Megjelent: 1 éve

Képességek szaktudás nélkül

A HR Master összegyűjtött 9 képességet - természetesen a teljesség igénye nélkül - , melyek nem igényelnek sem szaktudást, sem iskolai végzettséget, de roppant hasznos, ha rendelkezünk velük.

images

images

1) pontosság
Kétféle pontosság létezik a munkahelyen: pontosan érkezni a munkahelyre, valamint betartani az összes határidőt. Természetesen előfordulhatnak körülmények, melyek meggátolják a pontosságot, de akkor vagyunk a legkorrektebbek, ha erről a tudomásszerzés pillanatában tájékoztatjuk az érintetteket, hogy ne érje őket váratlanul a pontatlanság, legyen szó a késésről, vagy a határidők be nem tartásáról.

2) etikusság
Bár minden munkahely más és más, vannak bizonyos normák, melyek nem függenek attól, hogy hol dolgozunk, vagyis mindenhol érvényesek. Ilyen a jóhiszemű és tisztes munkavégzés, az együttműködési és a tájékoztatási kötelezettség, vagy a titoktartási kötelezettség.

3) erőfeszítés
Ahhoz, hogy eredményesen végezzük a munkánkat, erőfeszítéseket kell tennünk. Nem elég megcsinálni valamit, törekednünk kell arra, hogy ez jó is legyen.

Folytatás a HR Blogon.
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Mi alapján dönt a HR vezető állásinterjún?

Milyen dilemmákkal szembesül egy HR vezető, amikor új kollégákról hoz döntést? Milyen tényezőkön csúszhat el egy cég a folyamatban? Erről ír... Teljes cikk

Van-e élet egy sajtómunkásnak a médián kívül? - Egy álláskereső naplója 3.

Papp László Tamás májusban vált munkanélkülivé. Álláskeresése történetének harmadik részét írta meg nekünk. Pályázott olyan startup... Teljes cikk

12 lépés a hatékonyabb meetingekért

Sok oka lehet annak, hogy egy meeting nem hatékony. Többek közt, hogy nem tiszta, hogy mi is a megbeszélés pontos témája, fókusza vagy ha nem a... Teljes cikk