Hatékony készletkezelési rendszer
Amikor egy kisvállalkozás növekedésnek indul, az üzleti folyamatok is egyre bonyolultabbá válnak. Megnövekszik a beszállítók és a vevők száma, így a beszerzés és az értékesítés folyamatát - a hatékony működés érdekében - optimalizálni kell. A készletgazdálkodás kulcsfontosságú tényezővé válik, hiszen ez jelentős költségtényező a cégnél.
Miért fontos a tudatos készletgazdálkodás?
A cég termelő vagy szolgáltató tevékenységéhez szükséges alapanyagok, félkész termékek, eszközök beszerzésére nagyon sok beszállító áll rendelkezésre. Közülük meg kell találni azokat a partnereket, akik jó minőségű termékeket, a határidő pontos betartásával biztosítják a számunkra. A különböző típusú készletek nyilvántartása, a változások nyomon követése nem egyszerű feladat, azonban ma már készletkezelő program segítségével mindezt átláthatóvá tehetjük. A BillZon programjával a készleteket optimális szinten tarthatjuk, és az egész folyamatot hatékonyabbá tehetjük.
Hogyan kezeljük hatékonyan a készleteket?
Fontos, hogy a vállalkozás pontos képpel rendelkezzen a készleteiről, tehát a meglévők mennyiségét és értékét ismernünk kell. Ebben segíthetnek az olyan automatizált vállalatirányítási rendszerek, mint az ERP. Ez az integrált üzletirányítási szoftver egy a cégünkre implementált, központi adatbázist használ, ami által összekapcsolja és összehangolja a vállalkozás különböző területeinek adatait, információit.
Az egyes moduljai - a beszerzés, készletgazdálkodás, értékesítés, szállítás, pénztár, törzsadatok - egymással együttműködve lehetővé teszik a valós idejű információáramlást. Ezáltal a folyamatok cégen belüli egységes kezelését. További előnye, hogy az automatizált műveletek csökkentik az emberi tevékenységből származó hibák számát és a felesleges idő- és erőforrás-felhasználást, valamint gyorsítják a folyamatokat.
A készletkezelő program használatának előnyei
A készletek hatékony kezelése a vállalkozások számára számos előnnyel jár. Megfelelő gyakorlatokkal minimalizálni lehet a költségeket, meg lehet szüntetni a felesleges készleteket, ugyanakkor - a vevői elégedettség biztosítása érdekében - optimális készletszint alakítható ki.
A raktári bevételezés és kiadás gyorsan és átlátható módon valósítható meg. A leltározási funkció lehetővé teszi a készletek ellenőrzését, ezáltal az összes termékhez kapcsolódó információ a rendelkezésünkre áll. Bármikor lekérdezhetjük a fizikai, a foglalt és a rendelkezésre álló raktárkészletet, a raktári bevétek és kiadások tételes listáját, a termékkészlet történetét. Több telephely esetén az adatok egyes telephelyre szűrve is megjeleníthetők.
A modern és hatékony készletkezelés a vállalkozások üzleti folyamatainak meghatározó tényezője, ami hatással van az üzleti eredményre és a vevői elégedettségre, tehát a ráfordított kiadás hosszú távon megtérül.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
A Bosch idén tizenegyedik alkalommal, négy helyszínen engedett bepillantást az autóipari innováció és gyártás világába a Lányok Napján. A Bosch... Teljes cikk
Az alkalmazásban a foglalkoztatási adatok is lekérdezhetőek. Teljes cikk
Előző évhez képest minimálisan ugyan, de kissé visszaesett a magyar munkavállalók optimista percepciója az aktuális munkahelyük fennmaradásával... Teljes cikk
- Gyakorlatorientált HR-képzés, piacképes diploma 4 hónapja
- A távmunka nem öli meg az üzleti utazást, csak átalakítja azt 4 hónapja
- Ezektől a kockázatoktól tartanak leginkább az üzleti vezetők 5 hónapja
- Így változott a női vezetők aránya Magyarországon 6 hónapja
- Rangos nemzetközi üzleti versenyen nyertek a Corvinus hallgatói 6 hónapja
- Hogyan tehető emberségessé az üzlet? 6 hónapja
- Íme a CSR Hungary Díj 2023-as díjazottjai 6 hónapja
- Díjat nyertek az év legjobb vállalati ESG megoldásai 7 hónapja
- Beépítik a mesterséges intelligenciát az oktatásba 7 hónapja
- Üzleti világról az iskolapadban 8 hónapja
- Fordítsd a javadra - szervezz üzleti reggelit! 8 hónapja