kapubanner for mobile

129 cikk a(z) marketing címkével - 1. oldal

Google Ads és a hirdetői személyazonosság

2 hónapja Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a marketingünk akkor fog igazán jól és hatékonyan működni, ha tudatos tervezés áll mögötte. Akár online, akár offline területről van szó, fontos, hogy legyen egy stratégia, ami mentén haladhatsz. Az nem vezet eredményekhez, ha hirtelen, koncepció nélkül elkezdesz posztolni a social média platformokon, vagy gyorsan elindítasz google hirdetéseket. Teljes cikk...


Mire használható a mesterséges intelligencia a marketingben?

2 éve A digitalizáció térhódításával és az adatok egyre növekvő mennyiségével a marketing területén is egyre inkább előtérbe kerül a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása. Az MI számos módon segíthet a marketing tevékenységek hatékonyságának növelésében és az üzleti eredmények javításában. Teljes cikk...


Top 5 marketingstratégia, amit az online kaszinók alkalmaznak napjainkban

4 éve A digitális korban az online kaszinók népszerűsége napról napra nő az egész világon, aminek köszönhetően szinte havonta jelennek meg Magyarországon is új internetes játéktermek. Az óriási verseny miatt egyre nagyobb a harc a játékosok kegyeiért, és ez nemcsak a játékokban és a technológiában, hanem a marketing terén is tetten érhető. Teljes cikk...


Az online marketing ügynökség kiválasztásának 5 aranyszabálya

1 éve A digitális korban az online jelenlét és a hatékony marketingstratégia elengedhetetlen a vállalkozások számára. Egy jó online marketing ügynökség kiválasztása kulcsfontosságú a sikerhez. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbbet? Íme az öt aranyszabály, amelyek segítenek a döntésben. Teljes cikk...


Bemutatjuk az Év Marketingesét

6 hónapja A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből. Teljes cikk...


Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek

7 hónapja Az online marketing terén a legtöbbünknek általában a PPC (Pay Per Click) hirdetések egyik típusa, a Google hirdetések jutnak elsőként eszünkbe. Ez nem is csoda, hiszen a segítségükkel rövid időn belül indítható vevőszerző kampány. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor kell fizetnünk utána, ha kattintás, konverzió is társul hozzá. Teljes cikk...


A professzionális fordítás segít a HR és a Marketing munkában

8 hónapja A modern üzleti környezetben a vállalatok és szervezetek egyre inkább globálisan működnek, és a nemzetközi kommunikáció és együttműködés elengedhetetlen. A professzionális fordításnak kritikus szerepe van a HR (Humán Erőforrás) és marketing szakemberek mindennapi munkájában. Bár a gépi fordítás technológiája fejlődik, az emberi fordításnak továbbra is meghatározó szerepe van, különösen a nyelvi és kulturális nuanszok, valamint a szakmai specifikumok kezelésében. Teljes cikk...


Ennyit keresnek az online marketing szakemberek

6 éve Az online marketing szakma gyorsan fejlődő, dinamikus terület, ahol a szakértelem és a tapasztalat meghatározó tényezők a bérezésnél. Ahogy a vállalatok egyre inkább a digitális marketingre támaszkodnak, a szakértők iránti igény növekszik, amit a fizetések is követnek. De mennyit is keresnek valójában az online marketing szakemberek? A cikk a Hays Salary Guide 2023-as kiadása alapján készült. Teljes cikk...


Google hirdetéskezelés profi marketingesekkel

5 éve A digitális marketing területén folyamatosan változnak az eszközök és módszerek a célközönség elérése és megszólítása érdekében. Az online hirdetések egyik legfontosabb eszköze a Google hirdetéskezelés, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a hatékony hirdetési kampányok tervezésére, végrehajtására és optimalizálására. Ez a cikk a Google hirdetéskezelés fontosságát és hatékonyságát fogja bemutatni az online marketing és a bevételszerzés terén. Teljes cikk...


Ez a négy marketinges taktika nyugodtan alkalmazható a HR-stratégiában is

12 hónapja Bár az utóbbi évtizedek technológiai fejlődése sokat tett annak érdekében, hogy könnyebben el tudjuk érni a jelölteket, de egyben meg is nehezítette a dolgunkat, mivel intenzívebbé tette a versenyt a cégek között a munkaerőpiacon. Teljes cikk...


Új marketing és PR-vezető az Allianznál

13 hónapja Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A szakember 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...


Új marketing és kommunikációs igazgató az Euronicsnál

13 hónapja Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját márciustól. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Teljes cikk...


Itt a Yettel három új igazgatója

13 hónapja A kereskedelmi divízióban két szakember, Szafonov Olga és Bulla Ákos, a technikai divízióban Mang Balázs tölt be igazgatói posztot április elsejétől a Yettel Magyarországnál. Teljes cikk...


Átadták a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját

1 éve Az idei díjazott számára a szervezet elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést múlt hét csütörtökön. Teljes cikk...


Motivációs levél minta, letölthető: online marketing munkatárs vagy digital marketing specialist

1 éve Online marketing munkatárs pozícióra készítettünk letölthető motivációs levél mintát. Ahogy minden hasonló motivációs levél estén, fontos, hogy a szöveget a meghirdetett pozíció konkrét leírásához igazítsuk, szerepeljenek benne az álláshirdetésben megjelenő kulcsszavak. A minta támpontul szolgálhat a motivációs levél megírásához. Teljes cikk...


Marketingesből vissza a pedagógusi pályára: ritkaság az álláspiacon

2 éve Az oktatásügyben kialakult nehéz helyzetben egészen meglepő, ha valaki pont most tér vissza a tanári pályára, pláne úgy, hogy előtte egy trendinek számító területen tevékenykedett. Ezt tette Koszorú Csaba, aki 10 év kitérő után tért vissza eredeti szakmájába, iskolaigazgatónak Kecskeméten. Teljes cikk...


Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben

3 éve Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket! Teljes cikk...


Új igazgatót nevezett ki a Tesco Magyarország

3 éve A korábban a Nestlénél dolgozó Szilva Mónika lett a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazgatója. Teljes cikk...


Mennyit keresnek a marketing szakemberek?

3 éve Tavaly tarolt a digitális piac, aki marketingesként erre specializálódott, kapós volt az álláspiacon. A kezdő fizetések bruttó 300 ezer forinttól indulnak, regionális marketing igazgatóként bruttó 2 millió forintot is meg lehet keresni havonta. Íme a bérek pozíciónként. Teljes cikk...


Mit jelent a remarketing és hogyan használd?

5 éve A remarketing vagy újracélzás egy olyan taktika, amely segítségével személyre szabott Google Ads hirdetéseket tudunk megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik jártak már a weboldalunkon. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html