129 cikk a(z) employer branding címkével:

Megszületett a lista, itt vannak 2020 Szerethető Munkahelyei!

2 hete Rekordszámú nevező közül kerültek ki 2020 Szerethető Munkahelyei. A HR különdíjasok: Y-shift, Y-collective, Grape Solutions, Szentkirályi Magyarország és a COATS Romania. Az employer branding különdíjasok: Flow Academy, ALLWIN Informatika, Protocall, Praktiker és az erdélyi KESZ Romania. A legtöbb „dolgoznék itt” feliratkozót a Snapsoft és a Randstad Hungary gyűjtötte. Teljes cikk...


Összeolvad a SternCom és a Bindermann The Employer Branding Company

3 hónapja Hosszabb előkészítő munka után, 2020 szeptember 1-től egyesül a SternCom, valamint a Bindermann The Employer Branding Company tanácsadó cég. Az összeolvadással egy szélesebb szolgáltatási spektrummal rendelkező vállalat jön létre, mely SternCom márkanév alatt folytatja tovább tevékenységét. Teljes cikk...


Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

5 hónapja Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó vállalatok legjobbjainak. A győztesek között két kategóriában és fődíjas is a Magyar Telekom, egyben-egyben a H1 Systems, a Continental és a Pécsi Tudományegyetem. A koronavírus-járvány miatt idén online zajlott a díjátadó. Teljes cikk...


Toborzás marketing a gyakorlatban - Kiaknázható lehetőség vagy feneketlen kút?

9 hónapja A munkaerőpiac teremtette új helyzetekben, már nem csak a szolgáltatásaik vagy termékeik kapcsán kell a marketing eszközeihez nyúlnia egy cégnek. Elengedhetetlen a profi marketing használata, hogy felhívják magukra a figyelmet. A HR folyamatok az elmúlt években jelentősen átalakultak, így tudott egyre nagyobb teret nyerni a HR menedzsment életében a marketing. Teljes cikk...


Csalj mosolyt a kollégáid arcára már hétfő reggel!

10 hónapja A munkáltatói márka építése azt jelenti, hogy élményt kell teremteni az összes HR folyamaton átívelően. Ahol komolyan veszik, ott a márkaépítésnek stratégiai szerepe van - mondta Johann Driessens, a 2018-as év globális munkáltatói márkavezetője, a Branded.Careers alapítója Horváth Ádámnak, a BrandFizz Chief Sparkle Offizzerének adott exkluzív interjúban. Teljes cikk...


Pingpongasztaltól a trambulinig: kreatív tréningek az irodai dolgozóknak!

11 hónapja Egy jó munkahely ismérve, hogy nem csak a papírban foglalt feltételeknek tesz eleget, hanem sokkal többet is nyújt a dolgozói számára. Bár még nem minden területen figyelhető meg ez a tendencia, azonban egyre több szektorban figyelhető meg, hogy különböző plusz szolgáltatásokat kínálnak a dolgozóknak. Régebben még az is elképzelhetetlennek tűnt, hogy az ebéd szüneten kívül más pihenés is rendelkezésére álljon a munkás osztálynak. Teljes cikk...


Pályázható az Employer Branding Award 2019

11 hónapja A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Belső kommunikációról HR-eseknek

11 hónapja A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső kommunikációban megfogalmazunk magunkról. Ezért érdemes tudatosan foglalkozni vele, írja Mucsi Boglárka a Fenntartható HR blogjában. Teljes cikk...


A DXC nyerte a Legfittebb Munkahely díjat

1 éve A DXC Technology nyerte idén nagyvállalati kategóriában a Legfittebb Munkahely díjat - derült ki a múlt heti díjátadón. Az amerikai cég magyarországi leányvállalata elsőként vette át a legsportosabb munkahelyeknek járó elismerést. Teljes cikk...


Téged is megtévesztett a munkáltatói márka?

1 éve Avagy: az employer branding (munkáltatói márka) eladja a céget az álláskeresőnek, de nem tartja meg a munkavállalót. Nem elég jó cégnek látszani, annak is kell lenni. JobAngel írása a HR Blogon. Teljes cikk...


A stabil munkahely fontosabb a fizetésnél

1 éve A stabil, biztonságos munkakörnyezet a fizetésnél is fontosabb a magyar kékgalléros munkavállalók számára. Szakmai tréningre és karácsonyi bulira kevésbé érdemes költeni, mert ezeknek minimális a megtartóereje a körükben, a visszajelzés és a teljesítményalapú értékelés viszont kulcsfontosságú - derült ki egy átfogó, közel 1000 kékgalléros megkérdezésével készült kutatásból. Teljes cikk...


500 óvodás évkezdését támogatja az E.ON

1 éve Idén is 500 óvodakezdő csomaggal támogatja az E.ON a kisebbek évkezdését. Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak, az első csomagokat Kaposváron vehették át a kisgyermekek - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Újabb autizmus-specifikus munkahely a magyar munkaerőpiacon

1 éve A WE LOVE WHAT YOU BUILD (WLWYB) a hazai piacon eddig kevésbé ismert, a nemzetközi piacon már befutott magyar tulajdonú, LEGO alkatrészek és egyedi építmények értékesítésével foglalkozó vállalkozás. A cég úgy alakította át a munkakörnyezetét, hogy autizmusbarát munkahellyé válhasson - derül ki a Mars autistákért Alapítvány közleményéből. Teljes cikk...


Ne csak üres szlogen legyen a munkáltatói értékígéret

2 éve A HR ma már nem kerülhet stratégiai szerepkörbe adatok nélkül. Adatból pedig a technológiának köszönhetően rengeteg áll rendelkezésre, az azonban már nem mindegy, hogy ezeket hogyan használjuk fel, hogy a munkáltatónak és a munkavállalónak is értéket adjon. Ha pedig az értékeknél tartunk, akkor milyen értékígérete lehet egy szervezetnek? Hogyan tudja a munkáltatói márkát tartalommal megtölteni és azt az egész munkavállalói életcikluson keresztül következetesen képviselni? Mindezekre a kérdésekre már online tréningek formájában is választ lehet kapni. Elindult a HR Akadémia, a HR Portal és a Webuni közös képzési felülete, ahol hiteles HR szakértők gyakorlatias módszerekkel adják át tudásukat. Teljes cikk...


Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

2 éve A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő toborzására, megtartására és a jövő munkahelyére vonatkozóan. Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről, a World Employer Branding Day-ről, melyeket a Nova Communications foglalt össze. Teljes cikk...


A munkáltatók kétharmada már tudatosan építi a munkáltatói márkát

2 éve Elkészült Magyarország 2018-as employer branding felmérése, az Employer Branding Survey 2018 Hungary. A válaszadó vállalatok 68% foglalkozik tudatos munkáltatói márkaépítéssel. A tavalyi felméréshez képest 15%-al nőt a tudatos employer brandinget alkalmazó cégek száma. Teljes cikk...


Megvan, hol dolgoznának szívesen a magyarok

2 éve Tavalyi győzelme után idén ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb hazai munkáltató,a második helyet a LEGO nyerte el, a harmadik helyezett pedig az IBM lett. A munkavállalók az IT szektorban helyezkednének el legszívesebben. Április 11-én átadták a Randstad Employer Brand hazai díjait, a Randstad Awardot - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

2 éve A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára - derült ki a K&H közleményéből. Teljes cikk...


Új eszközökkel a munkaerő-megtartásért - A Vállalati wellbeing program

2 éve Egy program, mellyel rövidtávon is csökkenthető táppénzen töltött napok száma, növelhető munkatársi energiaszint, nagyban hozzájárulhat a munkaerő-megtartáshoz, és hasznos része lehet az employer branding stratégiának. A Vállalati wellbeing programról beszélgettünk megálmodójával, Burget Péterrel, aki március 7-én díjmentes HR Reggelin is előadást tart a témában. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák

2 éve Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...