Megjelent: 6 éve

Új ügyvezető a Xerox Magyarország élén

A Xerox Magyarország ügyvezető igazgatói posztját mostantól Marius Persinaru (51) tölti be, aki kiemelt szerepet szán hazánkban a termékkínálat szélesítése mellett, az outsourcing szolgáltatások bővítésének.

Célja, hogy a nagyvállalatoktól kezdve a kis-és közepes vállalkozásokig mindenki számára hozzáférhetővé váljanak a dokumentumkezelést könnyítő, egyedi problémákra szabott, költséghatékony Xerox megoldások.

A bukaresti Politechnikai Intézetben mérnöki diplomát szerző szakember 1998 óta dolgozik a Xerox-nál. Tizenegy évig a cég romániai és moldovai piacokért felelős leányvállalatnál töltött be vezetői pozíciókat. Előbb logisztikai menedzserként, majd a partnerkapcsolatokat gondozó igazgatóként végezte a munkáját.

Elért eredményeinek köszönhetően előléptették és 2004-ben kinevezték a Xerox Románia élére. Az ügyvezetőséget öt évvel később angliai megbízásra cserélte. A Xerox fejlődő piacokat felügyelő divíziójához került. Itt alelnökként foglalkozott a közép – és dél amerikai, az afrikai, a közép-európai, a közel-keleti, az indiai és az orosz régióban az üzleti lehetőségek felkutatásával, a Xerox helyi pozícióinak erősítésével.

2012-ben ismét operatív megbízást vállalt. Különböző vezetői feladatokat ellátva közreműködött a cseh és a szlovák leányvállalat megújításában. Ezzel párhuzamosan a török, az izraeli és a közép-európai piacokra fókuszálva új kereskedelmi stratégiát dolgozott ki, amelynek köszönhetően a Xerox ma is a régió meghatározó dokumentumkezelési szolgáltatójaként aratja a sikereit. Ezt a megbízást lezárva érkezett az idei év elején a Xerox Magyarország élére.

A románul, franciául és angolul beszélő Marius Persinaru a stratégiai menedzsment, illetve a Lean Six Sigma fejlesztési programok területén is tapasztalt szakembernek számít. 2009-ben az Év Üzleti Vezetőjének választotta a tekintélyes román gazdasági magazin, a Business Review.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter