71 cikk a(z) call center címkével - 1. oldal
A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói
4 hónapja A vállalat dolgozói több munkafeltétellel is elégedetlenek. Teljes cikk...
Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos
6 hónapja "Soha nem volt vágyálmom, hogy ügyfélszolgálatos legyek. Tavaly májusban vágtam bele, aztán itt ragadtam, mert érdekelt” – mondta a HR Portálnak Fábri Roland, a Yettel ügyfélszolgálati munkatársa. Tapasztalata szerint minden az első 30 másodpercben dől el, ha egy ügyfélen gyorsan tudnak segíteni, gyorsan elszáll a haragja. Ez 80-90%-ban sikerül is. Beszélgetés az ügyfélszolgálatos munkáról, tabuk nélkül. Teljes cikk...
A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból
2 éve Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat. Teljes cikk...
Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA
2 éve Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég. Teljes cikk...
Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre
4 éve A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. Teljes cikk...
Projekt alapú foglalkoztatás távmunkában - ez lehet a jövő?
4 éve Mit takar az "at home modell"? Mit jelent határok nélkül dolgozni, nyitott közegben, ahol kizárólag a kompetenciák számítanak, a sokszínűség pedig alap? A vezetők számára komoly kihívás eredményesen összetartani, irányítani, motiválni globális, virtuális csapatokat. Az UCC vezetőivel beszélgettünk. Teljes cikk...
A telefonos ügyfélszolgálatok negyedénél áthágják a működési szabályokat
5 éve A fogyasztóvédelem az elmúlt hónapokban összesen 340 próbahívással ellenőrizte a telefonos ügyfélszolgálatok működtetésére köteles szolgáltatókat, a hívások közel negyedénél tapasztaltak kisebb-nagyobb hiányosságot az előírások betartásában - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM). Teljes cikk...
Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben
5 éve A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak. Teljes cikk...
Milyen egy virtuális call center dolgozó?
5 éve Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...
Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját
6 éve A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...
Világszínvonalú contact center?
6 éve A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...
Különleges megoldás az elvándorlás megállítására
6 éve Miközben lassan nincs nap, hogy az elvándorlás és a munkaerőhiány témaköre ne sajátítaná ki a médiateret, megjelentek olyan megoldások is, amelyek úgy tartják itthon a munkavállalókat, hogy közben világszínvonalú bérezést és nemzetközi szintű munkafeltételeket biztosítanak számukra. Grafikusok, call centeresek és szoftverfejlesztők ma már bárhonnan elláthatják a feladataikat megfelelő munkaszervezés esetén. A távmunka is nemzetközivé vált - derül ki a Crossover sajtóközleményéből. Teljes cikk...
Hány hét alatt lehet munkavállalót találni 5 keresett szakmában?
7 éve A címben feltett kérdésre kereste a választ saját tapasztalatai alapján Kelet-Magyarország egyik vezető munkaerő-közvetítő cége, a HSA Kft., amely lassan két évtizede működik a hazai piacon. Villanyszerelőt két hét alatt lehet találni, egyetemi végzettséggel rendelkező programozó felvételéhez hat hét szükséges. Feltéve, hogy a cég megfizeti a jelölteket, a hiányszakmáknál ugyanis a jelölté a jobb alkupozíció. Teljes cikk...
Egyedülálló beszédfelismerő program készül call centereknek
8 éve Világszerte egyedülálló, bármely élő nyelven működő beszédfelismerő rendszer fejlesztésén dolgozik a Nextent Informatika Zrt. vezette konzorcium. A cég olyan call centerekkel rendelkező vállalkozásoknak tervezi értékesíteni, amelyek a hagyományos telefonos ügyfélkiszolgálás mellett a hang és érzelem felismerésében rejlő többletértéket is hasznosítanák - írja az MTI. Teljes cikk...
Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?
8 éve Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk. Teljes cikk...
Idén ki lesz a legszebb hangú ügyfélszolgálatos?
10 éve Negyedik alkalommal hirdeti meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe, közölte a szövetség. Teljes cikk...
Egyszer már bevált kapcsolatok - a rehiring előnyei és hátrányai
10 éve Toborzási és munkaerő-kölcsönzési szempontból vizsgáltuk annak az előnyeit és az esetleges hátrányait, ha egy munkavállalóval valamilyen módon újra szerződést köt a munkáltató vagy megbízottja. A HR Portál számára nyilatkozó szakemberek - a jó és a rossz példákat, az előítéleteket, és a jogos példastatuálásokat egymás mellé állítva - szinte minden esetben támogatandó gyakorlatnak tartják a vissza- és az újrafoglalkoztatást. Penczák Diánával, a Kelly Services Hungary Értékesítési és Operációs vezetőjével (Nyugat-Magyarország és Pest megye) és Göltl Viktorral, a West Hungary Consulting HR szolgáltatási vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...
/cimkek/call-center.html