára. Teljes cikk...
InfoRádió: visszatért a marketingigazgató
15 éve Door Tamás (31) személyében régi-új kereskedelmi és marketingigazgató dolgozik az InfoRádiónál. Teljes cikk...
Szigorították az internetes munkavégzést
15 éve December 1-jétől sokkal szigorúbb feltételek mellett dolgozhatnak az interneten pénzt keresők az Egyesült Államokban. Az új szabályzat az amerikai piacon dolgozó külföldi állampolgárokra is érvényes, kitér a termék- illetve jogtulajdonos és az ügynökeként dolgozók közötti jogviszony új értelmezésére. Teljes cikk...
Új vezetővel erősít a Rafinanz
16 éve Új vezető érkezett a Rafinanz csoporthoz: a BTL-divíziót Vajda Gabriella promóciós és eseményszervező menedzser erősíti. Teljes cikk...
Mennyit keres egy marketingmenedzser?
16 éve Magyarországon a marketingmenedzserek bruttó átlagfizetése 340 ezer forint - áll egy felmérésben. A legtöbb ilyen szakember - a válaszadók 99 százaléka -Budapesten dolgozik. Teljes cikk...
Ingyenes képzést indít a Google
16 éve Ingyenes, webanalitikával foglalkozó online szeminárium-sorozatot indít a Google, amely mind a kezdő, mind a haladó marketingeseket megcélozza. Teljes cikk...
Új marketing és árképzési menedzser a Lufthansánál
16 éve Ez év április 1-jétől új szakember irányítja a Lufthansa budapesti regionális irodájából a közép-európai régió 15 országának marketing és árképzési feladatait. A cseh Bořivoj Trejbal Tamás László helyét veszi át a német légitársaság regionális irodájában. Teljes cikk...
Kétszáz embertől válik meg a Google
16 éve Mintegy kétszáz alkalmazottjától válik meg a keresőóriás Google. A leépítés a sales- és marketingosztályt érinti, ez a legnagyobb létszámcsökkentés a vállalat megalakulása óta. Teljes cikk...
Szakmaváltás kis tőkével: (ön)marketing az interneten - II. rész
16 éve Az internet marketing kiváló menekülési útvonal a megélhetés biztosítása felé, már ha a megfelelő tudás birtokában vagyunk. Puszta illúziókkal azonban ezen a terepen sem megyünk messze, ne higgyük tehát el azokat a reklámokat, amelyek perceken/órákon/heteken belül elérhető mesés bevételt ígérnek (legtöbbször könnyű vagy semmi munkával). Teljes cikk...
Új kereskedelmi igazgató az Iron Mountain Kft. élén
16 éve Krátky Attila kereskedelmi igazgatóként felel március 16-tól az Iron Mountain Magyarország Kft. értékesítési és marketingstratégiájáért, írja a Világgazdaság. Teljes cikk...
Még kaszálnak a marketingesek
16 éve Magyarországon egy marketingvezető átlagosan négyszer annyit keres, mint egy asszisztens, viszont két és félszer kevesebbet, mint német kollégája. Regionális összehasonlításban a hazai bérek versenyképességét elsősorban a más országoknál sokkal nagyobb adóteher rontja - a Marketing&Media cikke. Teljes cikk...
Válságban még nagyobb szerepe van a marketingnek
16 éve A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak: hogy leálljanak. Teljes cikk...
Új marketing executive az Epicornál
16 éve Új marketing executive szakemberrel bővült az Epicor Software Hungary Kft. csapata. A marketingtapasztalatokkal rendelkező Both Johanna nemrégiben kapott megbízást általános marketing és public relations feladatok ellátására. Feladatai közé tartozik az éves marketingtervek előkészítése és kivitelezése, az értékesítés támogatása, konferenciák, céges események rendezése, sajtóanyagok kezelése, a sajtó munkatársaival való kapcsolattartás. Teljes cikk...
