Call Center Agent
A Call Center Agent (telefonos ügyfélszolgálati munkatárs) olyan szakember, aki telefonon, e-mailben, chaten vagy más csatornán keresztül tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel. Feladata, hogy segítsen problémáik megoldásában, tájékoztatást adjon termékekről, szolgáltatásokról, időpontokat egyeztessen, panaszokat kezeljen, illetve bizonyos esetekben értékesítési tevékenységet is végezzen.
Milyen képesítés kell hozzá?
- Általában elegendő az érettségi.
- Speciális szakirányú végzettség ritkán szükséges.
- A betanítás többnyire a munkahelyen történik.
- Előnyt jelenthet korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat.
Szükséges ismeretek
- Alapvető számítógépes jártasság.
- Ügyféladatbázisok, call center szoftverek használata.
- Pontos adatbevitel és adminisztráció.
Elvárt soft skillek
- Kiváló kommunikáció szóban és írásban.
- Empátia és türelem ügyfelekkel.
- Aktív hallgatás és problémaérzékenység.
- Gyors problémamegoldó képesség.
- Szervezettség, multitasking, stressztűrés.
- Rugalmasság, csapatban való együttműködés.
Mire számíthat egy kezdő?
- Részletes betanításra és támogatásra az első időszakban.
- Nagy hívásforgalomra és teljesítménymutatók követésére.
- Irodai környezetre, de gyakran van home office lehetőség is.
- Idővel előrelépési lehetőség (pl. senior ügyintéző, csoportvezető).
Ilyen állásokat könnyedén találni az Állásportal.hu-n.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk
A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk
A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk
- Mezőgazdasági gépszerelő 12 órája
- Gépjárművillamossági szerelő 12 órája
- Export Manager 12 órája
- Customs Specialist 12 órája
- Transport Coordinator 12 órája
- Inventory Analyst 13 órája
- Így emelkedett a reálkereset tavaly óta - Megérkeztek a KSH adatai 2 napja
- Milliomos IT-szakmák: ezekért a munkakörökért fizetnek csillagászati összegeket 4 napja
- „Nettó 297 ezerből nem lehet megélni” – drámai munkaerőhiányra figyelmeztet a szakszervezet 4 napja
- Mikor lesz nálunk is így? A szomszédunkban már két munka sem elég a megélhetéshez 1 hete
- Közel félmilliót is kereshet egy parkolóellenőr – ilyen feltételekkel várják az új dolgozókat 1 hete

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?