Megjelent: 4 éve

Durván bánnak a dolgozókkal és nem életszerűek a szabályok

Bár a Magyar Postánál jelentős a munkaerőhiány, volt dolgozóik szerint nem csak ez okozza a szolgáltatás színvonalának romlását és a fennakadásokat a cégnél. Rossza a szervezés, túl sok a munka, és megalázóan bánnak a dolgozókkal - gyűjtötte össze a volt dolgozók panaszait a Napi.hu.

Nagy a túlterheltség, miközben a szabályrendszer gyakran indokolatlan terheket ró a munkavállalókra. Mindemellett alacsonyak a fizetések, és bár különböző termékek és sorsjegyek értékesítésére erős nyomás van a vezetőség részéről, ebből kicsi a jutalék és rengeteg plusz munkát jelent a dolgozóknak. Nekik egyszerre kellene saját munkájukat végezni, plusz értékesíteni, panaszkodtak a volt munkavállalók.

Voltak, akik arról panaszkodtak a lapnak, hogy nem kaptak bizonyos feladatokra megfelelő betanítást, ugyanakkor az elvégzését elvárták tőlük.

Egy dolgozó olyan rémtörténetet is mesélt, amely szerint tavaly nyáron volt olyan műszak, amikor bezárták a küldeményeket feldolgozó kollégákat a munkahelyükre, amíg el nem végezték a munkát. Még WC-re sem engedték ki őket. A Napi.hu forrása szerint aznap 30-40 ember mondott fel műszak végén.

Napi.hu
  • 2021.06.23Visszatérés az irodába, de hogyan? Visszacsöppenni az irodai forgatagba kihívásokkal teli feladat, tudatosan megtervezett lépések mentén azonban viszonylag zökkenőmentessé tehetjük a folyamatot. Részletek Jegyek
  • 2021.06.28Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A turizmus szakmáit népszerűsítő kampányt indított az MTÜ

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kisfilmekkel, imázsvideóval, új weboldallal elindította szakmanépszerűsítő kampányát, kiemelt cél az... Teljes cikk

Félig lecserélt állománnyal várja az újranyitást a biztonsági szektor

A turizmus, a vendéglátás és a rendezvények újraindulása a biztonsági szektort is több mint egy éve nem látott, komoly kihívás elé állítja. A... Teljes cikk

Járvány: Elképesztő teljesítményt nyújtottak a mentősök

A járvány bő egy éve alatt 1,2 millió esetet láttak el és 155 ezer koronavírus-fertőzöttet vittek kórházba a mentők - mondta az Országos... Teljes cikk