kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

Takács Ákos a Red Bull marketing managere

Augusztus elsejétől a Red Bull Pilvakert és a Liszt Remixet is életre hívó Takács Ákos a Red Bull Hungária Kft. marketing managere. A fiatal szakember új kinevezését megelőzően brand managerként dolgozott a Red Bullnál, de már korábban is ő irányította a cég hazai marketingcsapatát.

Takács Ákos 2008-ban csatlakozott a Red Bullhoz, az első két évben diák brand managerként a Corvinust képviselte és már ekkor is olyan események lebonyolításában vett részt mint a Forma-1-es verseny és a Red Bull Air Race. 2010-ben Ákos már kulturális managerként folytatta a munkát, saját ötlete nyomán Liszt Ferenc születésének 200. évfordulójára létrehozta a zeneszerző előtt tisztelgő Liszt Remixet, majd egy évvel később útjára indította napjaink egyik legjelentősebb edukációs kezdeményezését, a Red Bull Pilvakert.

Mára a Pilvaker az év egyik kiemelt kulturális eseménye, amely milliókhoz jut el. A showműsor minden március 15-én, a XXI. század nyelvén, hazai előadók közreműködésével szólaltatja meg a legnagyobb magyar irodalmi alkotók műveit, ezzel is közelebb hozva a fiatalokhoz a klasszikus verseket. Takács Ákos 2013 óta irányítja a Red Bull Hungária marketing osztályának működését, e pozícióban ő felel a cég sporteseményeinek lebonyolításától a kulturális programokon át egészen az egyetemistákat célzó aktivitásokig. A jövőben a munkát marketing managerként folytatja.
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Márkus Gergely a Mastercard új magyarországi és szlovéniai igazgatója

Keddtől Márkus Gergely a Mastercard magyar és a szlovén piacainak stratégiai és operatív irányításáért felelős igazgatója - közölte a... Teljes cikk

Vitályos Eszter a Miniszterelnöki Kabinetiroda államtitkára, egyben kormányszóvivő lesz

A Magyar Közlöny legfrissebb számában megjelent határozat szerint Vitályos Esztert, a Kulturális és Innovációs Minisztérium parlamenti... Teljes cikk

Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új... Teljes cikk