108 cikk a(z) employer branding címkével:

Aki kérdez: Kulcsár Zoltán

1 hónapja HR Szubjektív rovatunkban Kulcsár Zoltán, a CIB Bank HR Fejlesztés és Programiroda vezetője kérdez, miután válaszolt Törő Kata, a Diehl Aviation Hungary Kft. HR vezetője kérdésére, hogy honnan merítik az ötleteket a különböző innovatív HR projektekhez? Teljes cikk...


Miért fontos a munkaadói márkaépítés?

1 hónapja A sajátos magyar munkaerő-piaci helyzetben egy-egy állásra rengetegen jelentkeznek, miközben a speciális tudású szakemberekért meg kell küzdeniük a cégeknek. A HR új kihívásaira az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés lehet a megoldás. Teljes cikk...


Elstartolt az Employer Branding Award 2018

2 hónapja Nagy érdeklődés közepette elstartolt a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award. A pályázatok beadásának határideje 2019. január 10. Teljes cikk...


„Nincs munkaerőhiány”

3 hónapja Nincs munkaerőhiány, miközben az álláshirdető oldalak eladják a reményt - két provokatív mondat egybefűzve az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig összefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén. Teljes cikk...


A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most

4 hónapja A munkavállalói élmény mérhető, de a "sok lájk jött a posztunkra" ma már nem elég. Teljesen más megközelítés és tempó kell, ha nemcsak jók, hanem kiválóak akarunk lenni az adatoknak köszönhetően. Nem azt éljük meg, hogy a világ felgyorsult, hanem hogy a világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most. Sok más mellett erről is beszél Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója az Adatra fel! konferencián. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2018

4 hónapja A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

7 hónapja Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat. Teljes cikk...


A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!

7 hónapja Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...


Bátor Táboros gyerekekért eveztek a Morgan Stanley kalózai

8 hónapja A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél, a karitatív programok látványos nyitó eseménye pedig hagyományosan a vállalat dolgozóinak sárkányhajó versenye. A cég dolgozói ilyenkor jelmezekbe öltözve igyekeznek felhívni a figyelmet az önkéntes munka és a segítségnyújtás fontosságára is. A május 28-ai versenyen kalóz- és más jelmezekbe bújva eveztek az informatikusok, pénzügyi és kockázatelemzők, matematikusok és más területek szakemberei a Duna vizén a Kopaszi-gátnál. Az esemény keretein belül a dolgozók minden évben adományt is gyűjtenek - idén a Bátor Tábor számára - amelyet a vállalat alapítványa megdupláz - derül ki sajtóközleményükből. Teljes cikk...


Hol és mennyit keresünk?

9 hónapja Már általánosan jellemző és ismert tény, hogy nagyon nehéz a munkavállalókat megszólítani, igényeiknek megfelelni. A cégek alkalmazkodási kísérletei többnyire az egyre magasodó fizetésekre (a leggyorsabban fejlődő szektorokban), a munkáltatói márkaépítésre, a céges kultúra ápolására, a hiteles jelenlétre való törekvésre terjed ki. A Cpl Jobs Kft. összegyűjtötte a hazai IT, mérnöki fizetések jelenleg aktuális, valamint a kelet-közép-európai régió szolgáltató szektorának béradatait. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

10 hónapja Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...


Új HR-vezető a SPAR-nál

10 hónapja Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője. A szakember a Praktikertől érkezett hazánk egyik legnagyobb foglalkoztatójához. A SPAR hosszú távú HR-stratégiájának célja, hogy a legvonzóbb munkahely legyen a kereskedelemben. Teljes cikk...


Nem éri meg haraggal elválni a dolgozóktól - elbocsátottnak lenni HR-esként

10 hónapja Egy outplacement program akkor éri el célját, ha megvédi a cég hírnevét, azaz a munkáltatói márkát, de elősegítheti a munkajogi perek elkerülését is. Fontos kérdés, hogy élik meg az érintettek? Ők vajon tényleg érzik-e a szervezet támogatását, valós segítséget ad-e nekik a program? A témában egy olyan érintettet kérdeztünk, aki HR-esként élte át a leépítést. Mit tanulhat egy cég a tapasztalataiból? Az outplacementről testközelből, HR-es szemmel. Teljes cikk...


Tíz munkavállalóból csak ketten ajánlanák munkahelyüket

10 hónapja Az alkalmazottak a legfontosabb ügyfelek, szól az újkeletű szakmai közhely. Ezzel szemben a vállalatok, márkatulajdonosok többsége legfeljebb a vásárlóik elégedettségének méréséig, az eredmények értelmezéséig jut el, a munkahelyi elégedettség vizsgálatát csak egy kötelezően letudandó HR feladatnak tekinti. Teljes cikk...


Gyaloglással gyűjt pénzt húsz programozó fogyatékos fiataloknak

10 hónapja A Liferay munkatársai virtuális világkörüli sétával 4 millió 75 ezer forintot szeretnének gyűjteni fogyatékos fiataloknak egy év alatt - írja az MTI. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

11 hónapja 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...


Idén is elkötelezett a tehetséggondozásban a UPC Direct

11 hónapja Idén folytatódik a tavaly nagy sikerrel indult együttműködés a UPC Direct és a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány között: a műholdas szolgáltató 2018-ban is elkötelezett a tehetséges gyerekek felkarolása iránt, így tíz, az informatika tudománya iránt érdeklődő alsótagozatos diák vehet részt az ADATkaland informatikai műhelyfoglalkozásokon és a tematikus nyári táborban. Teljes cikk...


Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója

12 hónapja PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása

12 hónapja 2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

12 hónapja A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...