kapubanner for mobile
Megjelent: 3 hónapja

Call Center Agent

A Call Center Agent (telefonos ügyfélszolgálati munkatárs) olyan szakember, aki telefonon, e-mailben, chaten vagy más csatornán keresztül tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel. Feladata, hogy segítsen problémáik megoldásában, tájékoztatást adjon termékekről, szolgáltatásokról, időpontokat egyeztessen, panaszokat kezeljen, illetve bizonyos esetekben értékesítési tevékenységet is végezzen.

Milyen képesítés kell hozzá?

  • Általában elegendő az érettségi.
  • Speciális szakirányú végzettség ritkán szükséges.
  • A betanítás többnyire a munkahelyen történik.
  • Előnyt jelenthet korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat.

Szükséges ismeretek

  • Alapvető számítógépes jártasság.
  • Ügyféladatbázisok, call center szoftverek használata.
  • Pontos adatbevitel és adminisztráció.

Elvárt soft skillek

  • Kiváló kommunikáció szóban és írásban.
  • Empátia és türelem ügyfelekkel.
  • Aktív hallgatás és problémaérzékenység.
  • Gyors problémamegoldó képesség.
  • Szervezettség, multitasking, stressztűrés.
  • Rugalmasság, csapatban való együttműködés.

Mire számíthat egy kezdő?

  • Részletes betanításra és támogatásra az első időszakban.
  • Nagy hívásforgalomra és teljesítménymutatók követésére.
  • Irodai környezetre, de gyakran van home office lehetőség is.
  • Idővel előrelépési lehetőség (pl. senior ügyintéző, csoportvezető).

Ilyen állásokat könnyedén találni az Állásportal.hu-n. 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Targoncavezető

A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk

Mezőgazdasági gépszerelő

A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk

Gépjárművillamossági szerelő

A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk