kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

A SAS a világ legjobb munkahelye

A Great Place to Work intézet idén is összeállította a világ legjobb multinacionális munkahelyeinek rangsorát, amelynek élére az üzleti analitikai megoldások vezető szállítójának számító SAS került. A budapesti irodával is rendelkező vállalat az inspiráló munka, a nyitott kommunikáció, a juttatások, valamint a magánélet és a munka egyensúlyának megteremtésére tett erőfeszítései miatt bizonyult a legjobbnak.

"Ez az elismerés alátámasztja a kreativitást és innovációt ösztönöző törekvéseinket világszerte" - nyilatkozta Jim Goodnight, a SAS vezérigazgatója, hozzátéve: "mivel a munkavállalói visszajelzések fontos szerepet játszanak az értékelésben, az elért első helyezés azt is jelenti számunkra, hogy a SAS alkalmazottai ugyanolyan mértékben becsülik a vállalatot, mint ahogyan mi értékeljük őket. Mindez az ügyfeleinkhez való viszonyunkat is tükrözi."

A SAS ezt megelőzően is többször szerepelt már előkelő helyen a Great Place to Work intézet listáin: a tavalyi évben például a második helyet szerezte meg a világ legjobb multinacionális munkahelyeinek rangsorában, idén pedig a SAS belgiumi és svédországi irodája bizonyult a legjobb munkahelynek az adott országban. A SAS egyesült államokbeli vállalati központja és a norvég leányvállalat ugyancsak első helyezést ért el az országos rangsorban 2010-ben és 2011-ben. Továbbá idén például Ausztráliában, Brazíliában, Kanadában, Finnországban, Franciaországban, Görögországban, Indiában, Olaszországban, Mexikóban, Hollandiában, Lengyelországban, Portugáliában és Svájcban is a legjobb munkahelyek közé került a SAS.

A nemzetközi gyakorlathoz hasonlóan a SAS helyi irodája is sokat tesz munkavállalói elkötelezettségéért és ezáltal a hazai ügyfeleiért is. Nem csupán munkahelyet teremt és folyamatos szakmai fejlődést biztosít szép munkakörnyezetben, de emellett gondot fordít a munkatársak egészségmegőrzésére, egészségfejlesztésére is. Hosszú távú elkötelezettségét ehhez illeszkedő juttatásokkal, továbbá családi programokkal támogatja - ezáltal a jó légkör kialakulását az iroda falain kívülre is eljuttatja.

Egy vállalat akkor kerülhet a világ legjobb multinacionális munkahelyeinek rangsorába, ha a megelőző évben legalább 5 országos Great Place to Work listán szerepelt, és globálisan több mint 5.000 munkavállalóval rendelkezik, akiknek minimum 40 százaléka a társaság székhelye szerinti országon kívül dolgozik. A világ legjobb multinacionális munkahelyeinek listáján szereplő vállalatok kiváló, a bizalom kultúráját támogató humánerőforrás-politikával és gyakorlattal rendelkeznek, és többek között a saját munkavállalóik értékelése alapján kerülnek a legjobbak közé.

A Great Place to Work 1997-ben publikálta az első, legjobb munkahelyeket rangsoroló listáit - az Egyesült Államokban a Fortune, Brazíliában az Exame magazinnal együttműködésben-, ma pedig már 45 országban ismeri el a vezető munkahelyeket az intézet. A Great Place to Work minden évben a több mint 2,5 millió munkavállaló részvételével zajló felmérés, valamint az összesen több mint 11 millió alkalmazottal rendelkező 5.671 vállalat munkahelyi kultúrával kapcsolatos adatait elemzi. Ennek köszönhetően a világ legjobb multinacionális munkahelyeinek rangsora a világ legnagyobb éves munkahely-kiválósági tanulmánya is egyben.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk

Méltatlan elbocsátás zajlik a Teslánál: többen a biztonságiaktól tudták meg, hogy felmondtak nekik

Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk

A vendégmunkások nem létező jogai, avagy mire mutat rá az Autoliv-gyárban folyó sztrájk?

A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk