174 cikk a(z) employer branding címkével - 1. oldal
Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
3 hónapja A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak kreativitásukkal, hanem mérhető üzleti eredményeikkel is hozzájárultak az ágazat fejlődéséhez és megbecsültségéhez. Teljes cikk...
Milliós fizetési ajánlattal is találkoztunk ezen a most futó állásbörzén: fotógaléria
3 hónapja Még ma is tart a HVG Állásbörze a budai MOM Sportközpontban. Közel 100 munkaadó várja az álláskeresőket. Kint jártunk az első napon és fotóztunk. A Lidl standjánál 1,5 millió forintos fizetéssel kecsegtető munkakört találtunk. Teljes cikk...
Ezüst díjat nyert a WHC employer branding stratégiája az idei HRKOMM Awardon
3 hónapja Rangos elismerésben részesült Magyarország egyik vezető komplex HR tanácsadó vállalata, a WHC. A HRKOMM Award ezüst díját a „Ha kell egy jó csapat” elnevezésű, belső fejlesztésű employer branding stratégiájával nyerte el a vállalat. Teljes cikk...
Már nem elég jó munkahellyé válni, ezt meg is kell mutatni
3 hónapja A toborzási igények ugyan iparáganként eltérőek, a fluktuáció elleni küzdelem és a kulcsemberek megtartása közös pont. Idén is elkészült a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felmérés. Teljes cikk...
Munkáltatói márka disszonancia: ígéret és valóság konfliktusa
4 hónapja Amikor egy vállalat munkáltatói márkája és az álláskeresők által megélt valóság közötti különbség egyre nagyobbá válik, munkáltatói márka disszonanciáról beszélhetünk. Ez a jelenség különösen veszélyes, mert a munkáltatók gyakran nem is tudnak róla, csak az egyre nehézkesebb toborzási folyamatok, a növekvő költségek, és a megfelelő jelöltek hiánya hívják fel rá a figyelmet. Teljes cikk...
Már nettó 400 ezer forint felett a pályakezdők bérigénye
8 hónapja Mi a fontos egy pályakezdőnek? Hogyan működik a belső munkaerőpiac a Magyar Telekomnál? Mit akarnak az IT-s álláskeresők? Miért kellenek a Fülöp-szigetekiek Győrbe? Az idei budapesti Business Fest HR szekciójának négy izgalmas előadásán jártunk. Teljes cikk...
Az iroda, amellyel megtarthatja a legjobb kollégáit
8 hónapja Egyre több szektorban válik kiemelten fontossá a munkavállalók megtartásának kérdése, vagy az, mivel motiválhatná egy vállalat a munkatársait. Ha egy cég a szakma legjobbjait szeretné a csapatában tudni, akkor biztos, hogy ma már a piacon elérhető legjobb irodai megoldásokat kell számukra felkínálnia. Nem árt, ha személyre szabható, prémium minőségű és stabil informatikai háttérrel rendelkezik az a bizonyos munkahely – sőt, még jobb, ha azonnal bérelhető. Erre hoz tökéletes választási lehetőségeket a myhive irodamárka. Teljes cikk...
Ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral
9 hónapja A 25 legnagyobb hazai SSC-t (Shared Services Center) üzemeltető cég munkavállalóinak véleményét vizsgálta az online fórumokon az elmúlt egy évben a Follow The Yellow Communications csapata, a Neticle médiaelemző cég együttműködésével. A felmérés eredményei nyomán választ is adnak arra a kérdésre, hogy milyen lépésekre lenne szükségük a cégeknek, hogy vonzóvá tegyék magukat a munkavállalók szemében. Teljes cikk...
Dolgozói motiváció 2024 - top 10 nem pénzbeli motivációs eszköz
11 hónapja Nem csak a pénz számít - a vállalatok folyamatosan dolgoznak azon, hogy különböző, béren kívüli motivációs eszközökkel is javítsák a munkavállalók elégedettségét, és a leendő munkaerő bevonzását. Az RSM Hungary összeszedte azt a 10 béren felüli motivációs eszközt, mely a tapasztalatok szerint a leginkább fontos a fehérgalléros munkavállalók számára. Teljes cikk...
How much does a failed recruitment cost?
11 hónapja Don't just count the advertising costs of hiring a worker, but also the cost of the recruiter's hours and the cost of attrition during the probationary period. Among other things, this was the topic of a presentation at last week's recruiTECH. In the first part of our series on the recruitment conference, we also look at the role of selection time and employer branding. Teljes cikk...
Mennyibe kerül egy sikertelen munkaerő-felvétel?
11 hónapja Ne csak a hirdetési költségeket számoljuk egy munkavállaló felvételénél, hanem a toborzó munkaóráinak költségét és a próbaidő alatti lemorzsolódás forintjait is. Egyebek mellett erről szólt a múlt heti recruiTECH egyik előadása. A toborzási konferenciáról szóló sorozatunk első részében terítéken még a kiválasztási idő és az employer branding szerepe is. Teljes cikk...
Áprilisban debütál a Boldog Munkahely Díj, már lehet pályázni!
12 hónapja Első alkalommal kerül kiosztásra a Boldog Munkahely Díj, amelyet a Digital Média Hungary támogatásával működő HR és cégvezetési projekt, a Human Hungary hívott életre. A szervezők március 21-ig várják a pályázati anyagokat. Teljes cikk...
Idén a fizetések még az eddiginél is fontosabbak lesznek
1 éve Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma megjelenő, legfrissebb lista az alkalmazottak 2023-as véleménye alapján készült. Ahogy a 14 országban jelenlévő portál alapítója, Costin Tudor jelezte, ez egy vállaltan szubjektív rangsor, ugyanakkor a közvetlenül az adott cégnél dolgozóktól érkező értékelés komoly értéket jelent, a nemzetközi jelenlét pedig fontos összehasonlításokra ad lehetőséget. Teljes cikk...
Frissítő lendülettel robbant be a Diageo első pénzügyi meet-up sorozata, a Flavours of Finance Meet-up Series
1 éve A dinamikus pénzügyi világban, ahol gyakran a számok és előrejelzések uralják a narratívát, a Diageo egyedi megközelítést alkalmazott a tavaly novemberben debütáló Flavours of Finance Meet-up sorozatával. Az előadássorozat célja az volt, hogy megmutassa a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalatának pénzügyi területeit és azok izgalmas kihívásait és megoldásait. Továbbá, hogy olyan szakmai közösséget teremtsen, ahol Magyarország legtapasztaltabb szakemberei iparágtól függetlenül, egyedi és kellemes környezetben networkölhetnek egymással. Teljes cikk...
Titok, ami nem is titok: Így gondoskodhat egy vállalat munkavállalói jövőjéről!
1 éve Hogyan mutathatja ki manapság egy munkáltató, akár a szavakon túl, hogy igazán elkötelezett a munkavállalói jövője iránt? Egy kompetitív piacon nehéz olyan megoldást találni, ami különleges, és ami kézzelfogható megoldást kínál a dolgozók számára. A nyugdíjpénztári hozzájárulással, mint juttatási formával a munkáltató segíti a munkavállalót az időskori öngondoskodásban, nem csak a jelenére, de a jövőjére is gondol ezáltal, mely biztonságérzetet ad neki. Teljes cikk...
Sikeres toborzás a KKV-knál: élményt nyújtani költséghatékonyan
1 éve A KKV-k (kis- és középvállalkozások) számára is kulcsfontosságú tényező az üzleti sikerhez a toborzás és a tehetségek megszerzése. Hogyan lehet megfelelően vonzani a tehetségeket és milyen lépéseket kell tenni annak érdekében, hogy a toborzási folyamat eredményes és költséghatékony legyen? Hogyan lehet optimalizálni a folyamatot úgy, hogy a jelöltélmény ne sérüljön. Teljes cikk...
A céges ajándék fontosabb, mint az ember gondolná
1 éve Fejtörést okoz a céges reklámajándék témakör? A Bluetooth-hangszóró, a stresszlabda és az egérpad már kiment a divatból? Cikkünkben felsoroljuk, miért érdemes nagy hangsúlyt fektetni ezekre az ajándékokra és pontosan miket is válasszunk. Teljes cikk...
Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás
1 éve A munkahelyi elégedettséget meghatározó tényezők toplistáján meglepő a közösséghez és kommunikációhoz kapcsolódó elemek túlsúlya: szellemi munkavállalóknál tízből nyolc, a fizikai munkát végzőknél hat fontos elvárás ide sorolható. Váratlan, hogy a nemzetköziség vagy márkaismertség nincs a legattraktívabb hívószavak között, de a szakmai fejlődés is csak minden ötödik munkavállalót motivál. Az Impact Works két, mintegy 1500 fős kutatást elemezve keresett friss válaszokat a munkaadói márkaépítés és stratégia legégetőbb kérdéseire. Teljes cikk...
Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát
1 éve A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen. Teljes cikk...
Hiába a válság, növekedésre számítanak a cégek
1 éve A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít 2023-ban - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből. Teljes cikk...
/cimkek/employer-branding.html