3 cikk a(z) Szólás T. Miklós címkével:

5 tévhit a munkáltatói márkáról

4 éve Öröm számomra, hogy egyre többet beszélünk a munkahelyi márkaépítésről (vagy munkáltatói márkáról, Employer- és HR-brandingről). De minél többet beszélnek róla azok, akik még nem csinálják, annál több a félreértés. Szeretnék néhányat tisztázni. Teljes cikk...


Ha csak kipipálandó feladat, akkor ne is mérjük a dolgozók elégedettségét

5 éve Az, hogy mit mér, és mire használják cégek a dolgozói elégedettség-méréseket, a vállalati kultúrától függ. Ha csak „kipipálandó” feladat, akkor inkább ne is végezzük, mondta a szakértő, Szólás T. Miklós a HR Portálnak. Két német céget is megkérdeztünk erről. A kereskedelemmel foglalkozó SPAR az aktuális hangulatot méri vele, míg az SAP-nál kifejezetten az üzleti stratégia része az úgynevezett Business Health Culture Index (BHCI), amelynek része a munkavállalói elköteleződés is. Ezt mérik adott időközönként, mert pontosan tudják, hogy ma már egy vállalat profitját az ott dolgozók teremtik elő, és amely 1 százalékos növekedéssel közel 45 millió eurós többlet fog jelentkezni. Teljes cikk...


5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

5 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...