kapubanner for mobile
Megjelent: 3 hónapja

Brand Manager

A Brand Manager (márkamenedzser) feladata a márka, termék vagy szolgáltatás stratégiájának megalkotása és végrehajtása. Ennek keretében felelős a márka arculatáért, piackutatásért, kommunikációért, kampánytervezésért és az éves marketingterv megvalósításáért. Elemzi a piacot és versenytársakat, és gondoskodik a márka célkitűzéseinek eléréséről marketingaktivitásokkal.

Milyen képesítés szükséges hozzá?

  • Felsőfokú végzettség szükséges, általában közgazdasági, marketing vagy kapcsolódó területen.
  • Egy Brand Managernek általában szüksége van:
  • Piackutatásra és versenytárs-elemzésre
  • Éves marketing- és trade-marketing tervek kidolgozására és megvalósítására
  • Kampányok megtervezésére és lebonyolítására
  • Márkaüzenetek egységes képviseletére a különböző kommunikációs csatornákon keresztül
  • Stratégiai gondolkodásra és üzleti célok mentén történő tervezésre

Elvárt soft skillek

  • Pozíciótól függően elvárt lehet:
  • Kreativitás, kommunikációs készség (írásban és szóban)
  • Jó szervezőképesség és részletekre való odafigyelés
  • Együttműködő és csapatorientált hozzáállás
  • Proaktivitás és önállóság a feladatok végrehajtásában
  • Rugalmasság a változó piaci igényekhez való alkalmazkodásban

Mire számíthat egy kezdő (junior) Brand Manager?

  • Junior vagy asszisztens pozíciók jellemzően 1–2 év releváns tapasztalatot igényelnek, például FMCG vagy trade-marketing területen.
  • A kezdő feladatok közé tartozhat:
  • Marketinganyagok előkészítése és támogatása
  • Kampánykoordinálás
  • Kapcsolattartás ügynökségekkel
  • Adatgyűjtés és riportálás
  • Adminisztratív támogatás a marketing csapatban
  • Szakmai fejlődési lehetőség, hogy junior pozícióból előbb Brand Managerré váljon valaki, majd esetleg kommunikációs menedzserré vagy marketingigazgatóvá.

Ilyen állásokat könnyedén találni az Állásportal.hu-n.

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Targoncavezető

A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk

Mezőgazdasági gépszerelő

A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk

Gépjárművillamossági szerelő

A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk