kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

5 tipp, hogy könnyebb legyen az álláskeresés Kecskeméten

Az álláskeresés Kecskeméten épp oly nehéz, mint bárhol máshol az országban. Még akkor is igaz ez, ha jelenleg számos területen küzdenek munkaerőhiánnyal a cégek.

images

images

5 tipp, hogy könnyebb legyen az álláskeresés Kecskeméten

Szerencsére ma már vannak olyan kiváló állásgyűjtő portálok, melyeken könnyen megtalálhatjuk álmaink munkáját. Nézzük is, hogy hol érdemes keresni, és milyen tippjeink vannak, hogy könnyebb legyen az álláskeresés Kecskeméten.

Álláskeresés Kecskeméten, de pontosan hogyan?

Szerencsére ma már rendelkezésünkre állnak azok az informatikai rendszerek, melyek kiváló lehetőséget jelentenek az állások gyűjtésére és rendszerezésére. Ha Kecskeméten és környékén keresünk állást, akkor érdemes a kecskemetallas.hu oldalt meglátogatnunk. Itt garantáltan csak olyan cégek állásajánlataival fogunk találkozni, akik helyben ajánlanak munkát.

Előfordulhat azonban az is, hogy bár Kecskemét környékéről keresünk munkát, de nem feltétlenül helyben. Ilyenkor országosan, távmunkában hirdetett állások után is nézhetünk. Ezek előnye az, hogy maradhatunk és dolgozhatunk onnan, ahol most is lakunk, mégsem kell a munkahelynek még csak a vármegyében sem lennie.

Mindenekelőtt azt kell eldöntenünk, hogy a fenti két esetből melyik igaz ránk. Helyben vagy távmunkában végezhető munkát keresünk?

Döntsük el, hogy mit keresünk!

Ahhoz, hogy valóban olyan állást találjunk, amire vágyunk, tisztában kell lennünk pár dologgal. Legfőképp magunkkal és az igényeinkkel. Tudnunk kell, hogy hol akarunk dolgozni, mennyire vagyunk hajlandóak elmozdulni a lakhelyünkről, milyen pozícióban éreznénk jól magunkat stb.

Ha ezeket végiggondoljuk, akkor szépen körvonalazódik majd, hogy mit is kell keresnünk. Így már könnyen tudunk választani az álláshirdetések közül, gyorsan ki tudjuk szűrni a nem relevánsakat.

Az önéletrajzunk legyen aktuális

Gyakorlatilag minden jelentkezéshez szükségünk lesz az önéletrajzunkra. De ha az még mindig ugyanazt tartalmazza, mint amit 5 éve, akkor nincs mese, aktualizálnunk kell!

De ha eleve nem jó az önéletrajzunk, akkor nem lesz elég még plusz pár sort beleírni, át kell szabnunk az egészet. Nagyon fontos ugyanis, hogy úgy kell tekintenünk erre a dokumentumra, mint egy marketing anyagra! Ez fog első körben eladni minket. Ha nem ilyen szemmel tekintünk rá, ha nem ezt a célt szolgálja, akkor nem fognak még személyes interjúra sem behívni minket.

Szabjuk az önéletrajzunkat az álláshirdetésre

Fontos, hogy csak az igazat írjuk bele, mert ha valótlant állítunk, az hamar ki fog derülni, és az nagyon kellemetlen lesz, ez biztos! Ugyanakkor a valóságot is lehet úgy tálalni, hogy az azt támassza alá, hogy mi vagyunk a legjobb jelöltek az adott pozícióra.

Ha az álláshirdetésből tudjuk mik az elvárások, és hogy mi magunk ennek meg is felelünk, akkor a hirdetésre kell szabnunk az önéletrajzunkat. Lássák, hogy mi vagyunk a legmegfelelőbb jelölt a pozícióra!

Türelem!

Lesznek olyan helyek, ahonnan nem kapunk visszajelzést. De olyanok is, ahova hívnak majd interjúra. Legyünk kitartóak, ne roskadjunk magunkba az első kudarcnál!

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Évi 70 millió forintos fizetésért keresnek háziorvost

Évi 150 ezer fontért, azaz mintegy 70 millió forintért keresnek az Egyesült Királyság legtávolabbi, legeldugottabb szigeteinek háziorvosi... Teljes cikk

Ittasan dolgozó buszsofőr ellen mondták ki az ítéletet

Nem jogerősen egy év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt az Egri Járásbíróság egy ittasan dolgozó buszsofőrt Egerben - közölte a Heves... Teljes cikk

Autószerelő drogdíler ellen emeltek vádat, aki műhelyében árulta a kábítószert

A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer-kereskedelem, új pszichoaktív anyaggal... Teljes cikk