Megjelent: 2 éve

Új HR vezető a Praktikernél

Márton Katalin lett a Praktiker új HR vezetője. A szakember korábban már dolgozott a barkácsláncnál, majd részt vett a Posta Biztosító felépítésében és a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. átstrukturálásában - derül ki a cég sajtóközleményéből.

images

images

Január 1-jétől Márton Katalin tölti be a Praktikernél a HR-vezetői posztot. A szakember 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első HR menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi HR menedzseri pozícióra váltott. Majd szintén első HR vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. HR igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern HR eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába.

„Részt vettem a Praktiker Magyarország piaci nyitásában, ami egy óriási feladatot és felelősséget jelentett alig 25 évesen. Azóta számos tapasztalattal, élménnyel és tudással lettem gazdagabb. Hiszem, hogy a Praktiker a jelenlegi életciklusában a kiválóan működtetett belső folyamatai mellett nyitott egy közvetlen, kommunikatív, támogató és fejlesztő HR tevékenységre. Örülök annak, hogy erre a fantasztikus feladatra én lettem a kiválasztott.”

Márton Katalin férjezett, 3 kisgyermeke van. Korábban enteriőr-stylingot is tanult, így hobbija és hivatása kitűnően találkozik a Praktikernél. A szakember feladata lesz, hogy az immár magyar tulajdonban lévő Praktiker megfelelő válaszokkal tudjon szolgálni az aktuális munkaerőpiaci kihívásokra. A jövőben még nagyobb hangsúlyt kap a munkatársak megtartása, új munkatársak toborzása és az utánpótlás tervezése. A célkitűzéseket a jelenlegi munkatársak esetén a kompenzációs és teljesítményértékelési rendszer felülvizsgálatával, képzési és karriertervekkel, az új munkavállalók esetén pedig alternatív toborzási csatornák beillesztésével, munkáltatói márkaépítéssel, gyakornoki programokkal, illetve a duális képzési rendszer továbbfejlesztésével szeretné elérni.
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
  • 2020.02.20recruiTECH Idén minden eddiginél erősebb programmal, számos külföldi (IRL, UK, PL) és hazai előadóval indítjuk útjára a recruiTECH, 2020.02.20-i eseményünket! Várjuk szeretettel a toborzási szakma színe-javát, és mindenkit, aki felelősséget érez a tehetségek megtalálásában. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter