101 cikk a(z) marketing címkével:

Milyen marketingesre vágynak a munkaadók?

2 hónapja Az innovációknak és a piaci kihívásoknak köszönhetően folyamatosan változnak azok a készségek, melyekre a marketingeseknek szükségük lesz a jövőben. Éppen ezért fontos, hogy rendszeresen képezzék magukat, több területre legyen rálátásuk és több irányból is meg tudjanak közelíteni egy-egy feladatot. Egy friss felmérésből kiderült ugyanis, hogy a munkaadók számára vonzó marketingesek ma már nem csak kiváló kommunikációs készségekkel rendelkeznek, jó értékesítők és otthon vannak a digitális csatornák kezelésében, hanem értenek a projekt menedzsmenthez, pszichológiai ismereteik vannak, valamint ismerik a viselkedési közgazdaságtant is - írja közleményében a Fizetesek.hu. Teljes cikk...


A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

4 hónapja Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...


Videóban keres marketingest a Katona József Színház

5 hónapja A szpotban a Katona néhány színésze és a színház igazgatója bukkan fel, nem kifejezetten együttműködést tanúsítva a láthatatlan marketinges kolléga iránt - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A cégek fele használja a digitális gazdaság vívmányait

13 hónapja A magyar cégeknek csak az 50 százaléka használja a digitális gazdaság vívmányait, pedig ezekkel optimalizálhatóvá válhatnának a költségek - írja az MTI. Teljes cikk...


Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

13 hónapja Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

1 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


Ennyit lehet keresni startup cégeknél

1 éve A fejlődő startup cégek már messze nem csak szoftverfejlesztőket keresnek, hanem az értékesítéstől a HR-ig a pozíciók széles skáláját hirdetik meg. Az xLabs azt mérte fel, melyek a leggyakrabban megjelenő nem-informatikai pozíciók és mekkora fizetéseket kínálnak ezekben a cégek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Új marketing igazgató érkezik a Central Médiacsoporthoz

1 éve 2018 márciusától Dr. Baráth Andrea látja el a cégcsoport marketing igazgatói feladatait, aki a Procter&Gamble-tól érkezik a Central Médiacsoporthoz - írja a MédiaPiac. Teljes cikk...


Nézem, de nem látom - a vizuális álláshirdetések hiányának problémája

2 éve A világ kommunikációs narratívája jelentősen átalakult az elmúlt évek során. A munkaerőpiacon tevékenykedő cégek nagy része azonban egyáltalán nem foglalkozik a jelenséggel. Cégek százai panaszkodnak a munkaerőhiány okozta károkra, de arra már kevesen törekszenek, hogy a jelenlegi trendeknek megfelelő álláshirdetéseket adjanak fel, ezzel megkönnyítve saját helyzetüket. Lássuk, mi a probléma! Teljes cikk...


Új marketing és kommunikációs vezető az EY Magyarországnál

2 éve Idén szeptembertől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. Az új brand, marketing és kommunikációs igazgató felelősségi körébe tartozik többek között a klasszikus brandépítési feladatok mellett kiemelt stratégiai üzletfejlesztési projektek vezetése is. Teljes cikk...


Személyi változások a Canon Hungaria marketing és kommunikációs szervezetében

2 éve A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. A Canon Hungaria Kft. új vállalati és marketingkommunikációs vezetője pedig augusztustól Oláh Viktória. Teljes cikk...


Új ügyvezető igazgató irányítja a Syngentát

2 éve Matthew Pickard lett augusztus elsejétől a Syngenta Magyarország ügyvezető igazgatója. A magyarországi vállalat eddigi vezetője, Czigány Tibor a Syngenta afrikai divíziójában folytatja pályafutását. Teljes cikk...


Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

2 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...


Mennyit keres egy marketingspecialista?

2 éve Már több szakma kereseti lehetőségeit bemutattuk sorozatunkban, most lássuk hogyan alakult a marketingspecialisták bére az elmúlt években, valamint hogy miként befolyásolja a várható bért a pozícióban eltöltött évek száma. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk. Teljes cikk...


Új felsővezetők a Telenor Magyarország marketing divíziójánál

2 éve Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, melybe két új igazgatót is kineveztek. Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl, aki a régió telekommunikációs piacán szerzett több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik. Teljes cikk...


Coachok mumusa: az értékesítés

2 éve Azt tapasztaltam, hogy sok coach számára mumus az értékesítés, nem tudnak strukturáltan megvalósítani értékesítési stratégiát, nem tudják önmagukat terméknek kezelni, így fontosnak tartom, hogy korábbi tapasztalataimat felhasználva segítsem a coachokat a saját értékesítésükben. Teljes cikk...


Tömeges elbocsátásokra készül a Telenor Magyarországon

2 éve A Portfolio több forrásból is úgy értesült, hogy csoportos létszámcsökkentést hajt végre Magyarországon a Telenor, a vállalat 100-120 főt bocsáthat el, és mivel a legutóbbi ismert alkalmazotti létszám 1059 fő, a leépítés a dolgozók 9,4-11,3 százalékát érintheti. Teljes cikk...


Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?

3 éve Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be. Teljes cikk...


Invitel: nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kkv-k

3 éve Nyitottak a magyar kis- és középvállalkozások az internetes marketingalkalmazásokra, többségüknek van saját honlapja, jelentős részük más korszerű eszközöket is használna termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére - derül ki az Invitel kutatásából. Teljes cikk...


Pénzügyi tanácsadóhoz igazolt a HVG Online volt vezérigazgatója

3 éve A médiacégeknél töltött 17 év után Dely Tamás a német központú WTS Global közép-kelet-európai központjának üzletfejlesztési és marketingigazgatója lett - írja közleményében a WTS Klient Csoport. Teljes cikk...