Az irodai konyha mint feszültségforrás
Egy egyesült államokbeli tanácsadó cég 400 irodai alkalmazottat kérdezett arról, mi zavarja őket leginkább az irodai konyhában. A legtöbbjük a rendetlenséget jelölte meg, de kapott szavazatot a hűtőből eltűnt saját étel, a lejárt szavatosságú és a bűzlő élelmiszer is. Ugyan a felmérés amerikai, ám az eredmények vélhetően a magyar munkahelyeken sem térnének el jelentősen…
A megkérdezettek 19 százaléka a kolléga által elcsent vagy tévedésből megevett ételt jelölte meg első számú konfliktusforrásnak, míg 18 százalék a lejárt szavatosságú, de a hűtőben hagyott élelmiszer miatt jön ki a sodrából. 5 százalékot az ételszag tart távol az irodai konyhától.
2010. augusztus 31.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Budapest, 2018. szeptember 3. - A Monster Magyarország Kft. tulajdonosa, a finnországi székhelyű Alma Career Oy üzleti és stratégiai okokból a magyar... Teljes cikk
A nyári diákmunka – mindenféle jövedelemszerző tevékenységhez hasonlóan – adóköteles tevékenység. Ez az egyik közös tulajdonság a számos... Teljes cikk
- Túl zajosak az irodák a pénzügyi területen dolgozó nőknek az Egyesült Királyságban 2 hónapja
- Felmérés: a dolgozók több mint fele új munkát keresne, ha többet kéne bejárnia az irodába 2 hónapja
- Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett 2 hónapja
- Az üveg főzőlap megfelelő tisztítása 2 hónapja
- Ezekért a fejlesztésekért térnének vissza az irodába a hibrid munkarendben dolgozó munkavállalók 2 hónapja
- Mire kell figyelni az irodai színek és festéktípusok kiválasztása során? 4 hónapja
- A mesterséges intelligencia előbb veszi majd el a fehérgallérosok munkáját, mint gondoltuk volna 5 hónapja
- Hogyan lesz valóban kutyabarát egy iroda? 5 hónapja
- Mitől függ a hőszivattyús fűtés ára? 6 hónapja
- Ajándékozzunk praktikus konyhai kiegészítőket karácsonyra! 6 hónapja
- Hogyan tehető emberségessé az üzlet? 6 hónapja