Megjelent: 3 éve

Az MNV-vezér minősíthetetlen hangnemben beszélt volt kollégájával

Egy 2016-os hangfelvétel szerint a nemzeti vagyonkezelő vezérigazgatója, Szivek Norbert minősíthetetlen hangnemben vonta kérdőre Kisvári Jánost, a repülőgépek földi kiszolgálását ellátó, állami Malév Ground Handling Zrt. (Malév GH) akkoriban menesztett vezérigazgatóját - írja a Magyar Nemzet.

images

A lap információi szerint újra kartellgyanú merült fel a Malév kapcsán, a GVH-hoz tegnap érkezett egy beadvány, amelyhez három hangfelvételt csatoltak bizonyítékként.

Az egyik felvételen Szivek Norbert és Kisvári János beszélgetése hallható, a 8 perces felvételen Szivek minősíthetetlen, durva és lekezelő hangnemben beszél volt beosztottjával.

Néhány részlet a felvételből:

1:30-nál: "te el akarsz helyezkedni még valahol?"

2 percnél: "menjél a faszba, taxisofőrnek..."

3:10-nél: "ne kérjél tőlem referenciát --- beszari kis alak --- ki kellett volna basznalak --- kibaszott csokit nem tudsz megvenni?"

4 percnél: "kell menni a gvh-hoz? utolsó ember vagy, János"

5 percnél: "mi derülhet ki?"

6 percnél: "mi van, ha elindul egy versenyhivatali eljárás? saját céged ellen csinálod?"

Magyar Nemzet
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter