3 cikk a(z) service design címkével - 1. oldal

A Service Design sikerei és kudarcai az üzleti életben

5 éve Az ügyfélélmény biztosítása mára elsődlegessé vált. Az egyik legújabb és legsikeresebb szolgáltatás-szervezési módszer, a service design is ezt a hatást tűzi ki legfontosabb céljául. Ahhoz azonban, hogy egy szervezet átálljon erre a működésmódra, nagyon sok változáson kell magának is átesnie. A változást azonban nehezen viseli minden élő szövet. Halácsy Péter szerint ez a változással szembeni ellenállás természetes, amit csak kapcsolódással, megértéssel lehet lebontani. Erővel, erőszakkal, hatalommal semmiképpen. Teljes cikk...


Élményfókuszú HR: A munkavállalói élménytervezés rögös út, de el kell rajta indulni

5 éve A digitális világban a növekvő átláthatóság és a Y generáció egyre nagyobb befolyása miatt a munkavállalók produktív, élvezetes munkára vágynak. A Brandbook.hu szervezésében tartott Service Design Day 2018. c. rendezvény 3. szakterületi szekcióján az élményfókuszú HR gyakorlati megoldásait vitatták meg a kerekasztal-beszélgetés résztvevői. Teljes cikk...


Design gondolkodás és a service design

6 éve Az ötlet és a megvalósítás elé került a design-típusú üzleti gondolkodási modellben a problémafeltárás. Ezzel olyan kontextus alakult ki, ami széles körben használható megoldásokat eredményez. Az idehaza még gyerekcipőben járó üzleti gondolkodási modellről, a design thinkingről, és ennek egyik megvalósítási módjáról, a szolgáltatásokat újra definiáló service design lehetőségeiről szólt az első hazai konferencia, melyet a Coachingcentrum és a Brandbook rendezett. Teljes cikk...