Megjelent: 2 éve

Díjmentes recruitment szakértői konzultáció indul - a szakmai párbeszéd jegyében

Kötelezettségmentes, díjmentes konzultációt hirdetnek toborzási szakértők. A szakmai párbeszéd fontosságára, a szakmai tapasztalatcserére hívják fel a figyelmet, és indítják el recruitment szakértői nyíltnapjukat a Beck & Partners közel 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársai. A kezdeményezés részleteiről és a toborzásban rejlő nehézségekről, a szakma helyzetéről kérdeztük Tamaskovics Diána üzletágvezetőt.


Miért jött létre ez az újszerű szolgáltatás? Mi a céljuk vele?

A szakmában már van rá pozitív példa, de még mindig kevés helyen látom, hogy konstruktív párbeszédeket kezdeményezzenek a szakemberek. Sok helyen még mindig ugyanazokat a köröket futják, ugyanazt a rutint folytatják a toborzásban, mint 5 évvel ez előtt. Nem hogy az öt évvel ezelőtti rutin is elavult már, mi még a fél évvel ezelőtti folyamatainkat és megváltoztatjuk, ha szükséges. És ahogy a példa is mutatja: szükséges. Hét hónappal ezelőtt toboroztunk egy ügyfelünk részére munkaerőt. Egy kampánnyal, három hónap alatt sikerült több főt felvenniük. Ezt megelőzően ugyanerre a pozícióra kerestünk kollégát, amikor is ugyanaz a stratégia, ami korábban sikerre vezetett, már nem működött. Megvizsgáltuk a helyzetet, és valóban annyit változott a piac ez idő
alatt, hogy más eszközökkel, más stratégiát kellett alkalmaznunk, hogy eredményeket érjünk el. Már nem egyszerűen toborzásban, hanem toborzási kampányban (stratégia alapján felépített akciók sorozata) kell gondolkodni egy - egy pozíció betöltése során, amelyek szakma és időszak függvényében is eltérhetnek.

Ezeknek a tapasztalatoknak, a piacra való széleskörű rálátásunknak, és a folyamatos munkaerőpiaci felméréseknek hála nagyon sok új nézőpontot, gondolatébresztő tanácsot tudunk adni az ügyfeleinknek. Kihangsúlyozom, hogy a különböző szakmákra nézve, a munkaerőpiaci felméréseknek nagyon nagy szerepe van ebben. Mivel tényleg fontos számunkra, hogy elkezdődjön egy szakmai párbeszéd, osszuk meg a tapasztalatinkat egymással, ezért indítottuk el a Recruitment szakértői nyíltnapot.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért osztanak ingyenes tanácsokat, ha ezért kérhetnének pénzt is. Mi a motiváció erre?



Azt fontos megérteni, hogy a mi célunk a HR szakemberekkel közös. Hiszen mi sokkal könnyebben fogunk tudni szakembert találni egy olyan céghez, amelynél a folyamatok jól működnek, akik nem váratják a jelöltet, akik professzionálisan toboroznak. Tapasztalatunk szerint nem egyszer történt már az meg, hogy mire a megbízónk dönt, addigra az ideálisnak tűnő szakember elhelyezkedik. Ez senkinek sem jó. Attól, hogy egy-két kérdéses pontban segítséget tudunk nyújtani számunkra, nem jelenti azt, hogy a munkákra nem lesz szükség - ettől nem félünk. De az, hogy a szakma fejlődjön, mindenkinek ugyanannyira fontos. Arról nem is beszélve, hogy sokszor mi is új információkhoz jutunk egy-egy ilyen beszélgetés során, ami segít meghatározni számunkra az új irányokat. Ez egy win-win
helyzet.

Hogy néz ki pontosan a szolgáltatás, mi a menete?



A szakemberek az oldalunkon keresztül tudnak jelentkezni a díjmentes konzultációra. Itt néhány szóban meg kell hogy írják nekünk, hogy mi az a probléma, amiben segítséget szeretnének kapni.

Ez alapján eldöntjük, hogy a cégben ki az, aki a leginkább kompetens a témában, és az adott kolléga felveszi a kapcsolatot az érdeklődővel, majd időpontot egyeztetnek az irodánkban történő személyes találkozóra. Finom a kávénk, és kedvesek a kollégáink. :)

Bízom benne, hogy sokaknak lesz segítség ez a lehetőség, és arra buzdítok mindenkit, hogy éljenek is vele!

RÉSZLETEK
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Fiatal munkavállalók nélkül nem működik a szállítási ágazat

Online tananyag készül a szállítási szektorban dolgozó fiatalok számára, amely a generációs sajátosságokat figyelembe véve segíti őket a... Teljes cikk

Lehetőség a kisgyermekkel dolgozni és az őket foglalkoztatni vágyók számára

A kormány 2021. 07. 01-én a szövetkezeti törvény módosításával lehetőség adott arra, hogy kisgyermekkel otthon lévők egyfajta speciális... Teljes cikk

Bérszámfejtés kiszervezéshez 5 pontos checklist

Átalakulóban vannak a prioritások a cégek életében, ami természetes folyamat, amikor egyre gazdaságosabb működésre törekszenek. A hatékonyság... Teljes cikk