kapubanner for mobile

4 cikk a(z) válságkommunikáció címkével - 1. oldal

Kríziskommunikátorok a középpontban

5 éve A koronavírus okozta krízis próbára teszi nem csak a cégvezetőket, hanem a HR-t is. A fehérgalléros vállalatoknál elsősorban az IT-rendszereket, a belső kommunikációt, valamint a home office-ra való átállás feltételeit kellett megteremteni. Szányi Gabriellával, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-marketing igazgatójával beszélgettünk tapasztalatairól. Teljes cikk...


Hogyan kommunikáljuk, ha cégünknél járványveszély lehetősége merül fel?

5 éve Ahogy fizikailag is közelebb kerül a koronavírus hazánkhoz, egyre sürgetőbb, hogy saját vállalati teendőinket is átgondoljuk. Mi van, ha két kolléga rosszul lesz délelőtt? Erre a helyzetre ad tanácsot Vas Dóra kríziskommunikációs szakértő a HR Blogon. Teljes cikk...


Vezető a válságban: csak őszintén és pozitívan

14 éve Abban, hogy egy cég miként vészeli át a válságot, sok más mellett annak is fontos szerepe van, hogy a vezető milyen működési és kommunikációs stratégiát választ. Bár minden cég egyedi, az őszinteség és az alkalmazottakra fordított tényleges figyelem a válság során is eredményes vezetői stratégia. Teljes cikk...


Kulcsfontosságú a jó kommunikáció a válságban

16 éve A kommunikáció jelentősége a válságkezelés kapcsán is hangsúlyozottan megjelenik: kulcsfontosságú, hogy a munkavállalók megértsék a szervezetre ható és a szervezetben zajló változásokat, egyetértsenek azokkal és hozzájáruljanak a megvalósításukhoz. Teljes cikk...