kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 13 éve

Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban

BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon.

A cég MTI-hez eljuttatott közleményben kiemeli: az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát: a legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért felértékelődött megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése.

Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésének magyarországi piacában lényeges változást jelent, hogy a Job csoporthoz tartozó BrandJob révén Magyarországon is megjelent a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó legnagyobb nemzetközi vállalkozás, a TMP Worldwide - olvasható a közleményben.

A BrandJob a TMP Worldwide csoport tagja és partnere. A TMP Worldwide partnerség lényege, hogy a TMP által előírt eljárásrend és folyamatok alapján dolgozik, a TMP által előírt követelményeknek felel meg.

A közlemény idézi Hadi Lászlót, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, hogy látszólagos ellentmondás uralja a munkaerő-piacot: szinte minden iparágban egyszerre van jelen a munkaerőbőség és a munkaerőhiány. A statisztikák szerint jelenleg az aktív népesség több mint 10 százaléka munkanélküli, miközben számos szakmában hiány van a jó szakemberekből.

"Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerő toborzás igazi terepe" - véli az ügyvezető igazgató. Hadi László hozzátette: nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ez pedig nem megy egyik napról a másikra.

Ahhoz, hogy kialakuljon a kötődés, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és ezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Ehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz - foglalja össze a munkáltatói márkaépítés lényegét Hadi László.

A BrandJob Magyarországon is az ügyfélkör folyamatos bővülését várja, célja pedig, hogy a munkáltatói márkaépítés vezető magyarországi ügynöksége legyen.

A Job Kft. 1992-ben alakult, majd erre épült a Job csoport. A csoport három magyar magánszemély tulajdona. A Job csoport legjelentősebb partnere a cég közlése szerint a Samsung, a Citibank és a Telenor.

A csoport tavalyi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. Az árbevétel mintegy 80 százaléka a munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés területéről származott, a call center szolgáltatás adta az árbevétel több mint 10 százalékát. Valamivel kevesebb mint 10 százalékon a legújabb két terület, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob és a megváltozott munkaképességűek munkába állítását támogató RehabJob osztozott.

A BrandJob Communications Kft. lett a Job csoport negyedik önálló cége. Az eredetileg munkaerő közvetítésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Tudásalapú munkahelyek születnek – a Mercedes K+F központot nyit Magyarországon

A Mercedes-Benz több tízmilliárd forint értékű beruházással létrehozza az első magyarországi kutatás-fejlesztési központját, amelynek a nyomán... Teljes cikk

Kenyérgyár épül Tatán - 100 új munkahely jön létre

Kelet-Közép-Európa legnagyobb kapacitású sütőüzemét építi fel a Ceres Sütőipari Zrt. 24 milliárd forintos beruházással a Tatai Ipari Parkban -... Teljes cikk

300 új munkahely Vecsésen: elindult a termelés

Megkezdte a termelést a kanadai Magna International magyarországi vállalatának vecsési üzeme – közölte a társaság pénteken az MTI-vel. Teljes cikk