3 cikk a(z) telefonos ügyfélszolgálat címkével - 1. oldal
A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból
10 hónapja Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat. Teljes cikk...
A telefonos ügyfélszolgálatok negyedénél áthágják a működési szabályokat
4 éve A fogyasztóvédelem az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizte a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat, a hívások közel negyedénél tapasztaltak kisebb-nagyobb hiányosságot az előírások betartásában - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM). Teljes cikk...
Átszervezi telefonos ügyfélszolgálatát a UPC
9 éve A budapesti telefonos ügyfélszolgálat bizonyos funkcióit átszervezik, illetve a veszprémi telefonos ügyfélszolgálati irodából a feladatokat fokozatosan Budapestre és Romániába költözteti át a UPC - írja az Index. Az átszervezés oka az ügyfelek rugalmasabb kiszolgálása és az olcsóbb munkaerő. Teljes cikk...