Megjelent: 11 éve

Átalakult a Borsodi Sörgyár menedzsmentje

Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Mészáros Zsolt
Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett. "A marketing területen korábban végzett munkám elismerése, hogy ismét ezzel foglalkozhatok. Számtalan hasznos tapasztalatra tettem szert az értékesítésben, amellyel igyekszem még eredményesebbé tenni a márkáink marketing aktivitásait." - nyilatkozta Mészáros Zsolt.

Vladan Matic
A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10 százalékkal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését. "Valódi megtiszteltetés számomra - a többi mellett - a piacvezető Borsodi márka fogyasztókhoz való eljutásában szerepet vállalni. Bízom benne, hogy a szerb piacon szerzett tapasztalataimmal hozzá tudok járulni a Borsodi Sörgyár sikeréhez Magyarországon, és tovább tudunk erősödni valamennyi értékesítési csatornában." - foglalta össze Vladan.

A Borsodi Sörgyár Zrt. vezetésében lezajlott változások támogatják a vállalat erre az évre kitűzött céljainak elérését, hiszen a marketing és az értékesítés területének ilyen mélységű összefonódása szolgálja a fogyasztók elégedettségét, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter