kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 12 éve

Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban

BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon.

A cég MTI-hez eljuttatott közleményben kiemeli: az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát: a legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért felértékelődött megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése.

Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésének magyarországi piacában lényeges változást jelent, hogy a Job csoporthoz tartozó BrandJob révén Magyarországon is megjelent a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó legnagyobb nemzetközi vállalkozás, a TMP Worldwide - olvasható a közleményben.

A BrandJob a TMP Worldwide csoport tagja és partnere. A TMP Worldwide partnerség lényege, hogy a TMP által előírt eljárásrend és folyamatok alapján dolgozik, a TMP által előírt követelményeknek felel meg.

A közlemény idézi Hadi Lászlót, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, hogy látszólagos ellentmondás uralja a munkaerő-piacot: szinte minden iparágban egyszerre van jelen a munkaerőbőség és a munkaerőhiány. A statisztikák szerint jelenleg az aktív népesség több mint 10 százaléka munkanélküli, miközben számos szakmában hiány van a jó szakemberekből.

"Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerő toborzás igazi terepe" - véli az ügyvezető igazgató. Hadi László hozzátette: nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ez pedig nem megy egyik napról a másikra.

Ahhoz, hogy kialakuljon a kötődés, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és ezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Ehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz - foglalja össze a munkáltatói márkaépítés lényegét Hadi László.

A BrandJob Magyarországon is az ügyfélkör folyamatos bővülését várja, célja pedig, hogy a munkáltatói márkaépítés vezető magyarországi ügynöksége legyen.

A Job Kft. 1992-ben alakult, majd erre épült a Job csoport. A csoport három magyar magánszemély tulajdona. A Job csoport legjelentősebb partnere a cég közlése szerint a Samsung, a Citibank és a Telenor.

A csoport tavalyi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. Az árbevétel mintegy 80 százaléka a munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés területéről származott, a call center szolgáltatás adta az árbevétel több mint 10 százalékát. Valamivel kevesebb mint 10 százalékon a legújabb két terület, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob és a megváltozott munkaképességűek munkába állítását támogató RehabJob osztozott.

A BrandJob Communications Kft. lett a Job csoport negyedik önálló cége. Az eredetileg munkaerő közvetítésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe.
  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Lezárult a Kelly, a Gi Group és a Grafton HR szolgáltatók összeolvadása Magyarországon

Lezárult a Kelly Services hazai felvásárlása és integrálása, ezzel a brand megszűnik hazánkban – derült ki a cégcsoport közleményéből. Teljes cikk

450 dolgozó kap helyet a Richter új központjában Kőbányán

Átadták a Richter Nyrt. új központját a főváros 10. kerületében csütörtökön, a 17 400 négyzetméteres, 450 dolgozónak helyet biztosító... Teljes cikk

120 új munkahely - átadták a SCHOTT gyártócsarnokát

Átadták kedden a gyógyszeripari csomagolótermékeket gyártó SCHOTT Hungary Kft. 28 milliárd forintos beruházással felépült gyártócsarnokát a Vas... Teljes cikk