Aszinkron e-learning
Az elektronikus adatátvitelen alapuló távoktatási módszer egyik fajtája, melynek lényege, hogy a tananyag online formában áll a hallgatók rendelkezésére, az oktatás azonban nincs időbeli korlátok közé szorítva, és a tananyagot a hallgatók saját ütemezésük szerint sajátíthatják el.
Az aszinkron e-learning olyan típusú tanulási forma, amelyben a tanulók és az oktatók nem egy időben vesznek részt a tanulásban. A tanulók önállóan, saját tempójukban végezhetik a tananyag elsajátítását, nem kell időben jelen lenniük az órákon vagy a kurzusokon.
Ugyanakkor ez a tanulási módszer is magában foglalja a kommunikációt és az interaktivitást is, melyet a képzés során - egyénileg vagy közösen - elvégzendő tesztek és feladatok jelentenek.
A módszer nagy előnye rugalmassága, azonban kommunikációs szintje alacsonyabb, mint akár a hagyományos, akár a szinkron e-learning oktatási formáé.
- Az aszinkron e-learning lehetővé teszi a tanulók számára, hogy a saját érdeklődésüknek, előzetes tudásuknak és tanulási stílusuknak megfelelően válasszanak tananyagot, tempót és módszert. Ez növeli a tanulók autonómiáját, felelősségét és motivációját.
- Az aszinkron e-learning alkalmazkodik a tanulók különböző időbeosztásához, élethelyzetéhez és földrajzi elhelyezkedéséhez. Ez elősegíti a tanulók hozzáférését az oktatáshoz, és csökkenti a lemorzsolódás kockázatát.
- Az aszinkron e-learning lehetőséget ad a tanulók számára, hogy mélyebben és kritikusabban gondolkodjanak el a tananyagról, és jobban megértsék azt. A tanulók több időt tölthetnek el az információ feldolgozásával, az összefüggések felismerésével, a kérdések megfogalmazásával és a visszajelzések kiértékelésével
Az aszinkron e-learning hátrányai közé tartozik:
- Motiváció: Az aszinkron e-learning során a tanulóknak nagyobb önállóságra és motivációra van szükségük, mivel nincs élő oktató, aki segíthetne nekik a tananyag feldolgozásában.
- Interaktivitás: Az aszinkron e-learning során a tanulók nem vesznek részt az oktatásban egyidejűleg, így nincs lehetőségük arra, hogy interaktív módon tanuljanak.
- Visszajelzés: Az aszinkron e-learning során a tanulók nem kapnak azonnali visszajelzést az oktatótól, ami megnehezítheti a tananyag feldolgozását.
Fontos megjegyezni, hogy az aszinkron e-learning nem mindenki számára megfelelő, és a tanulóknak nagyobb önállóságra és motivációra van szükségük ahhoz, hogy sikeresen feldolgozzák a tananyagot
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Sämling Solution Szervezetfejlesztő (OD) tanácsadó képzés - Miért érdemes Szervezetfejlesztővé válni? 1 hete
- A tanár is munkavállaló!? 2 hete
- Mentorprogram indul a kertészeti szakma utánpótlásának érdekében 2 hete
- Jelentősen bővültek a doktori képzésekben résztvevők lehetőségei 3 hete
- A gyógyszerész nélküli gyógyszertár ellen foglaltak állást 3 hete
- Újabb 15 milliárdos szakaszra pályázhatnak a cégek munkahelyi képzéseik megvalósításához 3 hete
- 15 milliárd forintra lehet pályázni a GINOP plusz program munkahelyi képzés harmadik szakaszában 1 hónapja
- Óriási igény van űripari szakemberekre - Magyarország felvette a kesztyűt 1 hónapja
- Ezért fontos, hogy a toborzó kommunikáció ne csak a fiataloknak, hanem szüleiknek is szóljon 1 hónapja
- Így lesz 2024 a fejlesztések éve a szakképzésben 1 hónapja
- Felnőttképzés: informatikai, szakmai és nyelvtudás terén fejlődnének a legtöbben - friss kutatási eredmények 1 hónapja