Megjelent: 3 éve

Beszéljünk kicsit az időről!

Azt hiszem, abban a legtöbben egyetértünk, hogy a napi 24 óra édeskevésnek bizonyul, ha az összes kötelezettségünket megfelelően kívánjuk teljesíteni, és persze minden olyan dologra is kellő időt szeretnénk szentelni, ami kikapcsol, boldoggá tesz, vagy épp csak szükségszerű. Fejvadászként látjuk, hogy a legnagyobb probléma, amivel a HR-esek küzdenek az időhiány. Időmenedzsment tréningek ide, pontos heti stratégia oda, könnyű elúszni a napi teendők között. Létezik megoldás?

Bizony fel van adva a lecke, amikor 12 órányi munkát kéne 8-ba bezsúfolni, leinterjúztatni öt jelöltet, felhívni tízet és visszajelezni húsznak, közben adminisztrálni, meetingelni, operatív feladatokkal foglalkozni… Szóval, átérezzük a helyzetet. Többek között ez az egyik igen égető probléma, amit ügyfeleink megosztanak velünk, és amire együtt keresünk megoldást.

Néha nem vagyunk elegek!

Van, ahol hosszú távon nem hoz eredményt a fejvadász segítség sem, hisz egy sikeresen lezárt pozíció nem oldja meg a jól működő rendszer és stratégia hiányát. Mi magunk is az utóbbiak mesteri szintre fejlesztésének érdekében hoztunk létre egy olyan rendszert, melyet ma már nem csak mi használunk maximális megelégedéssel.

A toborzási-kiválasztási szoftverek talán legnagyobb előnye, hogy napi több órát lehet megtakarítani használatukkal. Hogy egészen pontosak legyünk, a mi kollégáinknak napi 3 munkaórát jelent, hogy a HR Felhővel dolgoznak. Amiből ez összeadódik: automatikus visszajelzés a jelölteknek, saját, szűrhető adatbázis, a jelöltek tesztekkel való előszűrése, automatikus hírlevelek a pozíciókról, gyors adminisztráció, jelöltriportok.

Persze nem csak öncélú érdekek vezérlik a gyors munkát. A piaci helyzet diktálta tempóban nem engedhetjük meg magunknak a lassúságot, gyakran azé a jó jelölt, aki gyorsabb. Egy hosszú hetekig elhúzódó kiválasztási folyamat nem csak rossz fényt vet a vállalatra, az igen jó helyzetben lévő hiányszakmák képviselői könnyen el is helyezkedhetnek máshol, amíg mi adminisztrálunk, döntünk, levelezünk.

Mi az ára?

Az ügyfeleinktől érkező visszajelzések is megerősítik, hogy a HR Felhő használatával egy HR asszisztenst sikerült kiváltani. Ha pedig összehasonlítjuk a kettő anyagi költségeit és hozzáadott értéket, azonnal világossá válik, hogy sokkal jobb, és kifizetődőbb befektetés egy jól működő rendszerbe invesztálni, ami ráadásul a cég meglévő folyamataihoz igazodik, összekapcsolható már működő rendszerekkel, és kiválóan alkalmas toborzásmarketing eszközök használatára, hisz kifejezetten erre a célra létrehoztunk egy facebook modult is.
A havi bérleti díjas konstrukció kényelmes megoldás, ráadásul a cégmérethez és a felhasználók számához is igazodunk a költségekkel.

A HR felhőben rejlő számtalan előnyt Ön is megismerheti. A HR Reggelin vagy honlapunkon.

Annyit megígérhetünk, hogy a HR Felhő bevezetése után egy csomó ideje szabadul majd fel, amit a munkája élvezetesebb részeire, vagy épp egy jó ebédre fordíthat! Tájékozódjon a részletekről, és tartsa kordában Ön is könnyedén munkaidejét!

Beck & Partners Kft.
www.hrfelho.hu

  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Felemás cégstatisztikát mutat a május-június a hazai vendéglátóiparban

Amíg egyesek megszűnnek, mások éppen a piacra lépést tervezik a járvány két hulláma között - derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató elemzéséből. Teljes cikk

Megcsináltuk: 5 nap alatt 115 munkaszerződés-módosítás!

Akárhogy is nézzük, ekkora létszámnál ez nem egyszerű feladat, pláne, ha a koronavírus újabb akadályokat gördít a cég adminisztrációja elé.... Teljes cikk

ÚJ! webBEO - webes beosztástervezés bárhol, bármikor!

Új webes beosztástervezés szoftverrel jelentkezett az L-SOFT idén júliusban. Bár a webBEO új termék, a sikeres desktop beosztástervezőn alapul, amely... Teljes cikk