kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Kétmilliárdért fejleszt az Elmű-Émász csoport

Az Elmű-Émász csoport az idén kétmilliárd forintot fordít az ügyfélkapcsolattal összefüggő területek fejlesztésére, azt remélve, hogy ezáltal közelebb kerülnek az ügyfelekhez, akik közül sokan panaszkodnak a gépi ügyintézésre, a személytelen kapcsolatra - mondta Marie-Theres Thiell, a társaságcsoport igazgatóságának tagja.

Az igazgatósági tag hangsúlyozta, hogy folyamatosan figyelik az egyes ügyfélszolgálati irodáik forgalmát, s szükség esetén újabbakat nyitnak. Törekszenek arra is, hogy az eltérő méretű településeken, a helyi igényekhez igazodjon az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása.

A tájékoztatót összekötötték a budapesti, Batthyányi téri ügyfélszolgálati iroda bemutatásával, ahol bejelentették, hogy a társaságcsoport ügyfélszolgálati imázskampányt indított.

Boross Norbert kommunikációs igazgató leszögezte, hogy célszerűnek tartják a személyes kapcsolattartást, előnyben részesítik ezt a módszert a telefonos call centerekkel szemben.

Az Elmű-Émász csoport nemrég 35 kistérségi fiókirodával bővítette ügyfélszolgálati irodáinak számát. Három helyen, az Europarkban, az Árkád üzletközpontban és a Batthyányi téren a Fővárosi Gázművek Zrt.-vel közösen működtetik az ügyfélszolgálati irodát.

Az ügyintézést segíti, hogy a nyár óta az interneten keresztül előzetesen időpontot lehet egyeztetni a személyes ügyintézéshez. A cégcsoportnak mintegy kétmillió lakossági ügyfele van, akik évente 6,5 millió alkalommal fordulnak a szolgáltatóhoz írásban, telefonon vagy személyesen.
  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Megnyílt az első One márkaüzlet - a Vodafone és DIGI utódja

Több mint másfél éves előkészítő munka után megnyitotta első "zászlóshajó" márkaüzletét a 4iG csoporthoz tartozó One Magyarország hétfőn a... Teljes cikk

Bővíti magyarországi hálózatát az Aldi

Bővíti hálózatát az Aldi: idén a korábbi évek tendenciájához hasonlóan 10 új üzletet nyitott Magyarországon, és ezt a fejlődési ütemet... Teljes cikk

11 ezer pultos készül sztrájkolni

A Starbucks dolgozói szerint nemcsak a bérekkel, de a létszámmal és a beosztással is gondok vannak, ezért sztrájkba lépnek az Egyesült Államokban... Teljes cikk