A járvánnyal és oktatással kapcsolatos szavakra kerestünk legtöbbször 2020-ban
A koronavírus-járvánnyal, az oktatással és a filmekkel kapcsolatos kifejezések voltak a legnépszerűbbek 2020-ban a magyarok Google-kereséseiben - derül ki a BP Digital SEO ügynökség kutatásából.
Míg a toplista első helyezettje elég kiszámítható volt, a további témakörök és kifejezések között szerepelnek meglepő dobogósok is.
A BP Digital SEO ügynökség a Google által közzétett statisztika alapján készítette el átfogó kutatását arról, hogy milyen keresési trendek és tendenciák jellemezték a 2020-as év legnépszerűbb kulcsszavait.
A top témakörök 2020-ban a következők voltak:
- Koronavírus-járvány
- Oktatás
- Filmek
- Kütyük
- Könyvek
- Receptek
- Sorozatok
- Sportesemények
Természetesen mindent vittek a pandémiával kapcsolatos kulcsszavak - kijárási tilalom, koronavírus-térkép, Magyar Közlöny -, de felkapottak voltak például az online oktatás kulcsszavai (Google Classroom, Redmenta) is.
Mint minden évben, ezúttal is jól szerepeltek a filmek és sorozatok (Miután összecsaptunk), de a technológiai vívmányok is (iPhone 12). A járvány miatt azonban az olyan szavak, mint a “mozifilmek” vagy“fesztiválok”, szinte teljesen eltűntek a keresések közül.
Íme, az abszolút toplista:

Minden részletet elárulunk, és minden keresési mennyiséget megosztunk a teljes kutatási cikkben, illetve a SEO-val és a Google-lel kapcsolatos további műhelytitkokért jó szívvel ajánljuk a BP Digital blogbejegyzéseit és egyéb kutatásait!