Új vezetői pozíció a Budapest Bank marketing szervezetében
16 éve A Budapest Bank marketing osztályának átszervezésével 2009 januárjától Nád-Kántor Marianna irányítja az osztály keretében működő marketingkommunikációs csoportot - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
Új vezető a Tchibónál
16 éve Az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető forgalmazója, a Tchibo magyarországi leányvállalatát Andrzej Jackiewicz irányítja mostantól - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
Menekülés a munkanélküliségből vállalkozással
17 éve Nyolc százalék fölé emelkedő munkanélküliségi rátát, több tízezres elbocsátási hullámok jeleznek a gazdaságkutatók a következő hónapokra. A munkanélküliség elől vállalkozásba is lehet menekülni. A létforma látszólag vonzó: nincs főnök, nagy egyéni szabadság, keresetben határ a csillagos ég. Nem árt azonban alaposan felmérni a piacot és a képességeinket. Teljes cikk...
Új marketingigazgató a Vodafone-nál
17 éve 2008. október 1-jétől Martin Jarost nevezték ki a Vodafone Magyarország új marketingkommunikációs vezetőjének. Feladata közé tartozik a reklámtevékenység irányítása és a márka menedzselése. Teljes cikk...
Gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók
17 éve Egerben tartották meg az idei reklám- és marketingkonferenciát, ahol többek közt arról is szó volt, hogy a világon mindenütt gyorsan cserélődnek a marketingigazgatók - írja a Népszabadság. Teljes cikk...
Új karrier építhető a régi cégnél
17 éve Értékesítőből marketinges, marketingesből pénzügyes, gépészmérnökből HR-es. Nem kell feltétlenül otthagyni a munkahelyet, ha pályát akarunk módosítani. A nagy cégek egy része felismerte, akkor tartható meg hosszú távon az értékes munkaerő, ha a cégen belüli váltást is lehetővé teszi számára. Teljes cikk...
Új értékesítési igazgató a Borsodi Sörgyárban
17 éve A Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési igazgatói pozícióját Horeca és Small Food területeken 2008. április elsejétől Mészáros Zsolt tölti be, aki előzőleg a vállalat marketing igazgatójaként dolgozott. Teljes cikk...
Sidló Noémi az MTV Networks új marketingese
17 éve Sidló Noémi vette át az MTV Networks Magyarország marketing csapatának irányítását. A kommunikációs szakember 2008 február végén érkezett a több tv csatornát is üzemeltető nemzetközi céghez, ahol korábban Baranyai Szabolcs töltötte be ezt a pozíciót. Teljes cikk...
Értékesítési vezető a Jobinfo.hu-nál
17 éve Mohai Ágnes (29) a Jobinfo.hu új vezető értékesítési menedzsere, aki munkája során a marketingtevékenységben is részt vesz - számol be a Világgazdaság. Teljes cikk...
Sajti Dániel a Viasat3 új marketing-igazgatója
17 éve Március 10-től Sajti Dániel látja el a Viasat3 és a nemrég indult TV6 marketing-igazgatói teendőit. Teljes cikk...
Bíró Pál visszatért az R-time-hoz
17 éve Új pozíciót hozott létre az RTL Klub kereskedőháza, az R-time Sales and Marketing új munkatársa, Bíró Pál kedvéért - adja hírül a Világgazdaság. Teljes cikk...
Hosszú a karrierút marketingben
18 éve A marketing divatszakmának számít már a pályaválasztásnál. Pályakezdőként nagy a konkurencia, kevés az állásajánlat. Éppen ezért érdemes már az egyetem alatt megtervezni a karrierutat. Tapasztalattal és nyelvtudással jók a kilátások, ám milliós kereset csak a csúcson érhető el. Teljes cikk...
Marketinges szakmai képzés Brüsszelben
18 éve Exkluzív programot kínál a marketing és kommunikáció témakörben érintett érdeklődők, elsősorban közép- és nagyvállalatok munkatársai és vezetői számára a Bruxinfo Európai Elemző Iroda 2007. május 30-június 1-e között. Teljes cikk...
Marketinges csúcspont az új márka bevezetése
18 éve A diákok előszeretettel választják felsőfokú tanulmányaik során a marketing szakirányt. Tavaly a hatodik legnépszerűbb szak volt a kereskedelem és marketing szakirány - a felvi.hu elemzése szerint. Sok fiatal azonban meglepődik, mikor megtudja, mibe is vágott bele. Többségüknek ugyanis csak sejtésük van arról, mit csinál egy marketinges, miből áll egy napja, milyen feladatokat kell ellátnia. Teljes cikk...