cikk a(z) marketing címkével:
Ez a négy marketinges taktika nyugodtan alkalmazható a HR-stratégiában is
1 hónapja Bár az utóbbi évtizedek technológiai fejlődése sokat tett annak érdekében, hogy könnyebben el tudjuk érni a jelölteket, de egyben meg is nehezítette a dolgunkat, mivel intenzívebbé tette a versenyt a cégek között a munkaerőpiacon. Teljes cikk...
Új marketing és PR-vezető az Allianznál
2 hónapja Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A szakember 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...
Új marketing és kommunikációs igazgató az Euronicsnál
2 hónapja Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját márciustól. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Teljes cikk...
Itt a Yettel három új igazgatója
2 hónapja A kereskedelmi divízióban két szakember, Szafonov Olga és Bulla Ákos, a technikai divízióban Mang Balázs tölt be igazgatói posztot április elsejétől a Yettel Magyarországnál. Teljes cikk...
Átadták a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
9 hónapja Az idei díjazott számára a szervezet elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést múlt hét csütörtökön. Teljes cikk...
Motivációs levél minta, letölthető: online marketing munkatárs vagy digital marketing specialist
9 hónapja Online marketing munkatárs pozícióra készítettünk letölthető motivációs levél mintát. Ahogy minden hasonló motivációs levél estén, fontos, hogy a szöveget a meghirdetett pozíció konkrét leírásához igazítsuk, szerepeljenek benne az álláshirdetésben megjelenő kulcsszavak. A minta támpontul szolgálhat a motivációs levél megírásához. Teljes cikk...
Marketingesből vissza a pedagógusi pályára: ritkaság az álláspiacon
9 hónapja Az oktatásügyben kialakult nehéz helyzetben egészen meglepő, ha valaki pont most tér vissza a tanári pályára, pláne úgy, hogy előtte egy trendinek számító területen tevékenykedett. Ezt tette Koszorú Csaba, aki 10 év kitérő után tért vissza eredeti szakmájába, iskolaigazgatónak Kecskeméten. Teljes cikk...
Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben
2 éve Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket! Teljes cikk...
Új igazgatót nevezett ki a Tesco Magyarország
2 éve A korábban a Nestlénél dolgozó Szilva Mónika lett a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazgatója. Teljes cikk...
Mennyit keresnek a marketing szakemberek?
2 éve Tavaly tarolt a digitális piac, aki marketingesként erre specializálódott, kapós volt az álláspiacon. A kezdő fizetések bruttó 300 ezer forinttól indulnak, regionális marketing igazgatóként bruttó 2 millió forintot is meg lehet keresni havonta. Íme a bérek pozíciónként. Teljes cikk...
Mit jelent a remarketing és hogyan használd?
4 éve A remarketing vagy újracélzás egy olyan taktika, amely segítségével személyre szabott Google Ads hirdetéseket tudunk megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik jártak már a weboldalunkon. Teljes cikk...
Így jár kéz a kézben a HR és a marketing vezető
3 éve Martin Gyöngyvér sorozatának új részében a HR vezető és a marketing vezető kapcsolatát veszi nagyító alá. Mindketten meghatározó szerepet játszanak az ügyfélélmény minőségében és az ügyfelek megtartásában. Melyek ezen kívül még a közös vonások, az együttműködési területek, hogyan vesznek részt közösen az üzleti értékteremtésben? Teljes cikk...
Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?
3 éve A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...
Mi kell ahhoz, hogy digitális szabadúszóként sikeres legyél?
3 éve Ugyan még csak 26 éves, mégis lassan évtizedes munkatapasztalat áll mögötte. Diákként a vendéglátásban kezdte egy mexikói étteremben, majd pénzügyi asszisztensként folytatta üzleti szolgáltatóközpontban (shared service center), ahonnan nagyvállalati marketing területre váltott. Aztán rájött: nem az ő világa másnak dolgozni szigorú keretek között. Most vállalkozóként online marketing tanácsadó és a hazai szabadúszó mozgalom egyik arca. Majsai Richárdot kértük meg, hogy Szakmák egy napja sorozatunkban ossza meg, hogyan néznek ki munkanapjai. Teljes cikk...
Milliós bírságokat kaphatnak az influencerek
4 éve A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mostantól milliós büntetéseket szab ki influencerekre, marketinggel kapcsolatos jogsértéseknél - derül ki a lapunknak küldött sajtóközleményből. Teljes cikk...
Hirdetés helyett KAMPÁNY a toborzások kulcsa!
4 éve Az talán már egyetlen felkészült toborzó kollégát sem lep meg, hogy ha gyors eredményeket szeretnénk elérni a munkaerő-keresésben, az álláshirdetés önmagában több, mint kevés. A HR számtalan területe ma már kezd a marketinges munkakörre hajazni, de legalábbis elválaszthatatlan egymástól a két terület, így nem meglepő, hogy a sikeres toborzásra is érdemes kampány szinten tekinteni. Hogy ez pontosan mit jelent, milyen eredmények érhetőek el, és mit tartogat az év vége? Erről beszélgettünk tapasztalt szakemberekkel. Teljes cikk...
Milyen marketingesre vágynak a munkaadók?
4 éve Az innovációknak és a piaci kihívásoknak köszönhetően folyamatosan változnak azok a készségek, melyekre a marketingeseknek szükségük lesz a jövőben. Éppen ezért fontos, hogy rendszeresen képezzék magukat, több területre legyen rálátásuk és több irányból is meg tudjanak közelíteni egy-egy feladatot. Egy friss felmérésből kiderült ugyanis, hogy a munkaadók számára vonzó marketingesek ma már nem csak kiváló kommunikációs készségekkel rendelkeznek, jó értékesítők és otthon vannak a digitális csatornák kezelésében, hanem értenek a projekt menedzsmenthez, pszichológiai ismereteik vannak, valamint ismerik a viselkedési közgazdaságtant is - írja közleményében a Fizetesek.hu. Teljes cikk...
A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát
4 éve Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...
Videóban keres marketingest a Katona József Színház
4 éve A szpotban a Katona néhány színésze és a színház igazgatója bukkan fel, nem kifejezetten együttműködést tanúsítva a láthatatlan marketinges kolléga iránt - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...