Mészáros Etelka
Megjelent: 6 éve

Így megy az outsourcing a gyakorlatban

images

images

NEXON OUTSOURCE szolgáltatás

Garantált minőség, teljes körű felelősség.
Bízza ránk bérszámfejtését és HR-adminisztrációját! Legyen a feladat és a felelősség is a miénk! Szakértő munka-társaink 60 ezer munkavállaló bérszám-fejtését végzik.



Kiegészítésként ajánljuk:

- korszerű munkaidő- és HR-szoftver felhőszolgáltatásban

- elektronikus bérjegyzék

- teljes körű cafeteria adminisztráció


További információ

Az IT Services Hungary a T-Systems 100 százalékos leányvállalataként, 2006-os megalakulása óta, ICT-szolgáltatói központ funkciót lát el Magyarországon. Budapesti, debreceni, pécsi és szegedi telephelyeiken az anyavállalat – a Deutsche Telekom AG – és a cégcsoport nemzetközi ügyfelei számára egyedülálló módon, teljes körű ICT Outsourcing és rendszerintegrációs szolgáltatást biztosít. Az ITSH folyamatosan fejlődik, a kezdeti 450 főről mára 3600 főre növelte a létszámát.

Mi kell az outsourcinghoz?

Az outsourcing tevékenységnél a megfelelő informatikai hátteret, minőségi munkaerőt, az adott területre vonatkozó know-how-t említi fő szempontnak az igazgatónő, véleménye szerint a költséghatékony működést, többek között, sztenderd folyamatok kialakításával lehet megvalósítani. Emellett meghatározó a költség, ár-érték arány, szakmai háttér, a szolgáltató rugalmassága. Nem elhanyagolható a szolgáltató nemzetisége, kultúrája, hiszen az európai kultúra merőben más, mint például az indiai.
Forgács Judit

A fentieket figyelembe véve, érthető, hogy a T-Systems International anno úgy, döntött, hogy Magyarországon nyitja meg szolgáltató központját. Az ország mellett szól, többek között, a kiváló infrastruktúra, a közép-európai időzóna, a jól képzett, idegen nyelveket magas szinten beszélő szakember gárda.

Forgács Judit az ITSH sikerességének kulcsát a dolgozóik szaktudásában és lojalitásában látja. Példaként említi, hogy a cégnél dolgozók idegen nyelvi készségei jóval az átlag fölött vannak, az alkalmazottak több mint 76 százaléka beszél angolul, 40 százaléka angolul és németül, és 6 százalék körül van azok száma akik C szinten beszélnek mindkét nyelven. A lojalitást a Hewitt felméréssel támasztja alá, miszerint az elkötelezettségi szint 63 százalékos. Elmondása szerint ez az eredmény ebben az iparágban kimagasló.

A cég HR-részlege igen sokrétű feladatot lát el. A német tulajdonos az itt folyó HR-tevékenységet nem központosította, így lehetőségük van fejlesztésekkel, új alkalmazások igénybe vételével hatékonyabbá tenni a munkavégzést.
A toborzás területén is számos innovatív eszközt használnak. Így nem csak a hagyományos állásportálokat, de a social media összes lehetőségét kihasználják. Jól működik az ajánlási programjuk is, amikor a kollégák javasolnak ismerősöket munkatársnak.

A toborzási eszköztáruk kimeríthetetlen, amit az is bizonyít, hogy online toborzó játékot indítottak idén. A játékosok 4 pozíció közül választhatnak, majd 12 napon keresztül 1-1 feladatot kapnak. A legjobb eredményt elérő játékosokat állásinterjúra várják a cégnél. Az elmúlt egy hónapban már 2100-an játszottak és a legsikeresebbek között ajándékokat sorsoltak ki.

Az ITSH fontosnak tartja a vezetők és munkatársak folyamatos képzését, fejlesztését, valamint a belső karrier utak bemutatását. A kollégák számára adott a lehetőség, hogy akár management, akár szakmai területen munkakört váltsanak cégen belül. Az elmúlt évben 300 kolléga élt ezzel a lehetőséggel.

ITSH stratégiájának egyik legfontosabb eleme, hogy az úgynevezett magasabb hozzáadott értékű szolgáltatások egyre szélesebb körét biztosítsák ügyfeleik számára. A stratégiai cél megvalósításához egyre több jól képzett, adott esetben speciális szaktudással rendelkező informatikus kollégára van szüksége a cégnek. A képzett munkaerő megtalálása és alkalmazása érdekében az ITSH több éve szoros kapcsolatot ápol magyar felsőoktatási intézményekkel a piacképes, gyakorlati tudás megszerzését támogató informatikai oktatás megteremtése érdekében. A felsőoktatási együttműködések során megszerzett tapasztalataira hagyatkozva a vállalat a közelmúltban jelentette be Start programját. A program keretében az informatikai és nyelvi képzést nyújtó középiskolákat támogatják szakmai anyagokkal, nyári gyakorlattal és egyéb eszközökkel az oktatás színvonalának javítása, valamint az ICT iparág pozicionálása érdekében. .

Távlati céljaikat tekintve Forgács Judit elmondta, hogy ebben az évben is több száz fős növekedéssel számolnak.
  • 2020.03.207 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz Részletek Jegyek
  • 2020.03.31Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Új trendek az SSC szektorban

A Kinnarpsnál tartották szakmai összegzésüket az SSC szektor résztvevői és döntéshozói. Fókuszban a szektort érintő új trendek voltak, az... Teljes cikk

500 fővel és új irodával indítja az újévet a LogMeIn Magyarországon

A LogMeIn továbbra is itthon fejleszti legfontosabb távoli elérést, webes kommunikációt és jelszókezelést segítő szoftvereit, ide került a belső... Teljes cikk

500 munkahelyet teremtett Szegeden a BP Globális Szolgáltató Központ

Egy évtizede érkezett Magyarországra a BP Globális Szolgáltató Központja, amely budapesti székhelye mellett 2017-ben Szegeden is irodát nyitott. A... Teljes cikk