AHOGYAN AZ ÁLLÁSKERESŐK RÁTALÁLNAK AZ ÖN ÁLLÁSHIRDETÉSÉRE
Mi a Monsternél tudjuk, hogyan keresik az álláskeresők az állásokat. Felméréseink azt mutatják, hogy sok álláskereső a munkahelyéről keres állást. Ez azt jelenti, hogy az álláskiírásnak könnyen megtalálhatónak és pályázhatónak kell lennie. Kezdjük tehát azzal, hogyan jutnak el az álláskeresők az álláskiírásokhoz.
Az álláskeresők elsődlegesen három szempont szerint keresnek: a munkakör megnevezése, kulcsszavak és földrajzi térség. Kövesse az alábbi útmutatást, amikor elkészíti a Monster álláshirdetését:
Az álláskiírások meghirdetését a Monster munkakör megnevezési javaslatokkal könnyíti meg, amik segítenek optimalizálni, hogy a kereső pályázók megfelelő álláshirdetési találatokat kapjanak.
#1: Munkakör megnevezése mező
A felmérések azt mutatják, hogy az egyszerű és egyértelmű munkakör megnevezések nagyobb találatot érnek el, mint az ötletes megnevezések.
Használjon egyértelmű megnevezéseket:
- „Értékesítési képviselő” VAGY “Sales Representative” javasolt, a “Tapasztalat és eredményes értékesítő” helyett
- “Menedzser-gyakornok” javasolt a “Sztár lehetsz 2016-ban!” helyett
- “Bolti eladó” javasolt a „Te vagy az eladók királya?” helyett
Ha lehet, pontosítsa a munkakört releváns jellemzőkkel:
- “Esküvői fotós” javasolt a “Fotós” helyett
- “Ruházati bolti eladó” javasolt az “Bolti eladó” helyett
Ne használjon rövidítéseket:
- “Csoportvezető” javasolt a “Csop.vez.” helyett
- “Területi értékesítési képviselő” javasolt a “Sales Rep” helyett
- „Ügyfélszolgálati munkatárs” javasolt az „Ügyfélszolg. mts” helyett
- “Customer Service Representative” javasolt a “Customer Service Rep” helyett
Győződjön meg róla, hogy az álláshirdetése könnyen megtalálható és könnyen érthető.
#2: Kulcsszavak és cégnév mező
A munkakör megnevezésén túl, a kulcsszavak nyújtanak tájékoztatást az állás további fontos részleteiről, és így az Ön álláshirdetése könnyebben megtalálható lesz a keresőszavas keresés során. Például:
- Ha az Ön vállalkozása orvosi segédeszközök értékesítésére keres értékesítési képviselőt, a hirdetés feladatleírás részében használja az “orvosi segédeszköz” kifejezést, mint kulcsszót.
- Ha Ön autókereskedésbe keres ügyfélszolgálati munkatársat, fogalmazza bele a hirdetésbe az “autókereskedés” kulcsszót.
#3: Földrajzi térség
A földrajzi térség azoknak az álláskeresőknek fontos, akik egy adott térségben akarnak elhelyezkedni.
- Győződjön meg róla, hogy kitöltötte ezt a mezőt a hirdetés feladásakor, hiszen ezzel biztosítja, hogy az Ön térségében kereső pályázók megtalálják az állásajánlatát. Felhívjuk figyelmét, hogy a legtöbb álláskereső a célterület alapbeállításként felajánlott 20 km-es körzetében keres.
*Comscore, 2014
**Monster, első negyedév, 2015 belső adat
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
HR Spirit – www.hrspirit.hu Kiadó: Monster Magyarország Kft. 1132 Budapest, Váci út 18.Ügyvezető: Zétényi AnnaFőszerkesztő: Karácsony... Teljes cikk
Kedv, bátorság, lélek, energia, spiritusz. Többek között ezt jelenti a „spirit” szó. Úgy gondoltuk, hogy ez a szó érzékelteti leginkább,... Teljes cikk
Sorozatunkban a személyügyben kereshető összegeket vesszük nagyító alá különféle statisztikák segítségével. Kezdjük a HR vezetői pozícióval.... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 4 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 5 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 7 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 10 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 11 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 12 hónapja
- Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel 1 éve
- Önálló vállalatot alapít az Audi Hungaria a Shared Competence Center szolgáltatásai számára 1 éve
- The business service sector offers long-term career paths 2 éve
- Közel tízezer négyzetméteres irodaházat újított fel a Hell-csoport Miskolcon 2 éve