Ha társadalmi célokat támogat, lehet drágább
Magyarországon száz vásárlóból negyvenhárman hajlandók többet is fizetni azért a termékért, amelynek előállítója nyereségéből társadalmi célokat támogat, az európai átlag 36 százalék a Nielsen felmérése szerint.
Az MTI-hez kedden eljutatott közlemény szerint a magyar fogyasztók 31 százaléka a felmérés előtti hat hónapban vett legalább egy árucikket vagy szolgáltatást olyan cégtől, amelyikről tudta, hogy közvetlenül juttat pénzt társadalmi törekvésekre, az európai átlag 27 százalék.
A felmérés készítői szerint e két adat arra utal, hogy magyar vásárlók pozitívabban viszonyulnak a vállalatok társadalmi célokat támogató programjaihoz mint az európai átlag.
A felmérésből kiderült azt is, hogy földrajzilag jelentősen eltér a fogyasztók véleménye, például a Fülöp-szigetek, Thaiföld és Indonézia válaszadóinak kimagaslóan magas aránya, több mint kétharmada, Indiában pedig háromnegyede mondja, hogy hajlandó magasabb árat adni társadalmi felelősséget vállaló cégek áruiért.
- 2023.06.27IFRS Halasztott adó képzés Élő, interaktív, online képzés a nemzetközi beszámolókészítési elvek szerint az adózás számviteli kezeléséről. Fő cél: - a halasztott adó fogalmának megismertetése: mitől halasztott? - a halasztott adó elszámolásának célja és jelentősége - a számítás esetei és gyakorlati példákon keresztüli bemutatása.
Részletek
Jegyek
- 2023.09.01I Land gamifikált készségfejlesztés Gamifikált készségfejlesztő e-learning programunk játszva tanít: 30 napon keresztül, napi 20-30 percben egy izgalmas virtuális küldetésen vezetjük végig a résztvevőket.
Részletek
Jegyek
- 2023.10.10MŰEGYETEMI ÁLLÁSBÖRZE 150+ KIÁLLÍTÓ, TÖBB SZÁZ ÁLLÁS ÉS SZAKMAI GYAKORLAT VÁR! Kiállítóink hallgatókat, frissdiplomásokat és tapasztalt munkavállalókat is várnak állásajánlataikkal.
Részletek
Jegyek
Az első fokú ítéletet súlyosítva három év végrehajtandó szabadságvesztésre ítélt és három évre eltiltott a közügyektől a Fővárosi... Teljes cikk
A nem is olyan távoli jövő kórházaiban arcfelismerő rendszerek, robotok, 3D-nyomtatók és mesterséges intelligencia alapú betegségelőrejelző... Teljes cikk
Minden harmadik anyuka csupán hozzávetőleg tudja meghatározni, hogy mivel foglalkozik a gyermeke, derült ki a Yettel Magyarország felméréséből. A... Teljes cikk
- Elindult az idei CSR Tudatossági Hét 12 hónapja
- Új korszak a kasszáknál: Biometrikus fizetést vezet be a MasterCard 1 éve
- Kiteljesedési lehetőséget, boldogságot és rugalmasságot várnak a fiatalok a cégektől 1 éve
- Vállalati mentorként segítene a Decathlon 2 éve
- Időseket segítő diszpécserközpont teremt 30 munkahelyet Püspökladányban 2 éve
- Kórháznak ajándékozott EKG készülékeket a Hankook 2 éve
- Alapítványba szervezte ki a Mol társadalmi felelősségvállalási tevékenységeinek egy részét 2 éve
- CSR Tudatossági Hetet rendez a Svéd Kereskedelmi Kamara 2 éve
- Nagyobb a felelősség a vállalatokon a járvány után 2 éve
- Indul a vállalati felelősségvállalási és fenntarthatósági programok idei megmérettetése 2 éve
- Nagy értékű felajánlással segítik a Máltai Szeretetszolgálat és az Országos Mentőszolgálat munkáját 2 éve