kapubanner for mobile

137 cikk a(z) marketing címkével - 1. oldal

Dolgozók TikTok-influencerek lettek a Rossmannál

2 hónapja A Rossmann bolti dolgozói egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak létrehozása volt, amelynek eredményeként hat munkatárs szerződést kapott havi videós tartalomgyártásra. A drogérialánc TikTok-csatornája most érte el a 200 ezer követőt. Teljes cikk...


Podcast stúdió bérlés, mint munkáltatói márkaépítő eszköz

4 hónapja Az elmúlt években a munkáltatói márkaépítés (employer branding) központi témává vált a cégek életében. A tehetségek megnyerése és megtartása többé nem csupán a juttatásokon vagy a munkakörnyezeten múlik, hanem azon is, hogy egy vállalat miként kommunikálja értékeit és kultúráját. Teljes cikk...


Ezek voltak a legnépszerűbb marketingeszközök a magyar kkv-knál 2024-ben

4 hónapja A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa. Teljes cikk...


A hirdetések is fontos részét képezik a marketingünknek

5 hónapja Bármilyen tevékenységgel is foglalkozunk nagyon fontos, hogy kellő figyelmet szenteljünk a marketingünkre. Elvégre hiába van egy jó szolgáltatásunk vagy termékkörünk, ha nem tud róla a célközönségünk, akkor csak kevés ügyfélre, vásárlóra számíthatunk. Teljes cikk...


Online marketing tippek vállalkozóknak

11 hónapja A digitális korban a vállalkozások sikere nagyban függ online jelenlétük hatékonyságától. Teljes cikk...


Nem lehet provokáció és megdöbbentés nélkül boldogulni: a marketing szakma közelről

8 hónapja Forradalmi és formabontó ötletekkel nem lehet keretrendszerek „börtönében” előrukkolni. Kreativitásra akár a káosz is jobb lehetőséget teremt. Különösen fontos a képzelőerő, az ambíció, az álmodozás, egy marketinges számára, ha olyat akar alkotni, amire rezonál a közönség. Ez annál is inkább fontos, mert a marketingesek – egy kutatás szerint – konformistábbak, mint a katonák, miközben egy olyan világban kell alkotniuk, amikor az emberek 75%-át nem érdekelné, ha eltűnnének a márkák. Kormányos Péterrel, a TBWA/neboko adidas Amszterdamban dolgozó globális stratégiai igazgatójával, a holnap kezdődő BrainBar jövőfesztivál előadójával beszélgettünk kreativitásról, stratégiai tervezésről, tudatos karrierépítésről. Teljes cikk...


A dolgozók több mint fele szerint hátrányba kerülhet a munkaerőpiacon az AI miatt

9 hónapja A kutatás szerint a marketing és a gyártás az AI leggyakoribb alkalmazási területe. Teljes cikk...


Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

1 éve A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette, számos szemléletformáló kampányban vett részt, legyen szó széles körben sikeres vagy szervezeten belüli projektről, büszkén tekint vissza az új kihívások küszöbén. Teljes cikk...


Google Ads és a hirdetői személyazonosság

1 éve Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a marketingünk akkor fog igazán jól és hatékonyan működni, ha tudatos tervezés áll mögötte. Akár online, akár offline területről van szó, fontos, hogy legyen egy stratégia, ami mentén haladhatsz. Az nem vezet eredményekhez, ha hirtelen, koncepció nélkül elkezdesz posztolni a social média platformokon, vagy gyorsan elindítasz google hirdetéseket. Teljes cikk...


Mire használható a mesterséges intelligencia a marketingben?

3 éve A digitalizáció térhódításával és az adatok egyre növekvő mennyiségével a marketing területén is egyre inkább előtérbe kerül a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása. Az MI számos módon segíthet a marketing tevékenységek hatékonyságának növelésében és az üzleti eredmények javításában. Teljes cikk...


Top 5 marketingstratégia, amit az online kaszinók alkalmaznak napjainkban

5 éve A digitális korban az online kaszinók népszerűsége napról napra nő az egész világon, aminek köszönhetően szinte havonta jelennek meg Magyarországon is új internetes játéktermek. Az óriási verseny miatt egyre nagyobb a harc a játékosok kegyeiért, és ez nemcsak a játékokban és a technológiában, hanem a marketing terén is tetten érhető. Teljes cikk...


Az online marketing ügynökség kiválasztásának 5 aranyszabálya

3 éve A digitális korban az online jelenlét és a hatékony marketingstratégia elengedhetetlen a vállalkozások számára. Egy jó online marketing ügynökség kiválasztása kulcsfontosságú a sikerhez. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbbet? Íme az öt aranyszabály, amelyek segítenek a döntésben. Teljes cikk...


Bemutatjuk az Év Marketingesét

2 éve A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat marketingjében, amellyel kiemelkedett a piaci versenyből. Teljes cikk...


Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek

2 éve Az online marketing terén a legtöbbünknek általában a PPC (Pay Per Click) hirdetések egyik típusa, a Google hirdetések jutnak elsőként eszünkbe. Ez nem is csoda, hiszen a segítségükkel rövid időn belül indítható vevőszerző kampány. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor kell fizetnünk utána, ha kattintás, konverzió is társul hozzá. Teljes cikk...


A professzionális fordítás segít a HR és a Marketing munkában

2 éve A modern üzleti környezetben a vállalatok és szervezetek egyre inkább globálisan működnek, és a nemzetközi kommunikáció és együttműködés elengedhetetlen. A professzionális fordításnak kritikus szerepe van a HR (Humán Erőforrás) és marketing szakemberek mindennapi munkájában. Bár a gépi fordítás technológiája fejlődik, az emberi fordításnak továbbra is meghatározó szerepe van, különösen a nyelvi és kulturális nuanszok, valamint a szakmai specifikumok kezelésében. Teljes cikk...


Ennyit keresnek az online marketing szakemberek

7 éve Az online marketing szakma gyorsan fejlődő, dinamikus terület, ahol a szakértelem és a tapasztalat meghatározó tényezők a bérezésnél. Ahogy a vállalatok egyre inkább a digitális marketingre támaszkodnak, a szakértők iránti igény növekszik, amit a fizetések is követnek. De mennyit is keresnek valójában az online marketing szakemberek? A cikk a Hays Salary Guide 2023-as kiadása alapján készült. Teljes cikk...


Google hirdetéskezelés profi marketingesekkel

6 éve A digitális marketing területén folyamatosan változnak az eszközök és módszerek a célközönség elérése és megszólítása érdekében. Az online hirdetések egyik legfontosabb eszköze a Google hirdetéskezelés, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a hatékony hirdetési kampányok tervezésére, végrehajtására és optimalizálására. Ez a cikk a Google hirdetéskezelés fontosságát és hatékonyságát fogja bemutatni az online marketing és a bevételszerzés terén. Teljes cikk...


Ez a négy marketinges taktika nyugodtan alkalmazható a HR-stratégiában is

2 éve Bár az utóbbi évtizedek technológiai fejlődése sokat tett annak érdekében, hogy könnyebben el tudjuk érni a jelölteket, de egyben meg is nehezítette a dolgunkat, mivel intenzívebbé tette a versenyt a cégek között a munkaerőpiacon. Teljes cikk...


Új marketing és PR-vezető az Allianznál

2 éve Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A szakember 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...


Új marketing és kommunikációs igazgató az Euronicsnál

2 éve Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját márciustól. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html