kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Sehova sem tartó járatok indítása után most poggyászrakodásra kérik a felsővezetőket

A súlyos munkaerőhiány áthidalása érdekében az ausztrál Qantas légitársaság önkéntes alapon arra kéri felsővezetőit, hogy 3 hónapig heti 3-5 napban, napi 4-6 órán át segítsenek be a poggyászok rakodásába.

images

Az ausztrál Qantas légitársaság bejelentette, hogy az akut munkaerőhiány áthidalása érdekében arra kérték a cég felsővezetőit, hogy átmenetileg - egyelőre 3 hónapos időtávban - ők is álljanak be poggyászt rakodni – írja a BBC

A cégnél legalább 100 önkéntest keresnek, akik Sydney és Melbourne repülőterein dolgoznának a csomagokkal: a rakodás mellett a poggyászok szállítására szolgáló járműveket is vezetniük kell.

A globális légiközlekedési ágazat nagy részéhez hasonlóan a Qantas is küzd, hogy a határok újbóli megnyitásával újraindítsa szolgáltatásait. Csakhogy a téli influenza-járvány és a Covid-fertőzések, valamint a továbbra is szűkös munkaerőpiai kínálat miatt rendkívül nehéz megfelelő számú embert találni.

"Természetesen az nem várható el, hogy minden felsővezető bevállalja az önkéntes poggyászrakodást az egyébként teljes munkaidős állása mellett. Aki mégis hajlandó erre, attól azt várjuk, hogy heti három-öt napon napi négy-hat órában dolgozzon be" - nyilatkozta a BBC-nek Colin Hughes, a Qantas ügyvezető igazgatója.

A jelentkezőknek képesnek kell lenniük az egyenként akár 32 kilogrammos bőröndök mozgatására is.

A Qantas egyike volt azoknak a légitársaságoknak, amelyeket igen súlyosan érintettek a koronavírus-járvány miatti határlezárások. A vállalat több ezer fős leépítésekre és például a földi kiszolgálás kiszervezésére kényszerült pénzügyi veszteségeinek korlátozására törekedve. Ami pedig a marketinget illeti, nemrég a sehová sem tartó járatok bevezetésével rukkoltak elő.

A múlt hónapban a légitársaság bocsánatot kért, miután az utasok késésekre és hiányzó poggyászokra panaszkodtak. A munkaerőhiány egyébként világszerte jellemző az iparágban. Nemrég a londoni Heathrow jelentette be, hogy korlátozza az utasok számát, különben képtelen lesz kezelni a megnövekedett forgalmat.

Ausztrália a világ legszigorúbb Covid utazási korlátozásait vezette be, és csak 2021 novemberében kezdte feloldani azokat. 

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Három év alatt több mint ötezer teljes munkaidőben dolgozó pedagógus tűnt el a rendszerből

Három év alatt több mint ötezerrel csökkent a teljes munkaidőben foglalkoztatottak száma a köznevelésben – derül ki a Köznevelési Információs... Teljes cikk

Baleset történt a komáromi akkumulátorgyárban

Feljelentést tesz ismeretlen tettes ellen az LMP a komáromi akkumulátorgyárban vasárnap történt baleset miatt - közölte az ellenzéki párt hétfőn az MTI-vel. Teljes cikk

Díjazták az építőipar "rocksztárját"

Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja... Teljes cikk