Megkezdődött Az Év Irodája verseny
Már lehet pályázni Az Év Irodája díjakra. Milyen irodákban fogunk dolgozni a jövőben? Mi lesz a home office-szal? Hogyan befolyásolta a munkahelyünket a járvány? - idén ezekre a kérdésekre keresik a választ a szervezők.
11. alkalommal hirdették meg Az Év Irodája versenyt, amelyre november 30-ig lehet jelentkezni akár több projekttel is.
“A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok” - hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.
Magyarország legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről-évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.
Az Év Irodája verseny ezúttal is irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és-kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.
A szakmai zsűrit idén is neves szakemberek alkotják, akik között építészek és design szakértők, valamint nemzetközi coworking specialista, multinacionális HR-vezető, reklámszakember, irodavezető és a tavalyi év nyertes cégek vezetői is megtalálhatók.
A verseny menete az évek során megszokott módon zajlik, így a jelentkezési időszak lezárulta után következik a közönségszavazás 2020. december 1. és 2021. január 15. között, míg végül a független szakmai zsűri a közönségszavazás figyelembevételével 2021 kora tavaszán kihirdeti a győzteseket. Az irodai kategóriák díjait az Az Év Irodája Díjátadón, míg az ingatlanszakmai kategóriák díjait a Real Estate Awards Gálán osztják ki.
Tavaly 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a 10 fős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.
A tavalyi shortlistesekről itt írtunk, a győztesekről szóló összeállításunk pedig itt olvasható.
Fotó: All You Can Move - 2019 Az Év Kisvállalati Irodája
“A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok” - hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.
Magyarország legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről-évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.
Az Év Irodája verseny ezúttal is irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és-kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.
A szakmai zsűrit idén is neves szakemberek alkotják, akik között építészek és design szakértők, valamint nemzetközi coworking specialista, multinacionális HR-vezető, reklámszakember, irodavezető és a tavalyi év nyertes cégek vezetői is megtalálhatók.
A verseny menete az évek során megszokott módon zajlik, így a jelentkezési időszak lezárulta után következik a közönségszavazás 2020. december 1. és 2021. január 15. között, míg végül a független szakmai zsűri a közönségszavazás figyelembevételével 2021 kora tavaszán kihirdeti a győzteseket. Az irodai kategóriák díjait az Az Év Irodája Díjátadón, míg az ingatlanszakmai kategóriák díjait a Real Estate Awards Gálán osztják ki.
Tavaly 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a 10 fős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.
A tavalyi shortlistesekről itt írtunk, a győztesekről szóló összeállításunk pedig itt olvasható.
Fotó: All You Can Move - 2019 Az Év Kisvállalati Irodája
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Általános iskolásoknak nyújt egyedülálló képzést a neves tehetségprogram
A Mathias Corvinus Collegium (MCC) Fiatal Tehetség Programjára (FIT) június 30-ig lehet jelentkezni Kárpát-medence-szerte huszonhét helyszínen a most... Teljes cikk
Magyarország kiemelkedő üzletembereit díjazza az EY
Az EY az Év Üzletembere díjra augusztus 10-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk
Képzési programot hirdet az EU újságíró-hallgatók és fiatal újságírók számára
Az érdeklődők általános újságírás, sajtófotó és videós újságírás kategóriában pályázhatnak a felhívásra. Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Már lehet pályázni az Európai Vállalkozásfejlesztési Díj 2024. évi felhívására 2 hete
- 75-150 millió forint támogatással képezhetik munkavállalóikat a cégek - Még elérhető az év slágerpályázata 3 hete
- Képzési programot hirdet az EU újságíró-hallgatók és fiatal újságírók számára 3 hete
- Hogyan hat az ingázás a dolgozók mentális egészségére? 3 hete
- Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket 3 hete
- Lehet távmunkázni, csak előléptetés nem jár érte 1 hónapja
- Ez a legjobban fizető szakma, amiben a leginkább jellemző a távmunka 1 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 hónapja
- Egy lassú előre, két gyors hátra: foglalkoztatási pávatánc 1 hónapja
- Home office munka 2 hónapja
- Felmérés: a dolgozók több mint fele új munkát keresne, ha többet kéne bejárnia az irodába 2 hónapja