464 cikk a(z) kommunikáció címkével - 1. oldal
Így alakítsuk ki az ember és a technológia optimális együttműködését
1 hónapja Vajon hogyan lehet a közösségi média által befolyásolt világban pszichológiai biztonságot építeni egy szervezetnél? Melyik kommunikációs csatornát mire érdemes használni, hogy ne terheljük túl a munkavállalókat? Minderről Caitlin Begg, amerikai szociológus, a téma szakértője, az Authentic Social kezdeményezés elindítója beszélt a HR Portalnak. Caitlin Begg, aki a Brain Bar-on is előadott, olyan szervezeteket segít, mint az IBM és a Harvard, hogy a közösségi média által uralt környezetben is boldogabb, elégedettebb munkavállalóik legyenek. Teljes cikk...
"Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt
2 hónapja Humánerőforrás-szakemberként feladatunk lehet a munkatársakkal arról beszélgetni, hogy milyen a kapcsolatuk (vagy miért nincs kapcsolatuk) egy-egy másik munkatársukkal. Amikor a beszélgetés eljut arra a pontra, hogy őszintén feltehetjük a kérdést: "Hé, mi van közted és XY között?”, a válasz olykor csak annyi, hogy "XY nehéz eset". Innentől a helyzet megoldása sem könnyű eset - írja Sharlyn Lauby HR tanácsadó a HR Bartender blog bejegyzésében, melyben 7 fontos átgondolnivalóval ajándékozza meg olvasóit. Teljes cikk...
Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél
2 hónapja Csökkenti a munkavállalói lojalitást és növeli a „csendes felmondási szándékot” a magyar vállalkozásokban a negatív belső kommunikáció. Ez a cég eredményességét is lerontja – állapították meg a Corvinus kutatói és külföldi kollégáik. Ennek mérésére innovatív skálát is kidolgoztak. Teljes cikk...
Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus
5 hónapja Egy friss felmérés szerint a konfliktusról beszámoló munkavállalóknak csak a fele volt elégedett a munkájával és kétszer akkora eséllyel akarják elhagyni a munkahelyüket, mint azok, akik nem tapasztalnak konfliktust. Teljes cikk...
A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval
6 hónapja Egy átlagos munkanapon, munkaidőnk mindösszesen 5 százalékát - 24 percet fordítunk kommunikációra, azaz valós, emberi kapcsolatra épülő egyeztetésekre, beszélgetésre. A teljesítmény csökkenéséért és az esetleges hibák gyakori előfordulásáért 86 százalékban a nem megfelelő kommunikációt, vagy annak teljes hiányát jelölik meg a dolgozók. Teljes cikk...
Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal
7 hónapja Kapcsolattartás a volt munkahellyel, közös programok a volt kollégákkal? Esetleg eljöhet az az időpillanat, amikor bumerángént visszatérnénk a volt munkáltatóhoz? Minderre lehetőséget adhat a volt munkatársakból létrejövő vállalati alumni hálózat. Hogyan érdemes működtetni? Miért éri meg a cégnek, milyen lehetőségeket ad a volt munkavállalónak? Hogyan lesz win-win a helyzet mindenkinek? Teljes cikk...
Nagy baj, ha nem világos a munkavállalók számára, hogy mi kell az előléptetéshez
7 hónapja A nulladik pillanattól el kell, hogy kezdődjön a munkavállalókkal egy transzparens és folyamatos kommunikáció arról, hogy milyen ambícióik, terveik vannak a jövőre nézve, és ehhez milyen elvárások társulnak a munkáltató oldaláról. Ez a tehetségek kiaknázása mellett a szervezeten belüli utánpótlás-nevelés és hatékony feladatátadás miatt is fontos - írja legfrissebb bejegyzésében a hrbartender.com bloggere. Teljes cikk...
Felmérés: a vállalatvezetők nem állnak készen a változások menedzselésére
7 hónapja A kutatásban megkérdezett HR-szakemberek több mint fele azt mondta, hogy egy év alatt átlagosan hat változásprogram van folyamatban egy vállalatnál. Teljes cikk...
Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni?
7 hónapja OTP, Magyar Telekom, Continental. Három nagyvállalat, ahol a felsővezetők is használják a Linkedint. Nemcsak passzívan, hanem posztolnak is. A múlt heti Connect konferencián a cégek képviselői mondták el, milyen potenciált látnak ebben, mi az előnye, ha egy felsővezető aktív és hogyan mérik az eredményeket. Teljes cikk...
A különböző generációk megértése a munkahelyen
3 éve A mai munkahelyek minden korábbinál sokszínűbbek a generációk tekintetében, hiszen potenciálisan négy különböző generáció dolgozik egymás mellett: a baby boomerek, az X, az Y és a Z generáció. Mindegyik csoport sajátos értékrendet, tapasztalatokat és elvárásokat hoz a munkahelyre. Teljes cikk...
A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart
8 hónapja Magyarország első országos reprezentatív produktivitás kutatása egyebek közt arra keresett választ, hogy a hazai fehérgalléros dolgozók napi munkavégzését milyen olyan tényezők hátráltatják, amelyek akár kiégéshez is vezethetnek. E tényezők közé tartozik, hogy megfelelően van-e megszervezve a munka, mennyi idő megy el felesleges értekezletekre, hogyan találnak utat a jó ötletek, továbbá az, mennyire hatékony a cégen belüli információáramlás és ennek hogyan tud részese lenni maga a dolgozó. Teljes cikk...
Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly
8 hónapja A szabadúszók a teljes foglalkoztatotti létszám közel 20 százalékát teszik ki. Teljes cikk...
PREXA 2024: elindult a nevezés
8 hónapja A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) meghirdette idei PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyét, amelyre 2023-ban megvalósított kampányokkal lehet jelentkezni. Az MPRSZ célja a versennyel, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág azon példaértékű megoldásait, amelyek kiemelkedő koncepcióval, megvalósítással és hatással rendelkeznek. Teljes cikk...
Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat
9 hónapja Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt termelődő levelek elolvasásával – írja a Le Monde alapján az economx.hu. Egyetlen kattintással hozzáférhetővé válnak a szálak az összefoglalókban. Teljes cikk...
Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok
10 hónapja Az interaktív kommunikáció és a nyitottság is elengedhetetlen, ha egy el szeretne érni egy Z generációs fiatalt. Teljes cikk...
Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál"
12 hónapja Az "interjúhalál" az a jelenség, amikor a munkatárs-kiválasztási és -interjúztatási folyamat hibája miatt veszíti el a vállalat az ígéretes jelölteket. Ilyenkor kényszerűen újraindul a keresési folyamat, ami tovább növeli a pozíció betöltésének idejét, különösen kulcspozíciók esetén. Teljes cikk...
Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás
13 hónapja A munkahelyi elégedettséget meghatározó tényezők toplistáján meglepő a közösséghez és kommunikációhoz kapcsolódó elemek túlsúlya: szellemi munkavállalóknál tízből nyolc, a fizikai munkát végzőknél hat fontos elvárás ide sorolható. Váratlan, hogy a nemzetköziség vagy márkaismertség nincs a legattraktívabb hívószavak között, de a szakmai fejlődés is csak minden ötödik munkavállalót motivál. Az Impact Works két, mintegy 1500 fős kutatást elemezve keresett friss válaszokat a munkaadói márkaépítés és stratégia legégetőbb kérdéseire. Teljes cikk...
Az online marketing ügynökség kiválasztásának 5 aranyszabálya
2 éve A digitális korban az online jelenlét és a hatékony marketingstratégia elengedhetetlen a vállalkozások számára. Egy jó online marketing ügynökség kiválasztása kulcsfontosságú a sikerhez. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbbet? Íme az öt aranyszabály, amelyek segítenek a döntésben. Teljes cikk...
Melyik a jobb opció: kész belső kommunikációs szoftver vásárlása vagy saját fejlesztése?
1 éve Sokan felteszik a kérdést, hogy vajon melyik az ideálisabb megoldás, ha kész szoftvert vesznek, vagy ha lefejleszti a vállalat saját magának. Ez leginkább a költségek miatt merül fel, és persze az egyéni igények végett. Teljes cikk...
Egyre több fiatal támogatja a szakszervezeteket az USA-ban
1 éve Bár a tagság csökken, a szakszervezetek támogatottsága nő az amerikai munkavállalók körében. A Z-generáció tagjai nem csak rossz munkaerőpiaci tapasztalataiktól hajtva, hanem azért is támogatják az érdekképviseleteket, mert az individualista hozzáállással szemben hajlamosak kollektíven gondolkodni. Teljes cikk...
/cimkek/kommunikacio.html