kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Átalakult a Borsodi Sörgyár menedzsmentje

Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Mészáros Zsolt
Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait. Zsolt - mintegy 2 éves, közvetlen értékesítési tapasztalattal a birtokában - ismét a marketing terület vezetője lett. "A marketing területen korábban végzett munkám elismerése, hogy ismét ezzel foglalkozhatok. Számtalan hasznos tapasztalatra tettem szert az értékesítésben, amellyel igyekszem még eredményesebbé tenni a márkáink marketing aktivitásait." - nyilatkozta Mészáros Zsolt.

Vladan Matic
A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10 százalékkal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését. "Valódi megtiszteltetés számomra - a többi mellett - a piacvezető Borsodi márka fogyasztókhoz való eljutásában szerepet vállalni. Bízom benne, hogy a szerb piacon szerzett tapasztalataimmal hozzá tudok járulni a Borsodi Sörgyár sikeréhez Magyarországon, és tovább tudunk erősödni valamennyi értékesítési csatornában." - foglalta össze Vladan.

A Borsodi Sörgyár Zrt. vezetésében lezajlott változások támogatják a vállalat erre az évre kitűzött céljainak elérését, hiszen a marketing és az értékesítés területének ilyen mélységű összefonódása szolgálja a fogyasztók elégedettségét, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek