Megjelent: 12 éve

Nőknek udvarol a pénzügyi szektor

Szakemberek szerint érdemes a nőkkel, mint külön célcsoporttal foglalkozni, hiszen a férfiakhoz képest mások az anyagi problémáik, a biztosításokhoz való hozzáállásuk és jobban szükségük van öngondoskodásra, és hosszú távú megtakarításokra. A statisztikai adatok szerint ugyanis a nők átlagosan 9 évvel tovább élnek, mint a férfiak - áll a Világgazdaság nőnapi összeálításában.

Egy-egy szűk piaci szegmenst célzó pénzügyi szolgáltatások az elmúlt években kezdtek terjedni. Egyre több lett a kifejezetten diákoknak, nyugdíjasoknak, családosoknak, egy-egy szakma képviselőinek, vagy éppen a kifejezetten nőknek szánt termék.

Az Aegon Magyarország Vénusz csomagra keresztelt terméke egy kockázati és megtakarítási elemeket tartalmazó alapbiztosítás mellett kifejezetten nők számára szóló kiegészítő biztosításokat tartalmaz. Mátyás-Kollár Gabriella, az Aegon életbiztosítási és kockázatelbírálási igazgatója a Világgazdaságnak elmondta: a nők legnagyobb része valamely életszakaszában rákényszerül arra, hogy anyagilag gondoskodjon magáról: akár fiatal felnőttkorban, akár válás után, akár özveggyé válása esetén. Esetükben a család védelme, a családtagokról való gondoskodás hangsúlyosabban jelenik meg - indokolja a termék létjogosultságát Mátyás-Kollár Gabriella.

Hasonló szolgáltatása van az Uniqa biztosítónak is, a Charisma elnevezésű termék egy befektetési egységekhez kötött életbiztosítás, szintén speciálisan nőknek tervezett kockázati elemekkel kiegészítve. Ilyenek például a háztartási vagy szabadidős tevékenységeket érintő kockázatok, sportbalesetek, a szülés, illetve a súlyos női betegségek - írja a Világgazdaság.

Lady Armada nevű termékével az Aviva biztosító is arra akarja felhívni a figyelmet, hogy a nőknek nagyobb szükségük van az öngondoskodásra, és a hosszú távú megtakarításokra, mint a férfiaknak. A nők életpályájuk során kétszer is találkoznak a hosszú távú gondoskodás, gondozás témájával. Először, amikor szeretteikről, másodjára, amikor magukról kell gondoskodniuk - állítja Zolnay Judit az Aviva biztosító értékesítési és marketing vezérigazgató helyettese.

A bankpiacon eddig a Budapest Bank igyekezett meghódítani a nőket, Lady Hitelkártyájából eddig 10 ezret bocsátott ki. A plasztikkal az ügyfelek több országos üzletláncban juthat kedvezményekhez, amellett a hitelintézet minden Lady Hitelkártyával elköltött ezer forint után egy forintot a Peter Cerny Alapítványnak adományoz.

Világgazdaság
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter