kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Íme, Az Év Irodája verseny döntősei!

Lezárult Az Év Irodája verseny közönségszavazása, amely minden eddigi rekordot megdöntött, hiszen több mint 13 ezren voksoltak. A szakmai zsűri már kiválasztotta a shortlistes irodákat és közösségi tereket, amelyek a végső győzelemre is esélyesek.

A Novo Nordisk irodája

2020-ban a pandémia ellenére rekordszámú, több mint 200 nevezés érkezett Az Év Irodája verseny 18 kategóriájában. A jelentős érdeklődés azóta is tart, hiszen a közönségszavazás szintén rekordot ért el a több mint 13 ezer szavazattal, amely csaknem dupla annyi voksot jelent, mint a tavalyi évben.

A közönségszavazás 10%-ban számított bele a szakmai zsűri döntésébe, majd a szakemberek a pályamunkák, fotók és a több oldalas kérdőívek alapján kiválasztották Az Év Irodája és Az Év Közösségi Tere kategóriák shortlistes nevezőit. A győzelemre is esélyes kiválasztottak közé 33 pályázat került, akik közül a helyszíni bejárásokat követően kikerülnek a győztesek és a döntősök.

A pályázatok már jelzik az irodapiaci fordulópontot, hiszen a Covid-19 miatt megkezdődött az újratervezés, a munkaterek átalakítása.

Szembetűnő a hibrid irodák (munkahely + home office) növekvő szerepe, de a pályázatok a tavaly őszi időszakban történő visszatérés új megoldásait is felvonultatják. A közösségi zónák előtérbe kerülése, a dedikált munkaállomások csökkenése és a technológia szerepének növekedése már megjelent az egyes pályázatokban, új irodákban.

Az Év Irodája verseny díjait várhatóan májusban adják át.

Az Év Irodája 25 shortlistese:

  • Agora - bp iroda
  • A Raiffeisen Bank új székháza
  • Market 6.0
  • Tiba Építész Stúdió irodája
  • IncepTech SpaceGarden
  • BioTechUSA irodaház
  • Dessin Design
  • VCC Live
  • Airfrance KLM iroda
  • MSCI 2020
  • Supercharge iroda
  • Az NN Biztosító központi irodája
  • ESAB Kft. Budapesti Szolgáltató Központja
  • ING-székház
  • Intrum
  • Booking.com iroda
  • Novo Nordisk Iroda
  • LogMeIn
  • RSM Hungary
  • Sanofi Business Services Budapest Center
  • Elter Világítás Kft.
  • Ügyvédi iroda a Dalszínház utcában / este'r partners belsőépítész iroda
  • IDEMIA Hungary
  • Brown-Forman
  • Layher iroda

Az Év Közösségi Tere 8 shortlistese:

  • Loffice új HQ
  • Bimbó5 // Coworking Center // Oktató Központ
  • Szeglet
  • Debrecen HUB
  • Debreceni Egyetem Nagykönyvtári olvasóterem
  • Nomád Coworking & Design Shop (átalakítás alatt)
  • Crazy Dean
  • Telenor Astoria

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Túlterheltség, állandó teljesítménykényszer? Hogyan maradj önazonos ebben a helyzetben?

A XXI. század embere túlterhelt, állandóan teljesíteni próbál, és közben fokozatosan elveszíti a kapcsolatot önmagával. Ez pedig előbb-utóbb... Teljes cikk

Ezek a kiégés legfőbb jelei a pszichoterapeuta szerint

A szakember szerint a nyitottság kultúrájának kiépítése elengedhetetlen a kiégés megelőzéséhez. Teljes cikk

Aki hazamegy időben és nem túlórázik, fizetésemelést kap – figyelem, igaz történet!

Vajon tényleg eljöhet az a világ, melyben a cégek egyre inkább elismerik és jutalmazzák azokat az alkalmazottakat, akik egészséges határokat... Teljes cikk