Megjelent: 10 éve

Átalakult a Borsodi Sörgyár menedzsmentje

Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Mészáros Zsolt
Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett. "A marketing területen korábban végzett munkám elismerése, hogy ismét ezzel foglalkozhatok. Számtalan hasznos tapasztalatra tettem szert az értékesítésben, amellyel igyekszem még eredményesebbé tenni a márkáink marketing aktivitásait." - nyilatkozta Mészáros Zsolt.

Vladan Matic
A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10 százalékkal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését. "Valódi megtiszteltetés számomra - a többi mellett - a piacvezető Borsodi márka fogyasztókhoz való eljutásában szerepet vállalni. Bízom benne, hogy a szerb piacon szerzett tapasztalataimmal hozzá tudok járulni a Borsodi Sörgyár sikeréhez Magyarországon, és tovább tudunk erősödni valamennyi értékesítési csatornában." - foglalta össze Vladan.

A Borsodi Sörgyár Zrt. vezetésében lezajlott változások támogatják a vállalat erre az évre kitűzött céljainak elérését, hiszen a marketing és az értékesítés területének ilyen mélységű összefonódása szolgálja a fogyasztók elégedettségét, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter