Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 2 éve

Egyedülálló beszédfelismerő program készül call centereknek

Világszerte egyedülálló, bármely élő nyelven működő beszédfelismerő rendszer fejlesztésén dolgozik a Nextent Informatika Zrt. vezette konzorcium. A cég olyan call centerekkel rendelkező vállalkozásoknak tervezi értékesíteni, amelyek a hagyományos telefonos ügyfélkiszolgálás mellett a hang és érzelem felismerésében rejlő többletértéket is hasznosítanák - írja az MTI.

A közlemény szerint a fejlesztéshez csaknem 608 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyertek el a Széchenyi 2020 "K+F versenyképességi és kiválósági együttműködések" programból.

A fejlesztés célja, hogy a magyar call centerek számára készült hangbányászati rendszeren keresztül bármilyen nyelven bármilyen szót, kifejezést fel lehessen ismerni a megoldásban alkalmazandó mesterséges intelligencia algoritmusok és nyelvészeti módszerek ötvözésével.

A megvalósításban részt vesz az Xdroid Kft., a SCI-Hálózat Zrt., és a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) is. Tájékoztatásuk szerint a projektre kapott pályázati támogatás a teljes költség mintegy 70 százalékát fedezi, a fennmaradó költségrészt a konzorcium résztvevői saját erőből finanszírozzák.

A projekt érdekében 24 új munkahelyet hoznak létre, a tervek szerint 2020-ra készülhet el a rendszer - tették hozzá.

A Nextent 100 százalékban magyar tulajdonú informatikai fejlesztő, tanácsadó és rendszerintegrátor, főbb tevékenységi területei az üzleti döntéstámogatás, adattárház és egyedi rendszerfejlesztés és felhő alapú szolgáltatások, valamint a hang- és adatbányászaton alapuló mesterséges intelligencia megoldások biztosítása. A folyamatos kutatás-fejlesztésnek köszönhetően a cég a hazai hangbányászati megoldások vezető szállítójává vált. A nyilvános cégadatok szerint a vállalkozás 2015-ben 997 millió forint, míg tavaly 989 millió forint árbevételt ért el. A cég 2015-ben 19 millió forint nyereséggel, tavaly csaknem 44 millió forint veszteséggel zárta az üzleti évet.

MTI
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A HR szakma ünnepe - átadták a "beneFIT Prize 2019 - for Happy Employees" díjakat

A Humánpolitika.com közhasznú Egyesület és az All You Can Move SportPass 2019-ben megalapította a beneFIT Prize programot. A cél azoknak a kis,-... Teljes cikk

Hogyan kell elvonulni? Ne csak akarj, hanem szállj is ki!

Sokan jutnak el abba a lelkiállapotba az életük során, amikor egyszerűen csak ki akarnak kerülni a hétköznapok nyomása alól. Van, amikor sok lesz a... Teljes cikk

Megéri a saját munkavállalók egészségébe fektetni

Alapvető változások tapasztalhatóak a munkaerőpiacon, amelyek szerint a vállalati vezetőknek fokozottabb figyelmet kell fordítaniuk a munkavállalói... Teljes cikk