Megjelent: 16 éve

Átalakult a Borsodi Sörgyár menedzsmentje

Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Mészáros Zsolt
Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett. "A marketing területen korábban végzett munkám elismerése, hogy ismét ezzel foglalkozhatok. Számtalan hasznos tapasztalatra tettem szert az értékesítésben, amellyel igyekszem még eredményesebbé tenni a márkáink marketing aktivitásait." - nyilatkozta Mészáros Zsolt.

Vladan Matic
A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10 százalékkal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését. "Valódi megtiszteltetés számomra - a többi mellett - a piacvezető Borsodi márka fogyasztókhoz való eljutásában szerepet vállalni. Bízom benne, hogy a szerb piacon szerzett tapasztalataimmal hozzá tudok járulni a Borsodi Sörgyár sikeréhez Magyarországon, és tovább tudunk erősödni valamennyi értékesítési csatornában." - foglalta össze Vladan.

A Borsodi Sörgyár Zrt. vezetésében lezajlott változások támogatják a vállalat erre az évre kitűzött céljainak elérését, hiszen a marketing és az értékesítés területének ilyen mélységű összefonódása szolgálja a fogyasztók elégedettségét, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek