Új vezető a Kinnarps Magyarország élén
Decembertől Dan Molander, a svéd Kinnarps értékesítési igazgatója veszi át a magyar leányvállalat irányítását.
Dan Molander Fotó: Kinnarps
A svéd szakember korábban a japán multinacionális nagyvállalat, a Ricoh Globális Ügyfélkapcsolatokért felelős igazgatója volt az északi országokban.
Dan Molander szerint az irodapiac, vagyis a munkahelyek előtt álló új kihívások megismerése és kezelése jelenti a közeljövő legfontosabb feladatait.
A világjárvány megjelenése felgyorsított olyan folyamatokat, amelyek bár korábban is láthatók voltak, felerősödésük felkészületlenül érte a munkahelyeket. Alig 2 év alatt teljesen átértékeltük azt, amit korábban az irodáról és annak funkcióiról gondoltunk. Míg a home office sokáig lehetőségnek számított, ma már alapvetés. Már önmagában ez az egy tényező is jelentősen befolyásolja a jövő irodáinak szerepét a mindennapjainkban.
“Munkahelyeink újraértelmezése történik most. Ezekben a hónapokban születnek meg a jövő irodái, ahol a korábban csak elenyészve megtalálható elvek válnak az uralkodóvá. Minden korábbinál fontosabbá válik az otthonaik és az irodáink közötti egyensúly megteremtése. Ez az egyetlen módja ugyanis annak, hogy hosszú távon is fenntartható hatékonyságot érhessünk el. Mind a munkánkban, mind pedig a magánéletünkben” - magyarázza Dan Molander.
15 év után távozik a cégtől a korábbi vezető, Soltész Tiberius, aki több nemzetközi vezetői pozíciót töltött be a Kinnarps-nál.
Az utóbbi években nem csak a magyar, hanem az osztrák cég ügyvezetője is volt. Vezetésével a svéd vállalat korábban nem látott üzleti eredményeket ért el és vált a piac jelentős szereplőjévé - még a járvány és a nyomában megjelenő gazdasági nehézségek ellenére is.