Megjelent: 2 hete

Balatoni szezon: nem lesz, aki dolgozzon?

Senki nem tudja, hányan hagyták el az elmúlt időszakban a vendéglátást, és távoztak más szektorokba dolgozni, így jókora fejtörést okoz az ágazat szereplőinek, hogy vajon kik fognak dolgozni a Balatonnál a korlátozások feloldása után.

Bár a bértámogatás hatalmas segítség az ágazatnak, hosszú hónapokon át ezzel együtt sem fenntartható egy-egy vendéglátó egység léte, így aztán egyre erősebb a fejvakarás az elkövetkezendő időszakot illetően - mondta Laposa Bence, a Balatoni Kör elnöke az InfoRádiónak.

Ha megtörténik a nyitás, elsősorban a munkaerő megtartása, menedzselése lehet kritikus, mert a korábban a vendéglátásban dolgozók jelentős hányada más ágazatban talált munkát az elmúlt időszakban.

Jellemzően azok maradtak a vendéglátásban, akik számára az üzemeltető/tulajdonos képes volt valamilyen elfogadható átmeneti megoldást kínálni. Csakhogy arra, hogy ez milyen arányban történt meg, egyelőre senki sem tud választ adni - véli Laposa Bence.

Fotó: unsplash.com
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ezt kínálja a belépőknek az ország egyik legbiztosabb munkáltatója

A szerződéses szolgálatra jelentkezőket egyszeri 100 ezer forinttal csábítja a honvédség. Megemelt nevelési támogatással, a bérelt lakások... Teljes cikk

Béremelést vár a dolgozók kétharmada

A munkavállalók fizetési várakozásait és munkahelyváltási hajlandóságát mérte fel 2020. december 1-31. között a HR Portál. Az online... Teljes cikk

Balatoni szezon: nem lesz, aki dolgozzon?

Senki nem tudja, hányan hagyták el az elmúlt időszakban a vendéglátást, és távoztak más szektorokba dolgozni, így jókora fejtörést okoz az... Teljes cikk