kapubanner for mobile
Szerző: Kertész Dalma
Megjelent: 14 éve

Bizalmas kapcsolatépítési lehetőség a virtuális HR Expó

Nagy-Soóky Renáta, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársa úgy véli, az ügyfelek eléréséhez már másfajta úton kell eljutni, ehhez kínált számára új ötleteket a második HR Expón való részvétel. Elmondása szerint még soha nem nyert semmit, így alig hitt a fülének, mikor megtudta, hogy egy wellness hétvégével is gazdagabb lett a virtuális látogatás nyomán.

- Minek köszönhető, hogy látogatója volt az idén márciusban megrendezett Virtuális HR Expónak?

- Állandó olvasója vagyok a HR Portálnak, hiszen nemrégiben indult vállalkozásunk, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársaként az én feladatom a legfrissebb hírek nyomon követése, a piac igényeinek feltérképezése, és az újdonságok felkutatása. Így szereztem tudomást a márciusi expóról, és rögtön felkeltette az érdeklődésemet.

- Mi volt a benyomása a kiállításról? Mit gondol, előny vagy hátrány a virtualitás?

- Az expót nagyon jól szervezett akciónak éreztem, az infópulton minden kérdésemre választ kaptam. Belehallgattam az előadásokba, prospektusokat töltöttem le a standokról, a kiállítóknál elsősorban a tréningszervezés után érdeklődtem. A virtualitást egyáltalán nem éreztem zavarónak, sőt sokkal meggyőzőbb, és bizalmasabb kapcsolatépítési lehetőségnek találtam, mint amilyen például a direkt telefonos megkeresés. A honlapon minden előzetes információ megtalálható volt, így előre felkészültem, tudtam mire számíthatok. Úgy gondolom, két ember között könnyedén kialakulhat ebben a formában is a kölcsönös szimpátia, és ez elég ahhoz, hogy a továbbiakban felvegyék egymással a kapcsolatot. Ez a tapasztalat a munkám szempontjából is mérvadó lehet számomra, cégünknek is hasonló irányban kell fejlődnie az emberek megszólítása terén. Nem becsülhető le ugyanakkor a személyes kapcsolat fontossága sem, erre alapozva indul új projektünk, ahol nyílt képzésekkel, illetve díjmentes tréningbemutatókkal szeretnénk megnyerni ügyfeleink bizalmát.

- Mely itt megszerzett tapasztalatokat érzi még fontosnak a munkája szempontjából?

- Az expó központi témája, a CRM rendszerek bevezetése közvetlenül nem érintett bennünket, de a sok pozitív visszajelzés miatt fontos tudnunk róla, hogy az ügyfélkezelés területén milyen újításokat terveznek a vállalatok. A szervezeti bizalomról szóló előadásban hangoztak el olyan fontos információk, melyeket cégen belül mindenképpen kamatoztatni tudunk. A tanulságok nyomán olyan vezetőképzést kell kialakítani, mely a szervezeten belüli bizalom eléréséhez ad támpontokat. A cél, hogy a munkavállalók lojálisak legyenek a munkáltatóhoz, és megbízzanak a cégben. A mai piacon nehéz új ügyfelekkel kapcsolatba kerülni, így az a fontos, hogy a már meglévő partnereknek még több szolgáltatást kínáljunk, melyek illeszkednek az igényeikhez. Ennek is elengedhetetlen része a bizalom.

- Önt milyen bizalom köti a cégéhez?

- Kezdetben a nagyobb létszámmal működő Sales Marketing Kft.-nél dolgoztam, itt értékesítőként kezdtem. Egy rugalmas és nyitott vezetőség ált mögöttem, ennek köszönhetem, hogy meg tudtam valósítani önmagam, és elérhettem egy operatív irányítói szintre, ahol már szerteágazóbb feladatköröket bíztak rám. Értékesítő munkára kellett embereket felvennem és betanítanom, illetve projekteket levezetnem. A válságban új irányokba kellett elindulni, ennek köszönhető a jelenlegi vállalkozás létrejötte a Sales Marketing Kft. jogutódjaként, ahol szintén új és izgalmas feladatok várnak rám.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A Z generáció nem igazítja az életét a munkához

A fiatalok nem tűrik, hogy a kollégák lenézzék őket vagy a vezető tiszteletlen legyen velük, ahogy azt sem, ha úgy érzik a munkahely kihasználja... Teljes cikk

Megelőzte a takarítócég a Spart, a One-tól kétszázan távoztak

Már többen dolgoznak a B+N Referencia Zrt-nél mint a Sparnál. A One Magyarországnak (korábban Vodafone) tavaly decemberről idén januárra több mint... Teljes cikk

Ne akarj gyorsan túlesni rajta: így tűzz ki teljesítménycélokat

Az év eleji nyilatkozatok, járulékigazolások és különféle adminisztratív munkaügyi teendők végeztével azoknál a munkáltatóknál, ahol... Teljes cikk