Hozd a gyereked a munkába! - Vállalati összefogás a munka-magánélet egyensúlyáért
Elindult a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom országos kampánya, a #Mutiholdolgozol. A BT (British Telecommunications) által kezdeményezett #mutiholdolgozol kampány célja, hogy a (dolgozó) szülők közül, a tavaszi szünet első munkanapján, április 18-án minél többen magukkal vigyék gyermeküket munkahelyükre, így betekintést adva a számukra titokzatos világba - írják sajtóközleményükben.
Ujvári Enikő, a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom alelnökeelmondta: „Az idén 10 éves Három Királyfi Három Királylány Mozgalom a családokért, a vágyott gyermekekért dolgozva kezdetektől hisz a pozitív szemléletformálás fontosságában és a közösségépítésben. Ezért örömmel karoltuk fel a BT által kezdeményezett Mutiholdolgozol programot. A felhívásba bekapcsolódó vállalatoknak segítséget nyújtunk a nagy napra való felkészülésben jó-gyakorlatok, szervezési tippek, kommunikációs anyagok megosztásával. Reméljük, az idén első alkalommal megrendezendő akció hagyományteremtő lesz, és jövőre még több cég, szülő és gyermek készül majd a nagy Mutiholdolgozol Napra.
Szabó Zoltán, a BT (British Telecommunications) ügyvezető igazgatója kiemelte: “Az Év Családbarát Nagyvállalata díj háromszoros győzteseként és Családbarát Mentor vállalatként fontos számunkra, hogy a családbarát felfogás minél több cégben erősödhessen. A programra nemcsak gyermekes kollégáinkat várjuk, szeretnénk minden munkatársunk felé közvetíteni a munka-magánélet egyensúlyának fontosságát.
A gyermeknek szervezett kreatív programokkal színesített napot minden vállalat saját maga állítja össze, a Három Királyfi Három Királylány Mozgalom javaslataira építve. A céges tervek között skype konferencia, nemzetközi játékok, valamint biztonságos internetezést, pénzügyi tudatosságot, IT technológiák megismerését célzó játékok is szerepelnek majd.
“Munkatársaink igényeinek felmérésével és a gyermekeik bevonásával alakítjuk ki a házon belüli gyereksarkot. A szülők a nyitva tartással kapcsolatos igényeiket oszthatják meg, míg a gyereksarok felszereltségét, játékait és a látványvilágát illetően a gyerekek gondolataira vagyunk kíváncsiak” - nyilatkozta Zanin Éva, a Magyar Telekom Nyrt. fenntarthatóságért felelős szenior menedzsere.
A nagyobb, iskolás gyerekek jó példát kaphatnak az idegen nyelv gyakorlati hasznosítására egy multinacionális környezetben, illetve számos barátság is szővődött már családi rendezvényeken a gyerekek között - mondta el Handó Anett, a Celanese Hungary Accounting Excellence menedzsere.
Rózsa Katinka, a HR ingatlan.com HR-vezetője szerint a cég is sokat nyerhet egy-egy ilyen nappal, mert értéket teremt a társadalomban, segíti az új generáció stabil fejlődését, emellett pedig a munkavállalókban növeli a munkahely iránti elköteleződését is.
A MetLife számára kiemelt fontosságú a családbarát munkahelyi környezet megteremtése és a kollégák támogatása a munka és magánélet összehangolásában. “Nemcsak rugalmas a munkavégzés lehetőségét adjuk, de babaszobánk lehetővé teszi, hogy a szülő munkába hozza gyermekét”, mondta Németh Brigitta, a vállalat marketing menedzsere.
A gyerekek nagy része nem ismeri szülei munkahelyét és nem látnak bele napjukba. A gyermekes nap nagyszerű alkalom arra, hogy megismerkedjenek szüleik munkahelyi közegével, megértsék, hogy mivel foglalkoznak a szülők nap mint nap. Ez jelentősen hozzájárulhat a gyerekek jövőképének formáláshoz és a családi kötelékek erősítéséhez.
“Ez egy remek kezdeményezés, mert a gyerekek jelenléte nemcsak a munkahelyi légkört pezsdíti fel, hanem nekik is maradandó élményt jelent a környezet megismerése, hiszen a legtöbben példaképként tekintenek a szüleikre. Találkozhatnak a munkatársakkal, akikről már sokat hallottak, és úgy érezhetik, még inkább részeseivé válnak szüleik mindennapjainak. Szívesen csatlakozunk a kampányhoz, mert úgy gondoljuk, hogy igazán kiemelkedő szakmai teljesítményt csak az az ember tud nyújtani, akinek kiegyensúlyozottak a munkahelyi és családi körülményei is. Ebben fontos szerep jut a munka és magánélet egyensúlyának, amelyet most a munkahelyen belül is támogatni tudunk” - foglalta össze az akció lényegét Pintér Klaudia, a Philip Morris Hungary People & Culture vezetője.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
A Mathias Corvinus Collegium (MCC) Fiatal Tehetség Programjára (FIT) június 30-ig lehet jelentkezni Kárpát-medence-szerte huszonhét helyszínen a most... Teljes cikk
Az EY az Év Üzletembere díjra augusztus 10-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk
Az érdeklődők általános újságírás, sajtófotó és videós újságírás kategóriában pályázhatnak a felhívásra. Teljes cikk
- Hazatérési támogatás, bérkiegészítés, adókedvezmény - így csábítsuk haza a külföldön élő magyarokat 1 hete
- Folytatódik Zalaegerszegen az ipari park kialakítása - akár 500 új munkahely is létrejöhet a térségben 1 hete
- Íme néhány meglepő trend a munkahelyi étkezéssel kapcsolatban 1 hete
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 1 hete
- Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska 1 hete
- Ekkora fizetésért jönnének haza a külföldön dolgozó magyarok 1 hete
- Megkezdte nyári toborzását a Lidl is, mutatjuk, mennyit lehet keresni 2 hete
- Vezetők és HR-esek továbbkattintani nem ér, foglalkozni kell a menopauzával! 2 hete
- Munka a szabadság alatt? - A dolgozók több mint 75%-a válaszol a munkahelyi e-mailekre, amikor szabadságon van 2 hete
- Szabadság gyerekkel 2 hete
- Magyarország kiemelkedő üzletembereit díjazza az EY 2 hete