10 cikk a(z) Nielsen címkével - 1. oldal
Nem bízunk a munkahelyi lehetőségekben
5 éve Egy felmérés szerint 56 ország közül Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index. Nem bízunk a munkahelyi lehetőségeinkben, nem számítunk a fizetésünk emelkedésére, a megkeresett pénzünket pedig nem szívesen költjük el. Teljes cikk...
Már nem a munkánkat, hanem az egészségünket féltjük
8 éve Míg tavaly még a hitel riasztotta meg legjobban a magyarokat, a munkahelyünk biztonsága miatt is jobban aggódtunk, mára azonban a Nielsen felmérése szerint leginkább az egészségünket féltjük, írja az Index. Teljes cikk...
Díjazzák a magyarok a vállalatok társadalmi felelősségvállalását
10 éve A magyar fogyasztók 51 százaléka kész többet fizetni egy termékért vagy szolgáltatásért, ha tudja, hogy gyártója közvetlenül támogat társadalmi célokat; tavaly a válaszadók 43 százaléka, három éve pedig csak a 32 százaléka nyilatkozott így - derült ki a Nielsen kutatásából, amelyet a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról készített. Teljes cikk...
Készpénzzel szeretünk fizetni
10 éve Mindennapi költései során tízből csak négy magyar részesíti előnyben a bank- vagy a hitelkártyát, a többség – 57 százalék – készpénzt szeret használni a Nielsen felmérése szerint. Teljes cikk...
Ha társadalmi célokat támogat, lehet drágább
11 éve Magyarországon száz vásárlóból negyvenhárman hajlandók többet is fizetni azért a termékért, amelynek előállítója nyereségéből társadalmi célokat támogat, az európai átlag 36 százalék a Nielsen felmérése szerint. Teljes cikk...
Kimutatták: a család, a vallás és az iskolázottság a legfontosabb az életben
11 éve Érdekes megállapításra jutott a Nielsen piackutató intézet globális felmérésében: a világon hétmilliárd ember él, de meglepőmód több köztük az értékrendbeli hasonlóság, mint a különbség, és jellemzően mindenki a családot, a vallást és az iskolázottságot tekinti a legfontosabbnak az életben. Teljes cikk...
Fogyatkoznak az élelmiszerboltok
11 éve Magyarországon az év elején 19 249 általános élelmiszerüzlet működött, 2 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban, nemzetközi összehasonlításban azonban még mindig elaprózott a hazai élelmiszer-kiskereskedelem: míg Magyarországon tízezer lakosra tizenkilenc üzlet jut, addig Szlovákiában tizenhét, Csehországban tizenöt, Ausztriában pedig hét - közölte a Nielsen kedden. Teljes cikk...
A magyar a világ egyik legkilátástalanabb nemzete
11 éve A Nielsen statisztikája alapján évről-évre csökken a magyarok jövőbe vetett bizalma, a lejtő alja pedig még messzebb lehet. Az rajzolódik ki a globális indexekből, hogy a magyar a világ egyik legkilátástalanabb nemzete - írja az Origo.hu mai cikke. Teljes cikk...
Hitelük és munkahelyük miatt aggódnak leginkább a magyarok
12 éve A magyar fogyasztók 26 százaléka adósságát tekinti a legnagyobb problémának a következő fél évben; ez jelentősen meghaladja a 9 százalékos európai átlagot. Teljes cikk...
Nem bíznak a munkahelyükben és a jövőben a magyarok
12 éve Nem bízunk a munkahelyi lehetőségeinkben, és a megkeresett pénzünket nem szívesen költjük el. 56 ország közül Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...