kapubanner for mobile

163 cikk a(z) employer branding címkével - 1. oldal

Áprilisban debütál a Boldog Munkahely Díj, már lehet pályázni!

3 hete Első alkalommal kerül kiosztásra a Boldog Munkahely Díj, amelyet a Digital Média Hungary támogatásával működő HR és cégvezetési projekt, a Human Hungary hívott életre. A szervezők március 21-ig várják a pályázati anyagokat. Teljes cikk...


Idén a fizetések még az eddiginél is fontosabbak lesznek

2 hónapja Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma megjelenő, legfrissebb lista az alkalmazottak 2023-as véleménye alapján készült. Ahogy a 14 országban jelenlévő portál alapítója, Costin Tudor jelezte, ez egy vállaltan szubjektív rangsor, ugyanakkor a közvetlenül az adott cégnél dolgozóktól érkező értékelés komoly értéket jelent, a nemzetközi jelenlét pedig fontos összehasonlításokra ad lehetőséget. Teljes cikk...


Frissítő lendülettel robbant be a Diageo első pénzügyi meet-up sorozata, a Flavours of Finance Meet-up Series

2 hónapja A dinamikus pénzügyi világban, ahol gyakran a számok és előrejelzések uralják a narratívát, a Diageo egyedi megközelítést alkalmazott a tavaly novemberben debütáló Flavours of Finance Meet-up sorozatával. Az előadássorozat célja az volt, hogy megmutassa a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalatának pénzügyi területeit és azok izgalmas kihívásait és megoldásait. Továbbá, hogy olyan szakmai közösséget teremtsen, ahol Magyarország legtapasztaltabb szakemberei iparágtól függetlenül, egyedi és kellemes környezetben networkölhetnek egymással. Teljes cikk...


Titok, ami nem is titok: Így gondoskodhat egy vállalat munkavállalói jövőjéről!

3 hónapja Hogyan mutathatja ki manapság egy munkáltató, akár a szavakon túl, hogy igazán elkötelezett a munkavállalói jövője iránt? Egy kompetitív piacon nehéz olyan megoldást találni, ami különleges, és ami kézzelfogható megoldást kínál a dolgozók számára. A nyugdíjpénztári hozzájárulással, mint juttatási formával a munkáltató segíti a munkavállalót az időskori öngondoskodásban, nem csak a jelenére, de a jövőjére is gondol ezáltal, mely biztonságérzetet ad neki. Teljes cikk...


Sikeres toborzás a KKV-knál: élményt nyújtani költséghatékonyan

4 hónapja A KKV-k (kis- és középvállalkozások) számára is kulcsfontosságú tényező az üzleti sikerhez a toborzás és a tehetségek megszerzése. Hogyan lehet megfelelően vonzani a tehetségeket és milyen lépéseket kell tenni annak érdekében, hogy a toborzási folyamat eredményes és költséghatékony legyen? Hogyan lehet optimalizálni a folyamatot úgy, hogy a jelöltélmény ne sérüljön. Teljes cikk...


A céges ajándék fontosabb, mint az ember gondolná

5 hónapja Fejtörést okoz a céges reklámajándék témakör? A Bluetooth-hangszóró, a stresszlabda és az egérpad már kiment a divatból? Cikkünkben felsoroljuk, miért érdemes nagy hangsúlyt fektetni ezekre az ajándékokra és pontosan miket is válasszunk. Teljes cikk...


Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás

5 hónapja A munkahelyi elégedettséget meghatározó tényezők toplistáján meglepő a közösséghez és kommunikációhoz kapcsolódó elemek túlsúlya: szellemi munkavállalóknál tízből nyolc, a fizikai munkát végzőknél hat fontos elvárás ide sorolható. Váratlan, hogy a nemzetköziség vagy márkaismertség nincs a legattraktívabb hívószavak között, de a szakmai fejlődés is csak minden ötödik munkavállalót motivál. Az Impact Works két, mintegy 1500 fős kutatást elemezve keresett friss válaszokat a munkaadói márkaépítés és stratégia legégetőbb kérdéseire. Teljes cikk...


Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát

5 hónapja A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen. Teljes cikk...


Hiába a válság, növekedésre számítanak a cégek

6 hónapja A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít 2023-ban - derül ki a Brandfizz Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka felméréséből. Teljes cikk...


Milyen is az az élménymunkahely? Itt a titok, hol érzik magukat jól a dolgozók

7 hónapja Gyakran felbukkannak a HR-es kommunikációban a munkavállalói élmény, a munkahelyi élmény fogalmak. Mi is ez pontosan? Csocsóasztal? Jó csapat? Izgalmas feladatok? Trendi iroda? Vagy csak egy üres szlogen a hirdetésben, hogy érkezzenek a pályázók? Papp Tamás István az élménymunkahely fogalmának eredt utána. Teljes cikk...


A cégeknek ma már meg kell harcolni a leendő kollégákért

7 hónapja A covid idején a dolgozók fizikai és mentális egészsége, a home office alatt is hatékony kapcsolattartás és a motiválás volt a HR fókuszában, azonban a járványhelyzet elmúltával egy régi/új terület, a leendő munkavállalók elérése is egyre hangsúlyosabbá válik. Teljes cikk...


5 dolog, amit a multiknak tudniuk kell a Panasztörvényről

8 hónapja Magyarország hosszas várakozás után, a 2023. május 25-én elfogadott Panasztörvénnyel (2023. évi XXV. törvény) teljesítette a bejelentő személyek védelméről szóló európai uniós irányelv (Whistleblowing Irányelv) hazai jogba történő átültetésére vonatkozó kötelezettségét. A törvény gyakorlati alkalmazásával kapcsolatban számos kérdés merült fel, amelyekre a jogszabály nem ad egyértelmű választ, kialakult jó gyakorlatokról pedig egyelőre még nem beszélhetünk. Ezeket Bartal Iván, az Oppenheim partnere járja körül és válaszolja meg. Teljes cikk...


A visszajelzés hatalma a munkáltatói márka megítélésében

10 hónapja 300 helyre beküldött jelentkezésből 3 visszajelzés, jobb esetben 10-ből 2. Vajon mit gondolnak a pályázók, amikor ennyire nem törődnek velük a munkaadók? Egy felmérés szerint kétharmaduk nem jelentkezne újra olyan céghez, ahol korábban rossz tapasztalatot szerzett. A munkavállalók visszajelzései a vállalat hírnevére és vonzerejére egyre nagyobb hatással vannak. Cikkünkben álláskeresők osztják meg tapasztalataikat, amelyekre Ludvig Orsolya, a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja, a Mathias Corvinus Collegium Kommunikáció műhelyének vezetője és oktatója reagál. Teljes cikk...


Itt van 33 megbízható munkaadó: eredményt hirdetett a német-magyar kamara

11 hónapja A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésén 33 tagvállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó 2023/24“ címet. A díjjal olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A kitüntető okleveleket Sávos András a DUIHK elnöke és Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter adták át. A zsűriben helyet kapott kollégánk, Karácsony Zoltán is. Teljes cikk...


Ilyen volt a HVG Állásbörze: képriportunk

11 hónapja A múlt héten szerdán és csütörtökön tartották a Papp László Budapest Sportarénában a legnagyobb hazai élő állásbörzét. 120 kiállító 3000 munkára keresett munkavállalókat. Mi is ott voltunk, íme képriportunk. Teljes cikk...


Four out of ten people quit during their probationary period: the lack of onboarding is to blame

12 hónapja Onboarding is more than just training a new employee for the day-to-day work. A professional onboarding process involves fitting in with the team, passing on the company's values, building a bond, constant communication, and feedback. The stakes are high: even a "super-motivated" employee can be lost quickly if done wrong. Overall, 62% of employees have never had an onboarding experience in Hungary, according to an Ipsos survey, the market and opinion research firm said in a webinar. Teljes cikk...


A Samsung, a BT és a Mercedes-Benz a legvonzóbb hazai munkaadók: Randstad kutatás

12 hónapja Megvannak a Randstad Award globális munkáltatóimárka-kutatás hazai győztesei. A Samsung lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyen a BT (British Telecommunications) végzett, a harmadik helyet pedig a Mercedes-Benz szerezte meg. A legismertebb a telekommunikációs szektor, de továbbra is az IT a legvonzóbb a munkavállalók számára, és a munkahelyválasztáskor az attraktív fizetés mellett a nem anyagi juttatásoknak is fontos szerep jut. Teljes cikk...


Az egészségmegőrzés ma már az employer branding része

12 hónapja A cégek felelőssége is munkatársaik egészsége és jóléte Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés követeléskezelőként: Kovács Viktória, az EOS Magyarország HR igazgatója

1 éve Mit tehet a HR, ha nem túl vonzó a szolgáltatás, amivel a munkahelyet is el lehet adni? Hogyan kell felépíteni egy bizalmon alapuló szervezeti kultúrát, ahol bevonhatják a munkavállalókat akár a fizetésekről, juttatásokról szóló döntések előkészítésébe? Kovács Viktóriát, az EOS Magyarország követeléskezelő cég HR vezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...


How to attract talent?

2 éve The company’s brand is much more than your office or what you sell. It can be a powerful force that drives how people think of and feel toward current and future employees. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html