Az irodai élet valódi arca, tabuk nélkül - Office FvckUP Day
Kíváncsi vagy a legizgalmasabb botlásokra, amik a magyar irodákban történtek? Akkor engedd meg, hogy elkalauzoljunk az irodai költözős bakik világába. Titkok nélkül, őszintén. Amikor egy cég életében eljön a költözés vagy az iroda átalakítás ideje, egy nagyon izgalmas időszak veszi kezdetét. Sok fejtörést okoz, hogy milyen legyen az új munkakörnyezet és milyen lépések vezetnek a célig.
Belsőépítészek, tervezők, építészek, vállalatvezetők, HR vezetők és irodavezetők állnak ki az OfficeXPO színpadára, hogy elmondják, hogyan szúrták el és mit tanultak belőle. Fodor Dánielnek, Az Év Irodája verseny főszervezőjének is van egy-két hajmeresztő, vagy éppen vicces fvck up sztorija.
“Képzeld el, hogy jó esélyekkel indulsz Az Év irodája címért, több mint egy éve azon dolgozol, hogy tökéletesen összeálljon a kép, és bezsebeld a díjat. Erre az egyik pillanatról a másikra a semmiből jön egy csőtörés, ami miatt konkrétan az egész irodád elúszik. Ráadásul mindez nem sokkal a zsűri iroda bejáró körútja előtt történt. Alig keletkezett pánikhangulat, és alig volt feltűnő a főterem falán tátongó óriási lyuk. A jelölt cég csapata szerencsére a stresszhelyzetben is kivágta magát, gyorsan rendbe hozták az irodát és a történet végén még el is vitték az egyik kategória díjat” - meséli Dani.
Itt nem lesz tabu, csak őszinte és vicces fvck up sztorik
A program a nemzetközi FvckUp mozgalom részeként valósul meg Az Év Irodája verseny és a HR Fest közös szervezésében, amit eddig 85 országban, több mint 300 városban rendeztek meg, és az összesen közel 200.000 résztvevő, 1500-nál is több történetet hallgatott meg.
Október 18-án, a MOM Sportban megrendezésre kerülő OfficeXPO pénteki napján, az irodapiac legizgalmasabb kiállításai mellett megmutatják, hogy mindenki hibázik, ugyanakkor a hibák erőt adhatnak, és tanulni lehet belőlük. Ha szeretnéd megtudni, hogy mit csinálj vagy mit ne csinálj a költözés során, ott a helyed! Sőt, ha van egy jó storyd, akár Te is elmesélheted!
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A reggeli csúcsforgalom okozta bosszankodás mellett számos tényező nehezíti meg a mindennapjait azoknak, akik ingáznak a munkahelyükre. A szakértő... Teljes cikk
Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk
"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk
- Túl zajosak az irodák a pénzügyi területen dolgozó nőknek az Egyesült Királyságban 2 hónapja
- Felmérés: a dolgozók több mint fele új munkát keresne, ha többet kéne bejárnia az irodába 2 hónapja
- Ezekért a fejlesztésekért térnének vissza az irodába a hibrid munkarendben dolgozó munkavállalók 2 hónapja
- A mesterséges intelligencia előbb veszi majd el a fehérgallérosok munkáját, mint gondoltuk volna 5 hónapja
- Hogyan tehető emberségessé az üzlet? 6 hónapja
- Már lehet nevezni Az Év Irodája versenyre 7 hónapja
- Mégsem hatékonyabb a home office, mint az irodai munka? 10 hónapja
- Hogyan rendezzünk be egy otthoni irodát? 10 hónapja
- Konfliktusok a munkahelyi klímahasználat körül: Ez a megoldás! 10 hónapja
- Eszközök, amelyekre minden irodában rendszeresen szükség van 1 éve
- Megvannak Az Év Irodája verseny győztesei 1 éve