kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Munkavállalók, akik várják a hétfői napot! Hidd el, lehetséges!

Az egymillió dolláros kérdés: hogyan válhatunk szerethető munkahellyé? Akadnak olyan vállalatok, amelyek már megtalálták a megoldást. Mit csinálnak másképp? Hisznek abban, hogy míg a munkaerő-piaci helyzetet nem lehet varázsütésre megváltoztatni, a munkavállalókhoz való hozzáállásunkat annál inkább!

A 2017.10.18-i HR Fórumon HR vezetői és ügyvezetői szemszögből ismerhetjük meg azoknak a vállalatoknak a működését, ahol a munkavállalók várják a hétfői napot!



Jelentkezni a HR Fórumra ITT


Elégedett és elkötelezett munkavállalók 2017-ben? Hogyan?

A pozitív munkavállalói élmény gyakorlati megvalósításáról a következő témák lesznek porondon:


  • A fluktuációkezelés 3 pillére
  • Közös nevező a HR-ben és a felsővezetésben
  • A munkavállalói elégedettség megteremtésének alapfeltételei
  • Az ügyvezető szerepe
  • Ellenállás a kríziseknek és stabilitás a változásokban

A HR Fórum előadásai:

1. „Amit ma megtehetsz...” - tedd meg a fluktuáció kezeléséért!

Gégöl Júlia, a HR-Evolution Kft. HR tanácsadója, trénere: „Az elmúlt két év projektjeinek tapasztalatai felbecsülhetetlen értéket jelentenek. Ezt a tudást, a best practise-eket szeretnénk megosztani, és megmutatni, hogy milyen alapok mentén lehetséges elérni az elégedett munkavállalói állományt.”

2. Lehetséges, hogy egy nyelvet beszéljenek a vezetők, a munkavállalók és a HR?

Fenyvesi Klára, a Benteler Automotive Kft. HR vezetője: „A felsővezetők legtöbbször számokból értenek, de azt is ideje észrevenni: az elégedett munkavállaló pénzben kimutatható nyereséget jelent. HR-esként elengedhetetlen, hogy valaki a dolgozók és a vezetők nyelvén is beszéljen. Ez lehet a siker alapja, amelyre már lehet építeni.”

A pozitív munkavállalói élmény megteremtésének erős feltétele, hogy a HR és a döntéshozók értsék egymást. Mit tehetünk annak érdekében, hogy a szervezet minden szintjén megértsék: megéri a dolgozókkal foglalkozni? Klára az elmúlt 4 évben számtalan újítást kezdeményezett és valósított meg cégénél, mindez pedig nem valósulhatott volna meg, ha nem használja a megfelelő nyelvet a szervezet összes szereplőjénél.

3. Nem csak legenda a pozitív munkavállalói élmény

Gíber Mihály, az AGC Glass Hungary Kft. HR igazgatója: „Ha elégedett és elkötelezett munkavállalókkal szeretnénk dolgozni, kérdezzük meg, mire is vágynak valójában.”

Milyen eszközei vannak a HR-nek egy termelő közegben? Hogyan válhat szerethetővé egy munkahely, ahol 700 fokos kályha mellett dolgoznak az emberek folyamatos műszakban? 1000 fős állománynál is fel lehet térképezni a munkavállalók motivációját, igényüket?

4. Dolgozói elégedettség ügyvezetői szemmel

Lacik István, az Adval Tech Kft. ügyvezetője: „Az olyan apróságok, mint például, hogy észrevesszük, ha egy női kolléga fodrásznál volt, és megdicsérni a frizuráját, nagyon sokat jelentenek. A kulcskérdés, hogy a dolgozók érzik-e, hogy foglalkoznak velük?”

A HR akár bele is roskadhat a próbálkozásba, ha az ügyvezető nem elkötelezett a munkavállalói elégedettség irányába. Hogyan látja a jelen munkaerő-piaci helyzetet egy olyan ügyvezető, akinek fontos az emberi tényező? Mit vár a HR-től? Mit jelent egy csapatként dolgozni a cégért és a megtartásért? Hogy van ideje minderre? István az ügyvezetői szempontot képviselve ad gyakorlati tanácsokat előadásában.

5. Hitelesen a rezilienciáról

Dr. Tábor István, coach: „Azok a cégek lehetnek hosszútávon is sikeresek, ahol a vezetők egy olyan közös csónakként képzelik el a szervezetet, amelyben mindenki egy célért evez.”

Istvánt személyes életének fordulópontjai fordították a reziliencia témaköréhez. Egy multinacionális cég vezetője volt, amikor egy balul sikerült műtét után elveszítette a látását. Ez a váratlan helyzet nem csak őt, de a vállalatát is komoly kihívás elé állította. Mit tanulhatnak a szervezetek a történetéből? Mi kell ahhoz, hogy képesek legyünk felülkerekedni a nehéz időszakokon?



Jelentkezni a HR Fórumra ITT


Ne hagyja ki a HR Fórumot, ha

  • meg szeretné tudni, mit csinálnak másképp azok a cégek, ahol a munkavállalók
  • szívesen dolgoznak.
  • végre nem a problémákról, hanem a megoldásról szeretne hallani.
  • valódi, kézzel fogható változást akar a cégében.
  • új ötletekkel, eszközökkel, pozitív példákkal feltöltődve szeretne visszatérni saját szervezetébe.

A HR Café a rendezvény interaktív platformja, ahol lehetőség van arra, hogy a témában minden szakember megoszthassa tudását és tapasztalatait. Az Ön cége mit tesz a munkavállalói elégedettség témájában? Miben szeretne változtatni? Beszéljünk róla együtt!

Tanuljunk egymástól! HR Fórum - a hely, ahol a szakma találkozik.
Jelentkezzen MOST a HR Fórumra ITT Jelentkezési határidő: 2017. október 4.


  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk