A Google átláthatóbbá teszi a kiválasztás folyamatát
A Google pár napja indította el új szolgáltatását, a Hire-t, ami elsősorban a jelöltek kiválasztásában (pl. interjú időpontok adása, levelezés, értékelés) segíti majd a munkáltatókat valamint a HR-eseket - írja a BITPort.
A Hire kis- és középvállalkozások számára készült termék, amely elsősorban a cég egyéb irodai alkalmazásaival (levelezés, naptár) együtt lehet versenyképes alternatívája a már létező ilyen szoftvereknek. A Google-nél úgy gondolják, hogy utóbbiak használata sokszor nehézkes és rengeteg felesleges adminisztrációval jár, ami végső soron komoly költségként jelentkezik a vállalkozásoknál. Ezt a folyamatot szeretnék a lehető leggördülékenyebbé tenni a Hire és az ideális esetben már amúgy is használt G Suite termékcsalád szoros integrációjával.
Az egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető szolgáltatással például az interjúztatásért felelős kolléga egy felületen elrendezheti a kiválasztott jelöltek és az őket kérdező belső emberek találkozásait. Az interjúztatók naptárát látva megtalálhatja a megfelelő idősávokat, azokhoz aktuálisan szabad tárgyalókat rendelhet, majd az egészről egy gombnyomással mindenkinek emlékeztetőt, meghívót küldhet.
Vagy például ha egy állásra jelentkezőnek a Hire felületén ír üzenetet a cég munkatársa, akkor az a Gmailben is automatikusan szinkronizálódik és mindkét helyen ugyanazt láthatja az adott kolléga.
A Hire-ben értékelni, kommentálni is lehet a leendő új munkatársak eddigi eredményeit, interjúkon, teszteken mutatott eredményeit. Ezekből pedig a Sheets eszköztárával elemzésre alkalmas kimutatásokat, jól áttekinthető vizualizációs ábrákat lehet készíteni mindenféle komolyabb emberi beavatkozás nélkül.
Bár a Hire kifejezetten kkv-k számára készült, az árazása nem publikus. Az érdeklődők demóra jelentkezhetnek be, ami után megkapják a Google árajánlatát.
BITPort
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Németországban és Ausztriában tízből négy tanuló fér hozzá az AI-hoz az osztályteremben, az Egyesült Királyságban és Spanyolországban ez az... Teljes cikk
Vajon mit tartogat 2024-ben a mesterséges intelligencia? 2023-ban minden eseményen téma volt az AI és ember kapcsolata, hatása egymásra. HR szempontból... Teljes cikk
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
- Új, innovatív kezdeményezés - Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler 6 napja
- Neumann János Program: a cél, hogy a 100 legjobb egyetem között legyen egy magyar is 1 hete
- Általános iskolásoknak nyújt egyedülálló képzést a neves tehetségprogram 3 hete
- Milyen közös munkára van szükség a vezetők és a HR között a toborzás és megtartás témájában? 1 hónapja
- Rosszul jár, aki ilyen cégben dolgozik gazdasági válság idején 1 hónapja
- Semmit nem lehet már rutinból csinálni - Sándorné Bosnyák Ágnes, a DENSO HR menedzsere 1 hónapja
- Egy bérszámfejtő szoftver nagy segítség minden vállalatnál 1 hónapja
- Hogyan nyerhetjük meg a Z generációt? 1 hónapja
- A Mol-csoport ismét elindítja regionális diplomás programját 2 hónapja
- Átalakítják a Nemzeti Tehetség Programot 2 hónapja
- Jelentősen bővültek a doktori képzésekben résztvevők lehetőségei 2 hónapja