5 cikk a(z) Hadi László címkével - 1. oldal
A munkatárs lett a hiányzó nyersanyag
8 éve Egyre több cégvezető véleménye szerint a munkaerő hiány ma már a fejlődést akadályozza. Új beruházások mérlegelése során egyre gyakrabban merül fel a dilemma: vajon lesz-e elég ember a gyártósorokra, az üzembe, vagy a fejlesztési feladatok elvégzésére. „Mindez a korábban pusztán kiszolgáló funkciónak tekintett HR felértékelődéséhez vezet és stratégiai fontosságú területté avatja” – állítja Hadi László, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob ügyvezető igazgatója. Teljes cikk...
Új ügyvezető a JobGroup élén
11 éve Változás történt az egyik legjelentősebb, magyar tulajdonű HR tanácsadó és szolgáltató cégcsoportjának élén. Dobár Attila, aki már eddig is betöltötte a JobGroup társügyvezető igazgatói pozícióját, ezentúl egy személyben lesz a cégcsoport ügyvezetője. Teljes cikk...
Nyáron is legyen ugrásra kész az álláskereső
11 éve A gazdaság stagnálása, a lassú élénkülés és a digitális eszközök előtérbe kerülése alapvetően megváltoztatta a munkát keresők és az állást kínálók egymásra találásának módját. Az idei nyár a korábbitól lényegesen eltérő hozzáállást és megoldásokat igényel. Az szerezheti meg a legjobb állást, aki gyors, nyitott és rugalmas, a legjobb munkaerőre pedig azok a cégek számíthatnak, amelyek a digitális eszközöket is bevetnek – írja a JobGroup közleménye. Teljes cikk...
Az employer branding csapdái és lehetőségei
11 éve Magyarországon egyelőre gyerekcipőben jár a munkaadói márkaépítés. És mint minden gyereknek, megvannak a gyerekbetegségei. Ezekről, és a csapdák elkerülésének a lehetőségeiről beszélgettünk Hadi Lászlóval, a Brandjob ügyvezető igazgatójával, aki két cég esetét is bemutatta röviden portálunknak. Teljes cikk...
Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban
11 éve BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon. Teljes cikk...