7 szoftvertipp, melyekkel a járványhelyzetben egyszerűbbé, sőt, akár biztonságosabbá is tehetik a HR folyamatokat
Sorban jelennek meg az egyelőre még bátortalan hírek a szigorú járványügyi intézkedések lazításáról, a gyárak újraindításáról.
1. szoftvertipp, a webes munkaidő-rögzítés - Otthonról dolgozó kollégák rögzíthetik egyszerűen a jelenléti adataikat, a munkahelyszíneken dolgozóknak sem kell egymás után jelenléti íveket kézbe venni. Ez a szoftver ezáltal csökkentheti a fertőzésveszélyt is, illetve megkönnyítheti ennek a mindennapos, rutinszerűnek számító folyamatnak a kezelését.
2. szoftvertipp, a webes Szabadságtervezés és szabadságigénylés - a szabadságuk igényléséhez, engedélyeztetéséhez kapcsolódó folyamatokat kezdeményezhetik a kollégák távolról, akár a mobiltelefonjukról is. Ismét csak kikerülhető a személyes kontaktus, nem kell szabadságos tömböket kitölteni, és aláíratni.
3. szoftvertipp, amikor webes önkiszolgáló HR szoftver segítségével eljuttathatjuk havonta a fizetési lapokat a munkavállalókhoz, ők bármikor megnézhetik akár a mobiltelefonjukon is a bérükhöz kapcsolódó információkat. Nem kell nyomtatni, átvetetni, csökkentsük a fertőzésveszélyt!
4. szoftvertipp, a webes vezetői lekérdezések - így juttathatják el a szabad formátumú listázóban kialakított, testre szabható lekérdezéseket a középvezetőknek, topmenedzsmentnek ezzel a szoftverrel. Folyamatosan változó jogszabályi környezetben vagyunk, tegyék könnyen elérhetővé és valós időben lekérdezhetővé a foglalkoztatási, bérpolitikai döntésekhez szükséges információkat!
5. szoftvertipp, hogy webes önkiszolgáló HR szoftverrel az adminisztratív és szerződésinformációit juttassuk el egyszerűbben a munkavállalóhoz! A munkáltató ezáltal továbbra is megfelelhet a GDPR elszámoltathatóság elvének is.
6. szoftvertipp, mert ebben a szükséghelyzetben felmerült az újranyilatkoztatás kérdése, vagy mert egyébként is évente több alkalommal nyilatkoztatnak? Ezzel az önkiszolgáló webes megoldással áthidalhatják a szükséghelyzetet, illetve továbbra is fenntarthatják a megszokott gyakorlatot. Emellett a kollégák otthonról is követhetik a cafeteria juttatásaik kifizetéseit.
7. szoftvertipp, hogy a munkatársak távolról otthonaikban, webes felületen tölthessék ki a nyilatkozataikat, jelenthessék be adatváltozásaikat. Csökkenthető a személyes kontaktusok száma.
További információ a PIRAMIS önkiszolgáló HR megoldásokról: http://www.lsoft.hu/7-szoftvertipp-a-jarvanyhelyzetre/
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk
A vállalati kultúra ma már jóval többet jelent egy jól hangzó missziónál vagy esztétikus irodai környezetnél. A munkavállalók... Teljes cikk