Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 7 éve

Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban

BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon.

A cég MTI-hez eljuttatott közleményben kiemeli: az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát: a legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért felértékelődött megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése.

Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésének magyarországi piacában lényeges változást jelent, hogy a Job csoporthoz tartozó BrandJob révén Magyarországon is megjelent a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó legnagyobb nemzetközi vállalkozás, a TMP Worldwide - olvasható a közleményben.

A BrandJob a TMP Worldwide csoport tagja és partnere. A TMP Worldwide partnerség lényege, hogy a TMP által előírt eljárásrend és folyamatok alapján dolgozik, a TMP által előírt követelményeknek felel meg.

A közlemény idézi Hadi Lászlót, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, hogy látszólagos ellentmondás uralja a munkaerő-piacot: szinte minden iparágban egyszerre van jelen a munkaerőbőség és a munkaerőhiány. A statisztikák szerint jelenleg az aktív népesség több mint 10 százaléka munkanélküli, miközben számos szakmában hiány van a jó szakemberekből.

"Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerő toborzás igazi terepe" - véli az ügyvezető igazgató. Hadi László hozzátette: nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ez pedig nem megy egyik napról a másikra.

Ahhoz, hogy kialakuljon a kötődés, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és ezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Ehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz - foglalja össze a munkáltatói márkaépítés lényegét Hadi László.

A BrandJob Magyarországon is az ügyfélkör folyamatos bővülését várja, célja pedig, hogy a munkáltatói márkaépítés vezető magyarországi ügynöksége legyen.

A Job Kft. 1992-ben alakult, majd erre épült a Job csoport. A csoport három magyar magánszemély tulajdona. A Job csoport legjelentősebb partnere a cég közlése szerint a Samsung, a Citibank és a Telenor.

A csoport tavalyi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. Az árbevétel mintegy 80 százaléka a munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés területéről származott, a call center szolgáltatás adta az árbevétel több mint 10 százalékát. Valamivel kevesebb mint 10 százalékon a legújabb két terület, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob és a megváltozott munkaképességűek munkába állítását támogató RehabJob osztozott.

A BrandJob Communications Kft. lett a Job csoport negyedik önálló cége. Az eredetileg munkaerő közvetítésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe.
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Leépítéseket kezd a Brose német autóipari beszállító

A Magyarországon is tevékenykedő társaság közleménye szerint 2000 munkahelyet szüntet meg Németországban - írja az MTI. Teljes cikk

Még ezen a héten 2000 alkalmazottnak felmondanak egy amerikai startup cégnél

Az Origo arról ír, hogy a 8 évvel ezelőtt alapított WeWork 2000 dolgozójától válik meg. Ezzel a lépéssel közel 13 százalékkal csökken a... Teljes cikk

Sztrájkra készülnek a Lufthansa-nál

Sztrájkot helyezett kilátásba hétfőn a német légiutas-kísérők független szakszervezete (UFO) a Lufthansa légitársaságnál vasárnapra a... Teljes cikk