Megjelent: 1 éve

Új kommunikációs vezető az SAP-nál

Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régió további 5 országában - írják közleményükben.

images

Halpert Zsuzsanna az ACG Reklámügynökségtől érkezett az SAP-hoz, közel 20 éve dolgozik kommunikációs területen. Média oldalon kezdte karrierjét: szövegíróként és promóciós producerként dolgozott egy magyarországi televíziós csatornánál, majd ezt követően váltott a PR területére.

Kommunikációs tanácsadóként több mint 12 évet töltött ügynökségi oldalon: az évek során IKT, pénzügyi, egészségügyi, energetikai, FMCG nagyvállalatok
külső és belső vállalati- és termékkommunikációját, sajtókapcsolatait, valamint CSR és employer branding programjait menedzselte.

Új munkakörében Magyarország mellett Szlovénia, Horvátország, Szerbia és Románia sajtó és közösségi média jelenlétét, valamint belső kommunikációs feladatait irányítja.
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter