kapubanner for mobile

10 cikk a(z) Nielsen címkével - 1. oldal

Nem bízunk a munkahelyi lehetőségekben

5 éve Egy felmérés szerint 56 ország közül Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index. Nem bízunk a munkahelyi lehetőségeinkben, nem számítunk a fizetésünk emelkedésére, a megkeresett pénzünket pedig nem szívesen költjük el. Teljes cikk...


Már nem a munkánkat, hanem az egészségünket féltjük

8 éve Míg tavaly még a hitel riasztotta meg legjobban a magyarokat, a munkahelyünk biztonsága miatt is jobban aggódtunk, mára azonban a Nielsen felmérése szerint leginkább az egészségünket féltjük, írja az Index. Teljes cikk...


Díjazzák a magyarok a vállalatok társadalmi felelősségvállalását

10 éve A magyar fogyasztók 51 százaléka kész többet fizetni egy termékért vagy szolgáltatásért, ha tudja, hogy gyártója közvetlenül támogat társadalmi célokat; tavaly a válaszadók 43 százaléka, három éve pedig csak a 32 százaléka nyilatkozott így - derült ki a Nielsen kutatásából, amelyet a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról készített. Teljes cikk...


Készpénzzel szeretünk fizetni

10 éve Mindennapi költései során tízből csak négy magyar részesíti előnyben a bank- vagy a hitelkártyát, a többség – 57 százalék – készpénzt szeret használni a Nielsen felmérése szerint. Teljes cikk...


Ha társadalmi célokat támogat, lehet drágább

11 éve Magyarországon száz vásárlóból negyvenhárman hajlandók többet is fizetni azért a termékért, amelynek előállítója nyereségéből társadalmi célokat támogat, az európai átlag 36 százalék a Nielsen felmérése szerint. Teljes cikk...


Kimutatták: a család, a vallás és az iskolázottság a legfontosabb az életben

11 éve Érdekes megállapításra jutott a Nielsen piackutató intézet globális felmérésében: a világon hétmilliárd ember él, de meglepőmód több köztük az értékrendbeli hasonlóság, mint a különbség, és jellemzően mindenki a családot, a vallást és az iskolázottságot tekinti a legfontosabbnak az életben. Teljes cikk...


Fogyatkoznak az élelmiszerboltok

11 éve Magyarországon az év elején 19 249 általános élelmiszerüzlet működött, 2 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban, nemzetközi összehasonlításban azonban még mindig elaprózott a hazai élelmiszer-kiskereskedelem: míg Magyarországon tízezer lakosra tizenkilenc üzlet jut, addig Szlovákiában tizenhét, Csehországban tizenöt, Ausztriában pedig hét - közölte a Nielsen kedden. Teljes cikk...


A magyar a világ egyik legkilátástalanabb nemzete

11 éve A Nielsen statisztikája alapján évről-évre csökken a magyarok jövőbe vetett bizalma, a lejtő alja pedig még messzebb lehet. Az rajzolódik ki a globális indexekből, hogy a magyar a világ egyik legkilátástalanabb nemzete - írja az Origo.hu mai cikke. Teljes cikk...


Hitelük és munkahelyük miatt aggódnak leginkább a magyarok

12 éve A magyar fogyasztók 26 százaléka adósságát tekinti a legnagyobb problémának a következő fél évben; ez jelentősen meghaladja a 9 százalékos európai átlagot. Teljes cikk...


Nem bíznak a munkahelyükben és a jövőben a magyarok

12 éve Nem bízunk a munkahelyi lehetőségeinkben, és a megkeresett pénzünket nem szívesen költjük el. 56 ország közül Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...