Megjelent: 1 hónapja

Frissítő lendülettel robbant be a Diageo első pénzügyi meet-up sorozata, a Flavours of Finance Meet-up Series

A dinamikus pénzügyi világban, ahol gyakran a számok és előrejelzések uralják a narratívát, a Diageo egyedi megközelítést alkalmazott a tavaly novemberben debütáló Flavours of Finance Meet-up sorozatával. Az előadássorozat célja az volt, hogy megmutassa a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalatának pénzügyi területeit és azok izgalmas kihívásait és megoldásait. Továbbá, hogy olyan szakmai közösséget teremtsen, ahol Magyarország legtapasztaltabb szakemberei iparágtól függetlenül, egyedi és kellemes környezetben networkölhetnek egymással.

Frissítő lendülettel robbant be a Diageo első pénzügyi meet-up sorozata-

A meet-up-okra négy novemberi kedden került sor a cég díjnyertes budapesti irodájának egyedülálló rooftop bárjában, ahol minden este más-más pénzügyi terület életébe és kihívásaiba pillanthattak bele az érdeklődők; összesen közel 150 fő.

A szakmai, bemutatkozó előadásokat az érintett osztály igazgatói prezentálták, mint: Hangodi Zoltán (FP&A Experience Lead), Mahler Anikó (Supply Chain Controlling Director), Sádt Mónika (Global Tax Process and Governance Director), Tim Hawkins (Interim Tax Director for Europe and Africa ), Szakolczai Nándor (Reporting Director) és Rácz Tímea (Technical Accounting Manager – Learning and Development).

Tim Hawkins (Interim Tax Director for Europe and Africa) hangsúlyozta az események interaktív jellegét:

"A kvízek és a nyereményjáték, na meg a kóstolók adták a sorozatnak a plusz fűszerét, ami tökéletesen megalapozta a hangulatot az este zárórészének; a networking beszélgetéseknek. Az, hogy itt nem csak egyoldalú prezentációkról volt szó; emlékezetes élményt teremtett, amelyek rezonáltak a vendégeinkkel."

Az előadások és az azokat követő Q&A azonban csak az est nyitóprogramját jelentették, ugyanis ezek után a számok mögötti termékekbe nem csak pénzügyileg, de szó szerint is belekóstolhattak a vendégek. Tematikus signature-koktélokkal, márkabemutatókkal és olyan ikonikus márkáival várta a résztvevőket a Diageo, mint a Johnnie Walker, a Zacapa, a Don Julio vagy a Tanqueray. Természetesen az adott este kiemelt márkáin kívül, a tetőteraszi bárban, a legendás termékpaletta egészéről lehetett válogatni, alkoholos és mentes verzióban is.

A Diageo számára  kiemelten fontos a felelős alkoholfogyasztás kultúrájának népszerűsítése, így az alkoholmentes verziók elérhetőségén kívül külön erre vonatkozó előkommunikációval is készültek a szervezők.

A cég erre irányuló hosszútávú törekvései kapcsán többek között, olyan nagyszabású partnerekkel működött együtt itthon, mint a Sziget Fesztivál, a Balaton Sound, vagy az Attraction Árnyékszínház. Ezutóbbi kollaboráció  eredménye az ittas vezetés tragikus következményeit bemutató kisfilm, a Dance of Responsiblity, amelyet a Flavours of Finance Meet-up Series-en is levetítésre került – egy kis plusz betekintést engedve a cég kultúrájába.

Ezutóbbit pedig a rengeteg elismerő visszajelzés is megerősítette, ami a vendégektől érkezett. “A visszajelző kérdőívek pozitív visszhangja is nagy örömmel töltött el bennünket, de ami még inkább magáért beszél, az az, hogy többen csak egy-egy kedd estére iratkoztak fel kezdetben, ám végül mégis egész novemberben velünk tartottak és igazán izgalmas és pezsgő szakmai beszélgetésekre maradtak mindegyik este. Mivel a visszajelzések egyöntetűen megerősítették ennek a különleges megközelítésnek a sikerét, mindenképp tervezünk folytatást is.” – nyilatkozta Korsós Anna az esemény szakmai felelőse.

“Célunk, hogy szakmai közösségi értéket hozzunk létre és közben megmutassuk magunkat, mint munkáltatót, de közben azt is fontosnak tartjuk, hogy ezek az események ne a toborzásról szóljanak. Itt a lényeg, hogy megismerjük egymást és ha valaki szívesen nyitna felénk egyszer, mint munkáltató felé, természetesen arra is van lehetőség, ami hitünk szerint, így mindkét fél számára kellemesebb élmény lehet, hogy már volt alkalmunk kapcsolódni és beszélgetni egymással előzetesen” - tette még hozzá az esemény társszervezője, Perényi Kinga.

Ahogy fentebb is olvashattuk, ez még csak a bemutatkozó volt és a Flavours of Finance sorozatnak lesz folytatása. Az érdeklődőknek a Diageo Facebook és LinkedIn oldalait érdemes figyelemmel kísérni, ha nem szeretnének lemaradni.

  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Értékteremtő közösségi tér a fenntarthatóság szolgálatában

Kell egy hely, amely egyszerre ad otthont a fenntarthatóság alternatíváit hirdető, szemléletfejlesztő, jobb világot szolgáló kezdeményezéseknek,... Teljes cikk

"A top 3-ba akarunk kerülni": új vezetők, ambiciózus tervek az IDBC-nél

Két hónapja érkeztek. Éhesek a sikerre. Piacvezető multiktól váltottak, ott tanulták ki a recruiter szakmát, jól működő csapatokat építettek,... Teljes cikk

Együttműködés-fejlesztés és a kollaboráció ereje SDGs Game - COLLAB Fenntarthatósági Workshop

A 2030 SDGs Game egy együttműködést fejlesztő csapatépítő élményprogram a fenntartható fejlődési célok mentén, melyet követően a szervet... Teljes cikk