kapubanner for mobile
Szerző: Kertész Dalma
Megjelent: 13 éve

Bizalmas kapcsolatépítési lehetőség a virtuális HR Expó

Nagy-Soóky Renáta, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársa úgy véli, az ügyfelek eléréséhez már másfajta úton kell eljutni, ehhez kínált számára új ötleteket a második HR Expón való részvétel. Elmondása szerint még soha nem nyert semmit, így alig hitt a fülének, mikor megtudta, hogy egy wellness hétvégével is gazdagabb lett a virtuális látogatás nyomán.

- Minek köszönhető, hogy látogatója volt az idén márciusban megrendezett Virtuális HR Expónak?

- Állandó olvasója vagyok a HR Portálnak, hiszen nemrégiben indult vállalkozásunk, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársaként az én feladatom a legfrissebb hírek nyomon követése, a piac igényeinek feltérképezése, és az újdonságok felkutatása. Így szereztem tudomást a márciusi expóról, és rögtön felkeltette az érdeklődésemet.

- Mi volt a benyomása a kiállításról? Mit gondol, előny vagy hátrány a virtualitás?

- Az expót nagyon jól szervezett akciónak éreztem, az infópulton minden kérdésemre választ kaptam. Belehallgattam az előadásokba, prospektusokat töltöttem le a standokról, a kiállítóknál elsősorban a tréningszervezés után érdeklődtem. A virtualitást egyáltalán nem éreztem zavarónak, sőt sokkal meggyőzőbb, és bizalmasabb kapcsolatépítési lehetőségnek találtam, mint amilyen például a direkt telefonos megkeresés. A honlapon minden előzetes információ megtalálható volt, így előre felkészültem, tudtam mire számíthatok. Úgy gondolom, két ember között könnyedén kialakulhat ebben a formában is a kölcsönös szimpátia, és ez elég ahhoz, hogy a továbbiakban felvegyék egymással a kapcsolatot. Ez a tapasztalat a munkám szempontjából is mérvadó lehet számomra, cégünknek is hasonló irányban kell fejlődnie az emberek megszólítása terén. Nem becsülhető le ugyanakkor a személyes kapcsolat fontossága sem, erre alapozva indul új projektünk, ahol nyílt képzésekkel, illetve díjmentes tréningbemutatókkal szeretnénk megnyerni ügyfeleink bizalmát.

- Mely itt megszerzett tapasztalatokat érzi még fontosnak a munkája szempontjából?

- Az expó központi témája, a CRM rendszerek bevezetése közvetlenül nem érintett bennünket, de a sok pozitív visszajelzés miatt fontos tudnunk róla, hogy az ügyfélkezelés területén milyen újításokat terveznek a vállalatok. A szervezeti bizalomról szóló előadásban hangoztak el olyan fontos információk, melyeket cégen belül mindenképpen kamatoztatni tudunk. A tanulságok nyomán olyan vezetőképzést kell kialakítani, mely a szervezeten belüli bizalom eléréséhez ad támpontokat. A cél, hogy a munkavállalók lojálisak legyenek a munkáltatóhoz, és megbízzanak a cégben. A mai piacon nehéz új ügyfelekkel kapcsolatba kerülni, így az a fontos, hogy a már meglévő partnereknek még több szolgáltatást kínáljunk, melyek illeszkednek az igényeikhez. Ennek is elengedhetetlen része a bizalom.

- Önt milyen bizalom köti a cégéhez?

- Kezdetben a nagyobb létszámmal működő Sales Marketing Kft.-nél dolgoztam, itt értékesítőként kezdtem. Egy rugalmas és nyitott vezetőség ált mögöttem, ennek köszönhetem, hogy meg tudtam valósítani önmagam, és elérhettem egy operatív irányítói szintre, ahol már szerteágazóbb feladatköröket bíztak rám. Értékesítő munkára kellett embereket felvennem és betanítanom, illetve projekteket levezetnem. A válságban új irányokba kellett elindulni, ennek köszönhető a jelenlegi vállalkozás létrejötte a Sales Marketing Kft. jogutódjaként, ahol szintén új és izgalmas feladatok várnak rám.
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Közel 300 fővel nőtt a gödi Samsung, több kölcsönzőnél csökkent a létszám

Idén januárról februárra a gödi Samsung SDI akkumulátorgyártónál 276 fővel, 4114-re nőtt a foglalkoztatottak létszáma. Két nagy... Teljes cikk

Rehabilitációs hozzájárulás 2024-ben

Az idei évben jelentős mértékben - 2,4 millió forint/főre - emelkedett a rehabilitációs hozzájárulás, ami arra ösztönzi a munkaadókat, hogy még... Teljes cikk

Nagyot nőtt a takarítócég, már több mint 11 ezren dolgoznak náluk: létszámtrendek

Tavaly decemberről idén januárra az épületek takarításával és facility managementjével foglalkozó B + N Referencia Zrt-nél nőtt legnagyobbat az... Teljes cikk