Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 2 éve

Munkavállalók, akik várják a hétfői napot! Hidd el, lehetséges!

Az egymillió dolláros kérdés: hogyan válhatunk szerethető munkahellyé? Akadnak olyan vállalatok, amelyek már megtalálták a megoldást. Mit csinálnak másképp? Hisznek abban, hogy míg a munkaerő-piaci helyzetet nem lehet varázsütésre megváltoztatni, a munkavállalókhoz való hozzáállásunkat annál inkább!

A 2017.10.18-i HR Fórumon HR vezetői és ügyvezetői szemszögből ismerhetjük meg azoknak a vállalatoknak a működését, ahol a munkavállalók várják a hétfői napot!



Jelentkezni a HR Fórumra ITT


Elégedett és elkötelezett munkavállalók 2017-ben? Hogyan?

A pozitív munkavállalói élmény gyakorlati megvalósításáról a következő témák lesznek porondon:


  • A fluktuációkezelés 3 pillére
  • Közös nevező a HR-ben és a felsővezetésben
  • A munkavállalói elégedettség megteremtésének alapfeltételei
  • Az ügyvezető szerepe
  • Ellenállás a kríziseknek és stabilitás a változásokban

A HR Fórum előadásai:

1. „Amit ma megtehetsz...” - tedd meg a fluktuáció kezeléséért!

Gégöl Júlia, a HR-Evolution Kft. HR tanácsadója, trénere: „Az elmúlt két év projektjeinek tapasztalatai felbecsülhetetlen értéket jelentenek. Ezt a tudást, a best practise-eket szeretnénk megosztani, és megmutatni, hogy milyen alapok mentén lehetséges elérni az elégedett munkavállalói állományt.”

2. Lehetséges, hogy egy nyelvet beszéljenek a vezetők, a munkavállalók és a HR?

Fenyvesi Klára, a Benteler Automotive Kft. HR vezetője: „A felsővezetők legtöbbször számokból értenek, de azt is ideje észrevenni: az elégedett munkavállaló pénzben kimutatható nyereséget jelent. HR-esként elengedhetetlen, hogy valaki a dolgozók és a vezetők nyelvén is beszéljen. Ez lehet a siker alapja, amelyre már lehet építeni.”

A pozitív munkavállalói élmény megteremtésének erős feltétele, hogy a HR és a döntéshozók értsék egymást. Mit tehetünk annak érdekében, hogy a szervezet minden szintjén megértsék: megéri a dolgozókkal foglalkozni? Klára az elmúlt 4 évben számtalan újítást kezdeményezett és valósított meg cégénél, mindez pedig nem valósulhatott volna meg, ha nem használja a megfelelő nyelvet a szervezet összes szereplőjénél.

3. Nem csak legenda a pozitív munkavállalói élmény

Gíber Mihály, az AGC Glass Hungary Kft. HR igazgatója: „Ha elégedett és elkötelezett munkavállalókkal szeretnénk dolgozni, kérdezzük meg, mire is vágynak valójában.”

Milyen eszközei vannak a HR-nek egy termelő közegben? Hogyan válhat szerethetővé egy munkahely, ahol 700 fokos kályha mellett dolgoznak az emberek folyamatos műszakban? 1000 fős állománynál is fel lehet térképezni a munkavállalók motivációját, igényüket?

4. Dolgozói elégedettség ügyvezetői szemmel

Lacik István, az Adval Tech Kft. ügyvezetője: „Az olyan apróságok, mint például, hogy észrevesszük, ha egy női kolléga fodrásznál volt, és megdicsérni a frizuráját, nagyon sokat jelentenek. A kulcskérdés, hogy a dolgozók érzik-e, hogy foglalkoznak velük?”

A HR akár bele is roskadhat a próbálkozásba, ha az ügyvezető nem elkötelezett a munkavállalói elégedettség irányába. Hogyan látja a jelen munkaerő-piaci helyzetet egy olyan ügyvezető, akinek fontos az emberi tényező? Mit vár a HR-től? Mit jelent egy csapatként dolgozni a cégért és a megtartásért? Hogy van ideje minderre? István az ügyvezetői szempontot képviselve ad gyakorlati tanácsokat előadásában.

5. Hitelesen a rezilienciáról

Dr. Tábor István, coach: „Azok a cégek lehetnek hosszútávon is sikeresek, ahol a vezetők egy olyan közös csónakként képzelik el a szervezetet, amelyben mindenki egy célért evez.”

Istvánt személyes életének fordulópontjai fordították a reziliencia témaköréhez. Egy multinacionális cég vezetője volt, amikor egy balul sikerült műtét után elveszítette a látását. Ez a váratlan helyzet nem csak őt, de a vállalatát is komoly kihívás elé állította. Mit tanulhatnak a szervezetek a történetéből? Mi kell ahhoz, hogy képesek legyünk felülkerekedni a nehéz időszakokon?



Jelentkezni a HR Fórumra ITT


Ne hagyja ki a HR Fórumot, ha

  • meg szeretné tudni, mit csinálnak másképp azok a cégek, ahol a munkavállalók
  • szívesen dolgoznak.
  • végre nem a problémákról, hanem a megoldásról szeretne hallani.
  • valódi, kézzel fogható változást akar a cégében.
  • új ötletekkel, eszközökkel, pozitív példákkal feltöltődve szeretne visszatérni saját szervezetébe.

A HR Café a rendezvény interaktív platformja, ahol lehetőség van arra, hogy a témában minden szakember megoszthassa tudását és tapasztalatait. Az Ön cége mit tesz a munkavállalói elégedettség témájában? Miben szeretne változtatni? Beszéljünk róla együtt!

Tanuljunk egymástól! HR Fórum - a hely, ahol a szakma találkozik.
Jelentkezzen MOST a HR Fórumra ITT Jelentkezési határidő: 2017. október 4.


Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Láthatatlan Csapatépítés… ahol az érzékeitek vezetnek

Programot, ötletet kerestek csapatotok erősítésére? Szeretnétek, ha az együtt töltött idő igazán különleges élmény lenne, valami, ami több mint... Teljes cikk

Nem akarom elküldeni, de mostanában nagyon nehéz a kollégával. Mit tegyek?

Minden vezető ismeri azt a helyzetet, amikor valamelyik kollégája valahogy megváltozik, látszik, hogy nem érzi jól magát. Amikor megkérdezi tőle,... Teljes cikk

HR MINI AKADÉMIA - új képzéssorozat HR-eseknek

Felmérések alapján megalkotott képzéstematika, limitált résztvevői létszám, előadások változatos témákban - ez röviden a HR MINI Akadémia.... Teljes cikk