Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 11 éve

Új munkáltatói arculatépítéssel foglalkozó cég hazánkban

BrandJob néven munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó céggel bővült a Job csoport Magyarországon.

A cég MTI-hez eljuttatott közleményben kiemeli: az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát: a legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért felértékelődött megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése.

Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésének magyarországi piacában lényeges változást jelent, hogy a Job csoporthoz tartozó BrandJob révén Magyarországon is megjelent a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó legnagyobb nemzetközi vállalkozás, a TMP Worldwide - olvasható a közleményben.

A BrandJob a TMP Worldwide csoport tagja és partnere. A TMP Worldwide partnerség lényege, hogy a TMP által előírt eljárásrend és folyamatok alapján dolgozik, a TMP által előírt követelményeknek felel meg.

A közlemény idézi Hadi Lászlót, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, hogy látszólagos ellentmondás uralja a munkaerő-piacot: szinte minden iparágban egyszerre van jelen a munkaerőbőség és a munkaerőhiány. A statisztikák szerint jelenleg az aktív népesség több mint 10 százaléka munkanélküli, miközben számos szakmában hiány van a jó szakemberekből.

"Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerő toborzás igazi terepe" - véli az ügyvezető igazgató. Hadi László hozzátette: nem elég ismertnek lenni, vonzóvá is kell válni, ez pedig nem megy egyik napról a másikra.

Ahhoz, hogy kialakuljon a kötődés, egyszerre kell ismerni a munkaadók és a munkavállalók igényeit, és ezt érthető, vonzó formában megfogalmazni. Ehhez pedig érteni kell a HR-hez és a kommunikációhoz - foglalja össze a munkáltatói márkaépítés lényegét Hadi László.

A BrandJob Magyarországon is az ügyfélkör folyamatos bővülését várja, célja pedig, hogy a munkáltatói márkaépítés vezető magyarországi ügynöksége legyen.

A Job Kft. 1992-ben alakult, majd erre épült a Job csoport. A csoport három magyar magánszemély tulajdona. A Job csoport legjelentősebb partnere a cég közlése szerint a Samsung, a Citibank és a Telenor.

A csoport tavalyi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. Az árbevétel mintegy 80 százaléka a munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés területéről származott, a call center szolgáltatás adta az árbevétel több mint 10 százalékát. Valamivel kevesebb mint 10 százalékon a legújabb két terület, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob és a megváltozott munkaképességűek munkába állítását támogató RehabJob osztozott.

A BrandJob Communications Kft. lett a Job csoport negyedik önálló cége. Az eredetileg munkaerő közvetítésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. kapta a Magyar Innovációs Nagydíjat

Átadták a 32. Magyar Innovációs Nagydíjat kedden a Parlamentben, a díjat az idén az Egis Gyógyszergyár Zrt. kapta az érelmeszesedés kockázatát... Teljes cikk

Megkezdte a munkavállalók toborzását az épülő debreceni gyárába a kínai Eve Power

Az Eve Power megkezdte a munkavállalók toborzását a tervek szerint 2025 végére felépülő debreceni akkumulátorcella-üzemébe - közölte a projekt... Teljes cikk

160 új munkahely jön létre Debrecenben és Kecskeméten

A Schedl német autóipari vállalat 40 milliárd forintos beruházása nyomán 160 új munkahely jön létre Debrecenben és Kecskeméten - jelentette be... Teljes cikk