kapubanner for mobile

19 cikk a(z) belső kommunikáció címkével - 1. oldal

Lift, mosdótükör, podcast és AI - a sikeres belső kommunikáció legfrissebb receptje

13 hónapja A munka világa átalakulóban, a felmérések szerint csökken a munkavállalók elköteleződése és felértékelődnek az egyéb szempontok. A vállalati belső kommunikáció kritikussá válik. Hitelesen, a bizalmat elnyerve kell használni a technológia adta új lehetőségeket, belső szerkesztőséget létrehozni, lekövetni, mérni, bevonni és érzékenyíteni a vezetőket, lebontani a menedzsment elefántcsonttorony szemléletét. Ha mindez nem lenne elég, jöhet a négynapos munkahét! Ízelítő a 2023-as Connect Konferenciáról. Teljes cikk...


A változáskezelés 3 alapelve - interjú Sebők Mariannával, az OPUS TIGÁZ és az OPUS TITÁSZ HR vezetőjével

1 éve Ma elengedhetetlen, hogy a szervezetek folyamatosan képesek legyenek alkalmazkodni a környezetük változásaihoz. Ehhez pedig működőképes változáskezelés szükséges. Ennek megvalósításáról beszélgettünk Sebők Mariannával, az OPUS TIGÁZ Zrt. és OPUS TITÁSZ Zrt. Humánerőforrás és szervezetfejlesztési igazgatójával. Teljes cikk...


Az iroda lelke, az adminisztráció motorja - milyen a jó irodavezető?

3 éve Közvetítő a management és a csapat között, vezetői asszisztens, néha HR-es és beszerző, de mindenképpen a cég frontembere. Néhány címszó az irodavezetői, angolul office manager pozícióból. A covidhelyzet új kihívások elé állította a szakmában dolgozókat. Ki a versenyképes e területen? Teljes cikk...


Így élték meg a járványidőszakot a munkavállalók

4 éve Belső kommunikációban még van tere a fejlődésnek a hazai cégeknél. Teljes cikk...


Válságkezelés: a belső kommunikáción múlhat a siker

4 éve A járvány okozta pánik nemcsak a kék-, hanem a fehérgalléros szektort is megrázza, drámaian felerősítve mások mellett a vállalatok belső kommunikációjának szerepét és fontosságát. Azok a cégek maradnak talpon, amelyek gyorsan reagálnak és hatékonyan tudják újjászervezni önmagukat. A Gyermelyi Vállalatcsoport és az Eisberg Hungary válságkezelő megoldását mutatjuk be. Teljes cikk...


Belső kommunikációról HR-eseknek

4 éve A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső kommunikációban megfogalmazunk magunkról. Ezért érdemes tudatosan foglalkozni vele, írja Mucsi Boglárka a Fenntartható HR blogjában. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

6 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...


Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC

7 éve 2017 szeptemberétől Kozma Zsolt vállalati kapcsolatok igazgató irányítja a UPC Magyarország külső- és belső kommunikációs tevékenységét. Teljes cikk...


Keresik a legjobb munkahelyi történeteket

9 éve Szinte nincs olyan munkavállaló, aki ne emlékezne legalább egy különleges, megindító, kényes vagy vicces munkahelyi sztorira, amit a kávézás vagy az ebéd során hallott. A Tchibo Munkahelyi Sztoripályázata most ezeket a történeteket várja áprilisban. Teljes cikk...


Kiszervezve egységben van a céges kommunikáció ereje

11 éve Telefon és internet, közösségi oldal és céges kommunikációs csatorna, magán- és üzleti tartalmak tárhelye olvadhat egybe a nagyobb hatékonyság érdekében a közeljövőben. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

11 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


A világ legjobb munkáltatói között a Provident

11 éve Első magyar vállalatként a Provident Pénzügyi Zrt. is bekerült a világ legjobb munkáltatói közé a neves amerikai Gallup közvélemény- és piackutató intézet értékelése alapján. A Gallup Legjobb Munkahely Díját (Great Workplace Award) idén összesen harminckét cég vehette át az Egyesült Államokban rendezett ünnepélyes díjátadón. Teljes cikk...


A belső kommunikáció még ma is "mostohagyerek"

11 éve „"Fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt" - vallja a munkáltatói márkaépítés egyik brit guruja, Helen Rosethorn. Az alkalmazottak felé irányuló vállalati kommunikáció egy olyan márkázási folyamat, ahol a márka maga a vállalat, a fogyasztó pedig az alkalmazott vagy az alkalmazott jelölt. Sok múlhat tehát rajta. A szakemberrel a Kreatív Online készített interjút. Teljes cikk...


Az employer branding csapdái és lehetőségei

11 éve Magyarországon egyelőre gyerekcipőben jár a munkaadói márkaépítés. És mint minden gyereknek, megvannak a gyerekbetegségei. Ezekről, és a csapdák elkerülésének a lehetőségeiről beszélgettünk Hadi Lászlóval, a Brandjob ügyvezető igazgatójával, aki két cég esetét is bemutatta röviden portálunknak. Teljes cikk...


Blog, wikipédia, Telepresence - a céges kommunikáció új eszközei

13 éve Az elmúlt két-három évben a vállalati kommunikáció erőteljes változáson ment át. A felgyorsult információáramlás megköveteli az üzenetek minél gyorsabb és hatékonyabb célba juttatását, miközben a cég munkatársai is másképp viszonyulnak a kommunikációhoz. A XXI. századi munkavállaló igényli, hogy tájékozott legyen, visszajelzést adhasson és megoszthassa véleményét. Teljes cikk...


A dolgozók véleménye a legjobb reklám a cégnek

14 éve Míg öt-tíz évvel ezelőtt a marketing mostohagyermeke volt a belső PR, addig mára a hatékony belső kommunikáció, azon belül pedig a munkaerő-megtartás egyik fő eszközévé nőtte ki magát. Ehhez hozzájárult a külső környezet változása, valamint az új informatikai eszközökben rejlő lehetőségek is. Teljes cikk...


Pletyka alakítja a vállalati kultúrát

16 éve Negyvenezer éve terjesztünk pletykákat. Egy dolog nem változott az évek során: elítéli a társadalom. Pedig a pletykának egy vállalaton belül kedvező hatásai is lehetnek, ha az adott szervezetnek jó a belső kommunikációja - mondta el a Manager Magazinnak Szvetelszky Zsuzsanna, pletykakutató. Teljes cikk...


Krízishelyzetek kontra HR-kommunikáció

17 éve A nagyobb létszámleépítés, vagy éppen kapacitásbővítés, esetleg az első számú vezető személyének megváltozása komoly krízishelyzet jelent az adott vállalat alkalmazottai számára. Az ilyen helyzeteket jelentősen enyhítheti a dolgozók bevonása, vagyis a megfelelő kommunikáció. Kisházy Gergelyt a Corporate Values Kft. munka- és szervezetpszichológusát és Dr. Szöllősi Ágnes szervezeti tanácsadót kérdeztük a kríziskommunikáció szerepéről. Teljes cikk...